چگونه می توان نظم و انضباط را در ساعت تدریس حرفه و فن سال سوم راهنمایی در کلاس برقرارکرد
چگونه توانستم نظم و انضباط را در ساعت تدریس حرفه و فن سال سوم راهنمایی در کلاس برقرار کنم؟
چگونه می توان نظم و انضباط را در ساعت تدریس حرفه و فن سال سوم راهنمایی در کلاس برقرارکرد
دسته بندی | علوم انسانی |
فرمت فایل | docx |
حجم فایل | 35 کیلو بایت |
تعداد صفحات | 40 |
دریافت فایل
چگونه توانستم نظم و انضباط را در ساعت تدریس حرفه و فن سال سوم راهنمایی در کلاس برقرار کنم؟
فهرست مطالب
چکیده. 4
مقدمه. 5
توصیف مسئله و وضیت موجود. 5
گردآوری شواهد 1. 9
تعریف مفاهیم و واژگان کلیدی. 9
یافته های علمی. 10
مشاهده. 12
پیشینه تحقیق:. 14
تجزیه وتحلیل و تفسیر داده ها. 15
ارائه راه حل های پیشنهادی وبررسی راه حل ها ( شواهد 2). 28
منابع. 33
چکیده
عدهای كنترل رفتار فراگیرندگان و تسلط بر عوامل رفتاری آنان را انضباط می نامند برخی معتقدند؛ نظم و انظباط شامل هر نوع سازماندهی در محیط مدرسه و كلاس است، به نحوی كه سبب افزایش یادگیری شود.
پایبندی به ضابطه ها در یک گروه اجتماعی باعث تداوم آن می شود. انضباط، اخلاق کلاس درس است و بدون آن کلاس تبدیل به یک ازدحام یا غوغا می شود. (سی ام فلینگ، الیزابت پروس،1373 ، ص 80)
✔️ بهترین کیفیت 💯 از 💯
✔️ پشتیبانی 24 ساعته
✔️ مناسب ترین قیمت
دانلود چگونه می توان نظم و انضباط را در ساعت تدریس حرفه و فن سال سوم راهنمایی در کلاس برقرارکرد