نمونه گزارش کارآموزی · دسامبر 26, 2023 0

کارآموزی حقوق و دستمزد مرکز خدمات پارس الرمس 66 ص 💯

کارآموزی حقوق و دستمزد مرکز خدمات پارس الرمس 66 ص

 

کارآموزی حقوق و دستمزد مرکز خدمات پارس الرمس 66 ص ,کارآموزی حقوق و دستمزد مرکز خدمات پارس الرمس 66 ص,دانلود کارآموزی حقوق و دستمزد مرکز خدمات پارس الرمس 66 ص ,کارآموزی,حقوق,و,دستمزد,مرکز,خدمات,پارس,الرمس,66,ص,کارآموزی,حقوق,دستمزد,مرکز,خدمات,پارس,,,,

 

کارآموزی حقوق و دستمزد مرکز خدمات پارس الرمس 66 ص

کارآموزی-حقوق-و-دستمزد-مرکز-خدمات-پارس-الرمس-66-صلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد صفحه : 58 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

45
‏دانشگاه آزاد اسلامي
‏واحد تفرش
‏رشته حسابداري ‏–‏ كارداني پيوسته
‏موضوع تحقيق كارورزي:
‏حقوق و دستمزد
‏تاريخچه در مورد خدمات پس از فروش
‏امروزه با توجه به گسترش بازارهاي رقابتي در جهان و تأثير آن در اقتصاد کشور و همچنين توجه شرکت‏‌‏هاي توليدي و خدماتي به اهميت ارائه خدمات برتر، ضرورت طراحي و توليد سيستم‏‌‏هاي مکانيزه يکپارچه در رابطه با مديريت خدمات پس از فروش دو چندان ‏شده است. سازمانهايي که تا ديروز در فکر جذب مشتريان جديد بودند، امروزه به دنبال افزايش سطح رضايت مشتريان ‏هستند، در شرايطي که خدمات پس از فروش به عنوان يکي از ‏عوامل موفقيت شرکتها شناخته مي‏‌‏شود.
‏در کشور ما هنوز توجه زيادي به معقوله نشده است. سازمانها در عرصه خدمات پس از فروش به دليل گستردگي به اين سمت رفته‏‌‏اند که :
‏1ـ در مراکز استانها اقدام به تأسيس نمايندگي کنند.
‏2ـ ‏با آموزش به مشتريان ‏خود کيفيت خدمات پس از فروش را بالا ببرند.
‏به عنوان مثال مي‏‌‏توان از طريق آموزش ‏نحوه نصب دستگ‏اهها در منزل، به افزايش سطح کيفيت خدمات پس از فروش کمک کرد. با بررسي شرکتهاي موفق دنيا مشخص مي‏‌‏شود که اهداف و اصول اين سازمانها حول ارائه خدمات برتر مي
1
‏‌‏گردد. به عنوان نمونه ش‏ر‏کت‏ ‏
‏آي . بي . ام . (IBM‏) ‏که در سال 1991 در نيويورک با هدف توليد ماشين حساب و ماشين تحرير تأسيس شد، با برنامه‏‌‏ريزي ‏ ‏صحيح به يکي از بزرگترين شرکتها در عرصه فناوري ارتباطات و اطلاعات تبديل شده است. توماس ‏واتسون موسس آي بي ام بزرگترين ويژگي شرکت را تفکر اعلام کرده است. به گفته ايشان در شرايطي که ارائه خدمات پس از فروش در بسياري از شرکتها معقوله‏‌‏اي فراموش شده است. ما آي بي ام (IBM‏)را مترادف که ارائه خدمات مي‏‌‏دانيم. در سال 2003 ميلادي يک نظرسنجي در شرکت (IBM‏) صورت گرفت. و در اين نظرسنجي از کارکنان شرکت سوال شد که ارزش ويژه‏‌‏اي که اين شرکت مي‏‌‏تواند در نظر بگيرد چيست؟ پس از بررسي نتايج نظرسنجي عواملي که بيشترين امتياز را به دست آوردند به ترتيب عبارت بودند از :
‏1ـ نحوة ارائة صحيح خدمات پس از فروش
‏2ـ از خود گذشتگي براي جلب رضايت مشتري
‏3ـ نوآوري
‏4ـ مسووليت پذيري پرسنل‏
‏خدمات پس از فروش را به سه عامل تجلي پاسخگويي در صنايع ايجاد تصوير مناسب از نام محصول نزد مشتري و مزيت رقابتي مي‏‌‏توان تعريف کرد و چاشها و فشارهاي محيطي بر خدمات پس از فروش در ايران را به موارد زير تقسيم کردند.
