دانلود تحقیق · دسامبر 26, 2023 0

تحقیق بررسی علل و عوامل موثر بر ازدواج موفق دانشجویان 70 ص 💯

تحقیق بررسی علل و عوامل موثر بر ازدواج موفق دانشجویان 70 ص

 

تحقیق بررسی علل و عوامل موثر بر ازدواج موفق دانشجویان 70 ص ,بررسی علل و عوامل موثر بر ازدواج موفق دانشجویان 70 ص,دانلود تحقیق بررسی علل و عوامل موثر بر ازدواج موفق دانشجویان 70 ص ,بررسی,علل,و,عوامل,موثر,بر,ازدواج,موفق,دانشجویان,70,ص,تحقیق,بررسی,,,,

 

تحقیق بررسی علل و عوامل موثر بر ازدواج موفق دانشجویان 70 ص

تحقیق-بررسی-علل-و-عوامل-موثر-بر-ازدواج-موفق-دانشجویان-70-صلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد صفحه : 62 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏1
‏تقدیر و تشکر :
‏باتشکر و سپاس از زحمات بی دریغ جناب آقای دکتر احمد فولادیان که ما را با راهنمایی های مفید و ارزنده خود در گردآوری این مجموعه یاری فرمودند .
‏از خداوند منان موفقیت و بهروزی روز افزون این استاد ارجمند را خواهانیم .
‏2
‏تقدیم به مادرم غزل عشق
‏ و پدرم قصیده صبر
‏آنان که وجودم برایشان رنج بود و وجودشان هم برایم مهر توانشان رفت تا به توانایی برسم و آنان که فروغ نگاهشان گرمی نگاهشان و روشنی رویشان سرمایه های جاودانی زندگی من است .
‏3
‏چکیده :
‏بررسی علل و عوامل موثر بر ازدواج موفق دانشجویان عنوان پژوهشی است که پیش رو دارید . هدف از پژوهش حاضر شناخت علل و عوامل موثر بر ازدواج موفق دانشجویان بوده وسعی شده بعضی از معیار ها از نظر دانشجویان مورد بررسی قرار گیرد ‏تا نمتایج حاصل از آن برای سایر دانشجویان مفید واقع شود . جامعه آماری تحقیق دانشجویان مجتمع علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد و نمونه آماری 50 نفر از دانشجویان می باشند . روش تحقیق نیز توصیفی و جمع آوری اطلاعات با استفاده از پرسش نامه و مطالعات کتابخانه ای صورت گرفته و در آخر داده ها از طریق روش آمار توصیفی مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است .
‏4
‏فصل اول :
‏طرح نظری مسئله پژوهش
‏مقدمه پژوهش :
‏یکی از نماد های مهم اجتماعی که به لحاظ اهمیت نقش و کارکردهای مختلف مورد توجه علمای مذهبی ، اخلاقی و صاحبنظران تعلیم و تربیت ، جامعه شناسی و روانشناسی قرار گرفته است . نهاد خانواده می باشد نهادی که بر اثر ازدواج یک زن و مرد پدید می آید و وجود فرزندان آن را تکمیل می کند .

 

دانلود فایل

✔️  بهترین کیفیت 💯 از 💯
✔️  پشتیبانی 24 ساعته
✔️  مناسب ترین قیمت

◀️  فروشگاه فایل سیدا

 

دانلود تحقیق بررسی علل و عوامل موثر بر ازدواج موفق دانشجویان 70 ص