نمونه گزارش کارآموزی · دسامبر 26, 2023 0

کارآموزی بیمه آسیا 💯

کارآموزی بیمه آسیا

 

کارآموزی بیمه آسیا ,کارآموزی بیمه آسیا,دانلود کارآموزی بیمه آسیا ,کارآموزی,بیمه,آسیا,کارآموزی,بیمه,آسیا

 

کارآموزی بیمه آسیا

کارآموزی-بیمه-آسیالینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..docx) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد صفحه : 55 صفحه

 قسمتی از متن word (..docx) : 
 

1
3
‏کارآموزی بیمه آسیا
 ‏مقدمه
‏ يكي از اهداف اساسي و بسيار مهم سياستگذاران ايجاد ارتباط منطقي و هماهنگ صنعت و محيط كار با دانشگاه و دانشجو مي با شد كه هم در شكوفائي ورشد صنايع موثر بوده و هم دانشجويان را از يادگيري دروس تئوري محظ رهايي داده و علم آنها را كاربردي تر كرده و باعث مي شود آن را در عرصه عمل ، آزموده و به مشكلات و نا بسامانيهاي علمي و عملي محيط كار آشنا شده و سرمايه وقت خويش را در جهت رفع ‏آنها مصرف نمايند ، كه براي جامعه در حال توسعه ما از ضروريات مي با شد . با اين مقدمه شايد اهميت و جايگاه درس دو واحدي كارآموزي براي ما روشنتر شده و با نگاهي ديگر به آن بپردازيم .
3
‏ميزان رضايت دانشجو از اين دوره
‏اين دوره بسيار مفيد و براي دانشجوحائز اهميت مي باشد و‏هدف آشنايي با محيط كارگاهي ، كسب تجربه ، ايجاد و درك روابط بين مفاهيم و اندوخته هاي تئوري با روشها و كاربردهاي عملي و اجرايي ، ايجاد ارتباط با محيط كار و تعيين ميزان كاربرد تئوري در عمل بوده است.
4
‏فصل اول
‏( آشنايي كلي با مكان كارآموزي)
‏معرفي و خدمات محل كارآموزي
‏درباره‏ ‏شرکت‏
‏شرکت‏ ‏سهامي‏ ‏بيمه‏ ‏آسيا‏ ‏در‏ ‏تير‏ ‏ماه‏ ‏سال‏ 1338 ‏به‏ ‏منظور‏ ‏انجام‏ ‏انواع‏ ‏معاملات‏ ‏بيمه‏ ‏اي‏ ‏و‏ ‏عمليات‏ ‏بازرگاني‏ ‏تآسيس‏ ‏شد‏. ‏اين‏ ‏شرکت‏ ‏در‏ ‏همان‏ ‏تاريخ‏ ‏ذيل‏ ‏شماره‏ 6795 ‏در‏ ‏اداره‏ ‏ثبت‏ ‏شرکتها‏ ‏به‏ ‏ثبت‏ ‏رسيده‏ ‏است‏. ‏بر‏ ‏اساس‏ ‏مصوبه‏ ‏شوراي‏ ‏انقلاب‏ ‏اسلامي

 

دانلود فایل

✔️  بهترین کیفیت 💯 از 💯
✔️  پشتیبانی 24 ساعته
✔️  مناسب ترین قیمت

◀️  فروشگاه فایل سیدا

 

دانلود کارآموزی بیمه آسیا