اقتصاد · دسامبر 26, 2023 0

ارزیابی اقتصادی برنج ( بازاریابی) 💯

ارزیابی اقتصادی برنج ( بازاریابی)

 

ارزیابی اقتصادی برنج ( بازاریابی) ,ارزیابی اقتصادی برنج ( بازاریابی),دانلود ارزیابی اقتصادی برنج ( بازاریابی) ,ارزیابی,اقتصادی,برنج,(,بازاریابی),ارزیابی,اقتصادی,برنج,بازاریابی)

 

ارزیابی اقتصادی برنج ( بازاریابی)

ارزیابی-اقتصادی-برنج-(-بازاریابی)لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل :  powerpoint (..ppt) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد اسلاید : 28 اسلاید

 قسمتی از متن powerpoint (..ppt) : 
 

بسمه تعالي ارزیابی اقتصادی برنج ( بازاریابی)
توليد قبل از فروش يا فروش قبل از توليد
توليد منهاي فروش مساوي است با هيچ
کسب درآمد از کشاورزی در بهترین شرایط برای کشاورز 20% می باشد در صورتی که این سهم برای صنعت بیش از 50% است .
(بازاریابی یک نوع صنعت می باشد )
تولید
فروش
مزيت نسبي چيست :
مزيت هاي نسبي اقتصادي در بخش كشاورزي ، يعني كاهش هزينه تمام شده يك محصول در مقايسه با ساير مناطق توليد با حفظ كيفيت مشابه
( قيمت سوخت- فاصله برداشت تا مصرف- ……)
. در كشور ايران با توجه به افزايش سالانه قيمت نهادهاي كشاورزي سبب خارج شدن سالانه مزيت نسبي بعضي از محصولات و كاهش صادرات مي گردد.
   
لسترتارو ، اقتصاد دان مشهور آمريكايي كه سمت مشاور اقتصادي بيل كلينتون رئيس جمهور سابق امريكا را بر عهده داشت به صراحت اعلام كرد كه در قرن بيست و يكم فقدان منابع طبيعي (نفت و گاز….) در يك كشور ممكن است مزيتي براي آن كشور باشد. ( هلند-ژاپن-……)
ن

 

دانلود فایل

✔️  بهترین کیفیت 💯 از 💯
✔️  پشتیبانی 24 ساعته
✔️  مناسب ترین قیمت

◀️  فروشگاه فایل سیدا

 

دانلود ارزیابی اقتصادی برنج ( بازاریابی)