کارآفرینی طرح توليد كليد و پريز 41 ص 💯

کارآفرینی طرح توليد كليد و پريز 41 ص

 

کارآفرینی طرح توليد كليد و پريز 41 ص ,کارآفرینی طرح توليد كليد و پريز 41 ص,دانلود کارآفرینی طرح توليد كليد و پريز 41 ص ,کارآفرینی,طرح,توليد,كليد,و,پريز,41,ص,کارآفرینی,توليد,كليد,پريز

 

کارآفرینی طرح توليد كليد و پريز 41 ص

کارآفرینی-طرح-توليد-كليد-و-پريز-41-صلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد صفحه : 78 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏1
‏1
‏ طرح توليد كليد و پريز ‏ ‏‏ ?‏
‏مقـدمه
‏زندگي انسان امروز با صنعت آميخته شده است . صنعت انسان كاربرد فراواني در زندگي او دارد. انسان هر چه بيشتر براي راحتي خود دست به اختراع و توليد وسايل كرده است .
‏اكنون در اجتماع بخشي از مردم توليد كننده و بخشي مصرف كننده هستند.
‏توليد كردن وسيلة مورد نياز بايستي اصولي و بر پايه و مبنا بوده تا وسيله توليد شده هر چه بهتر و نيز توليد كننده آن زيان ندهد.
‏اين گونه توليد باعث رشد اقتصاد يك جامعه و در نتيجه بالاتر آمدن سطح آن جامعه مي باشد.
‏به اميد فردايي بهتر
‏1
‏3
‏ طرح توليد كليد و پريز ‏ ‏‏ ?‏
‏پيشگفتار
‏در اين طرح سعي شده تا مروري هر چند مختصر بر مراحل راه اندازي يك واحد توليدي (توليد كليد و پريز) باشد.
‏امروزه صنعت كاران كشور ما با تلاش و جستجوي فراوان توانسته اند اين محصول را كه مورد نياز يك ساختمان است و مردمي كه از آن استفاده مي كنند به طور صحيح و كاربردي بسازند، البته ساخت اين قطعه هنوز با استانداردهاي جهاني فاصله زيادي دارد اما در همين حد كه توانسته اند به خود كفايي برسند و وارد كردن اين قطعه ي كوچك اما پر زحمت را در كشور ميسر سازند خود يك موهبت محسوب مي شود . اين عمل توانسته است حداقل در مورد اين مقوله ارز كشور را خارج نكنند و مردم با خريد ارزان اين قطعه ساختمان خود را تكميل كرده باشند.
‏1
‏4
‏ طرح توليد كليد و پريز ‏ ‏‏ ?‏
‏تعريف محصول از نظر مشخصات ظاهري و شكل ، فرمول ، حد استاندارد و …‏
‏كليد و پريز و قطعات همرديف چون دو شاخه اجزاي الكتريكي هستند كه وظيفه آنها قطع و وصل جريان الكتريكي تا سطح پتانسيل 500 مي باشد. جنس بدنه آنها از باكاليت است رنگ آن كرم روشن و بصورت يك عايق الكتريكي عمل مي كند . ابعاد كليد و پريز 8 × 8 سانتيمتر مربع ، وزن آن 75 ـ 55 گرم است. حداكثر جريان الكتريكي قابل تحمل آن 25 آمپر است. از نظر استاندارد بايد طوري باشد كه كليه آزمايشات هدايت جريان الكتريكي ـ عايق بودن بدنه در برابر جريان نشتي و
‏1
‏4
‏ طرح توليد كليد و پريز ‏ ‏‏ ?‏
…‏ كار مطمئن آنها را ايجاب كند و در استعمال عادي آن خطري احساس نشود . نشانه هاي معرف كليد و پريز و دو شاخه از نظر جريان الكتريكي و سطح ولتاژ و يا علائم تجاري آن بايد طوري باشد كه قابل رويت باشد . از نظر ابعاد رعايت استاندارد ضروري است و كليد و پريز ديگر ابزارهاي الكتريكي بايد طوري ساخته شوند كه پس از نصب قسمتهاي برق دار آنها در دسترس نباشد ، عمر مفيد آن با توجه به ميزان استفاده الكتريكي از آن 10 ـ 5 سال مي باشد.

 

دانلود فایل

✔️  بهترین کیفیت 💯 از 💯
✔️  پشتیبانی 24 ساعته
✔️  مناسب ترین قیمت

◀️  فروشگاه فایل سیدا

 

دانلود کارآفرینی طرح توليد كليد و پريز 41 ص