کارآفرینی در نهادهای جامعه مدنی 💯

کارآفرینی در نهادهای جامعه مدنی

 

کارآفرینی در نهادهای جامعه مدنی ,کارآفرینی در نهادهای جامعه مدنی,دانلود کارآفرینی در نهادهای جامعه مدنی ,کارآفرینی,در,نهادهای,جامعه,مدنی,کارآفرینی,نهادهای,جامعه,مدنی

 

کارآفرینی در نهادهای جامعه مدنی

کارآفرینی-در-نهادهای-جامعه-مدنیلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل :  powerpoint (..ppt) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد اسلاید : 83 اسلاید

 قسمتی از متن powerpoint (..ppt) : 
 

کارآفرینی در نهادهای جامعه مدنی
خانه كارآفرينان
گفتار اول
به نام خدا
خانه كارآفرينان
كليات سازمانهاي غير دولتي
وا‍‍ژه جامعه مدني از سنت ليبراليسم و بوسيله جان لاك براي تشريح انفكاك جامعه از دولت ظهور كرده است. اين واژه همچنين از سنت اروپاي قديم به منظور وجه تمايز بين دولت و جامعه گسترش يافته است.
دو ديدگاه ديگر در ميانه قرن هفدهم در گفتمان نقش سازمانهاي جامعه مدني ظهور كرد . ابتدا (( تحقيق بخش سوم)) در ايالات متحده امريكا به وجود آمد كه بخش واسط و نسبتاً غير وابسته بود.
تعريف بخش سوم نه تنها شامل انجمن ها مي شد، بلكه همچنين گروههاي ذينفع سنتي و تسهيل كنندگان عمومي را نيز شامل مي گشت.
خانه كارآفرينان
كليات سازمانهاي غير دولتي
جامعه مدني توزيع منافع سياسي را به وسيله گروه ها و سازمانهايي كه بخشي از ساختار سلسله مراتبي قدرت نبودند افزايش مي داد. در حالي كه تعاريف محافظه كارانه و نئوليبراليسم ، جامعه مدني را به عنوان يك موجوذيت كم و بيش خود اتكاء مورد ملاحظه قرار مي داد كه در محافل دانشگاهي و سياسي مورد قبول واقع شده است.
مشاركت محلي در جامعه مدني يكي از اهرمهاي اساسي پيش برنده توسعه پايداراست . تصميم گيري ملي به طور غير مستقيم منعكس كننده منافع اجتماعي سياسي شهروندان و اهداف اقتصادي و انتخاب هاي توليد كنندگان و مصرف نندگان است. اما تصميم گيري محلي در سطح توده مردم و در سطوح مياني ، سازمان سياسي را به واسطه بوروكراسي و قوانين و مقرارات بيش از حد؛ با چالش مواجه نموده است و علاوه بر آن مشاركت
خانه كارآفرينان
كليات سازمانهاي غير دولتي
محلي ، ابتكار و نو آوري و ارآفريني ، انتقال سريع تكنولوژي و تطبيق پذيري با فرآيند توسعه را موجب مي شود.
جامعه مدني و بخش خصوصي يا بازار دو محور اصلي در فرآيند توسعه پايدار هستند. بازار همچون جامعه مدني مي تواند با اتكاء به سياستهاي دولتي ، ارزش هاي فرهنگي جامعه و سطوح تكنولوژيكي و زير بنايي فعاليت كند . در طول زمان، جامعه مدني نيز همانند بازار مي تواند موجب تغيير در سياست ها، ارزش ها و فناوري گردد.
خانه كارآفرينان

 

دانلود فایل

✔️  بهترین کیفیت 💯 از 💯
✔️  پشتیبانی 24 ساعته
✔️  مناسب ترین قیمت

◀️  فروشگاه فایل سیدا

 

دانلود کارآفرینی در نهادهای جامعه مدنی