‏1ـ کيفيت پايين محصولات
‏2ـ افزايش فرايند انتظارات مشتريان
‏3ـ عدم سرمايه گذاري سازمانها در اين زمينه
‏4ـ تغيير قوانين
‏چهار عامل فوق باعث شده است که خدمات پس از فروش در ايرن با چالشهاي فراوان مواجه شود.
2
‏آشنايي با مرکز خدمات پارس الرمس :
‏معرفي کلي مرکز : ‏مرکز خدمات الرمس با هدف ارائه خدمات تخصصي در زمينه تعميرات لوازم صوتي و تصويري و تلفن همراه به وسيله چند تن از متخصصين اين رشته در تاريخ 10/9/82 تأسيس گرديد.
‏دو سال فعاليت تخصصي و حرفه‏‌‏اي در عرصه تعميرات، از الرمس، درختي تن‏و‏مند ساخته است که ريشه‏‌‏هاي عميق و محکم آن را پيوند با تکنولوژي، تعهد، احساس مسووليت و صميمت هر چه بيشتر با مشتري تشکيل مي‏‌‏دهد. حضور هزاران مشتري وفادار به الرمس خود دليلي بر اثبات اين ادعاست. مرکز خدمات الرمس بعنوان نماينده رسمي شرکت‏‌‏هاي معتبر در زمينه الکترونيک يکي از تخصصي ‏‌‏ترين مراکز ارائه خدمات پس از فروش اين شرکتها در کشور است و از آنجا که شرکتهاي مذکور از بزرگترين عرضه کنندگان لوازم صوتي و تصويري و گوشي تلفن همراه در دنيا هستند و مجموعه بسيار کاملي از بهترين‏‌‏ها را در هر گروه از محصولات خود ارائه مي‏‌‏نمايند، مرکز خدمات الرمس نيز عملاً مهمترين مرکز خدمات پس از فروش اين محصولات بشمار مي‏‌‏رود. اينک اين مراکز افتخار همکاري با بيش از 60 نفر کارشناس متخصص را دارد که علاوه بر دارا بودن مدارک رسمي علمي و سوابق ارزشمند کاري، مدارک معتبرترين بين المللي کيفيت و کميت را نيز اخذ نموده‏‌‏اند.
‏برنامه‏‌‏هاي توسعه مرکز :
‏الف ـ اعطاء نمايندگي به اشخاص حقيقي و حقوقي در شهرستانها جهت گسترش شبکه خدمات پس از فروش در سراسر ايران.
‏ب ـ دريافت و اعطاء نمايندگي محصولات معتبر و پرفروش
‏ج ـ افزايش سهم خود از بازار مشتري
‏راهبردهاي مراکز :
‏مرکز خدمات الرمس براي ميل به اهداف خود راهبردهاي ذيل را مد نظر قرار داده است.
3
‏الف ـ تخصصي شدن هر چه بيشتر از طريق ارتقا‏‌‏ء دانش همکاران و بروز نگهداشتن آنها.
‏ب ـ استفاده از سيستمهاي جديد نرم افزاري و سخت افزاري
‏ج ـ تمرکز حول مشتريان .
‏مرکز خدمات الرمس در راستاي اهداف و برنامه‏‌‏هاي خود در شهريور ماه سال 1383 يعني حد.ود 9 ماه پس از تاريخ تأسيس، موفق به اهراز رتبه اول به مدت 5 ماه در خصوص خدمات پس از فروش در خاورميانه از شرکت SONY‏ گرديده است که اين خود افتخاري بس بزرگ براي مديريت و کارشناسان پر تلاش اين مرکز به حساب مي‏‌‏آيد . الرمس جهت تحقق آرمان ديرينه خود که به غير از جلب رضايت مشتري نمي‏‌‏باشد اقدام به کسب مدارک بين المللي ISO 9001‏ و ISO14001‏ و OHSA18001‏ نموده است که اين نيز خود افتخار مهم ديگري براي مديريت و کارشناسان اين مراکز مي‏‌‏باشد، چرا که الرمس تنها مرکز خدمات پس از فروش در خاورميانه مي‏‌‏باشد که اقدام به کسب اين مدارک بين المللي نموده است.

 

دانلود فایل

✔️  بهترین کیفیت 💯 از 💯
✔️  پشتیبانی 24 ساعته
✔️  مناسب ترین قیمت

◀️  فروشگاه فایل سیدا

 

دانلود کارآموزی حقوق و دستمزد مرکز خدمات پارس الرمس 66 ص