نمونه گزارش کارآموزی · دسامبر 26, 2023 0

پروژه کارآموزی 50 ص 💯

پروژه کارآموزی 50 ص

 

پروژه کارآموزی 50 ص ,پروژه کارآموزی 50 ص,دانلود پروژه کارآموزی 50 ص ,پروژه,کارآموزی,50,ص,پروژه,کارآموزی

 

پروژه کارآموزی 50 ص

پروژه-کارآموزی-50-صلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد صفحه : 40 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏مقدمه
‏فصل اول :آشنايي با مكان كارآموزي
‏تاريخچه عينک
‏مكان كارآموزي
‏بخشهاي مختلف شركت
‏مقدمه
‏یکی از اهداف اساسی وبسیار مهم سیاستگذاران ایجاد ارتباط منطقی و هماهنگ صنعت ومحیط کار با دانشگاه و دانشجو می باشد که هم در شکوفائی و رشد صنایع مؤثر بوده و هم دانشجویان را از یادگیری دروس تئوری محظ رهایی ‏داده و علم آنها را کاربردی تر کرده و باعث می شود آن را در عرصه عمل ،آزموده و به مشکلات و نابسامانیهای علمی وعملی محیط کار آشنا شده و سرمایه و وقت خویش را در جهت رفع آنها مصروف نمایند، که برای جامعه
‏ ‏ی در حال توسعه ما از ضروریات می باشد .
‏امروزه‌ اهميت‌ كامپيوتر، به‌ عنوان‌ يكي‌ از لوازم‌ برقي‌ و الكترونيكي‌ در زندگي‌ و در نزد كساني‌ كه‌ به‌ نحوي‌ در گير اين‌ «گرداب‌ گسترده‌ گيتي» ‏هستند،‏ آنها كه‌ از اين‌ لوازم‌ و ابزارهاي‌ الكترونيكي‌ براي‌ رفاه‌ و آسايش‌ بيشتر در زندگي‌ استفاده‌ مي‌ كنند. – كاملاً احساس‌ مي‌ شود.
‏طبق تعریف کنونی ‏فرهنگ لغت انگلیسی آکسفورد ‏کامپیوتر ‏ابزاری ‏برای انجام ‏محاسبات ‏یا عملیات های کنترلی قابل بیان به ‏صورت جملات ‏عددی ‏یا ‏منطقی ‏می باشد. با وجود درستی، این تعریف و ‏تعاریفی که در دیگر فرهنگ های لغت یافت می شود آنقدر عام هستند که هیچ تمایزی بین ‏گونه های مختلف قدیمی، کنونی و بالقوه ی آینده قرار نمی دهند. سئوالات پر مفهوم تر ‏می توانند این ها باشند: انواع مختلف کامپیوتر کدام می باشد؟ یا ویژگی ها و قابلیت ‏های متمایز کننده ی کامپیوترهای ‏عصر حاضر ‏چیست؟
‏مهندسی کامپیوتر ‏(‏که گاه ‏مهندسی سیستم های کامپیوتری ‏هم نامیده می ‏شود) یک شاخه کاری است که ‏مهندسی الکترونیک ‏و ‏علوم کامپیوتر ‏را ترکیب می کند. یک مهندس ‏کامپیوتر، یک مهندس الکترونیک است که تمرکز اصلی اش روی سیستم های رقمی است و کمتر ‏روی ‏فرکانس رادیویی ‏ویا ‏برق قدرت ‏کار می کند.
‏از دیدگاه ‏علوم رایانه، یک مهندس کامپیوتر یک ‏معمار نرم افزار ‏است که روی تبادل بین ‏برنامه های ‏نرم ‏افزار‏ی و قطعات سخت افزاری زیرین آن تمرکز می کند.
‏درجه علمی ‏مهندسی رایانه از اوایل دهه ی 1996 ‏م به وجود آمده است. در بعضی از دانشگاه ها دانشکده ی خاصی برای رشته رایانه ‏وجود دارد و در بعضی دیگر دانشکده برق و کامپیوتر با هم ادغام شده اند.
‏از آنجا ‏که مهندسین رایانه روی الکترونیک و کامپیوتر تمرکز می کنند، برخورد کمتری با دروس ‏دیگر رشته های مهندسی، مثل ‏استاتیک ‏یا ‏دینامیک ‏دارند. و به جای آن با دروس پایه ای کامپیوتر سروکار دارند.
‏با این مقدمه شاید اهمیت و جایگاه کارآموزی ‏برا ی ما روشنتر شده و با نگاهی دیگر به آن بپردازیم .
‏اینجانب نیز در طی مدت حضور خود در محل کارآموزی استفاده های علمی و عملی خوبی نموده ،هر چند ‏با توجه به زمان محدود 240 ساعته به همه ریزه کاریها‏ نمي توان‏ واقف شد ،از اینرو شاید بهتر باشد واحد کارآموزی به دو قسمت تقسیم شده تا این نقیصه جبران گشته و ارتباط با محیط کار حفظ شود
‏،همچنین پیشنهاد میشود در صورت امکان تعامل بیشتری بین استاد کارآموزی و سرپرست و همچنین دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه بوجود آید تا دانشجو با تعهد بیشتری پا به عرصه عمل بگذارد .
‏تاريخچه عينک
‏بنظر مي رسد در زمان مصريها، يوناني ها ‏و رومي هاي باستان هيچ گونه وسيله کمک بينايي وجود نداشته است اين نظر از روي نامه ‏يک فرد رومي که صد سال پيش از ميلاد نوشته شده ودر ان تاکيد دارد او بخاطر سن زيادش ‏واينکه ديگر نمي تواند مطالعه کند وبراي اينکار بايد به برگانش متکي باشد استعفا مي ‏دهد تائيد مي گردد مشهور است که تراژ دي نويس رومي Seneca ‏که در سال چهارم پيش از ‏ميلاد مي زيسته است کتابها را با نگاه کردن از طريق يک کره شيشه اي پر اب که باعث ‏بزرگنمايي مي شده مطالعه مي کرده است Nero ‏از يک زمرد که انرا نزديک چشمش نگه مي ‏داشته است براي تماشاي جنگ گلادياتورها استفاده مي کرده است البته اين دليل کافي ‏براي اين نيستکه بگوييم رومي ها از خواص لنزها اطلاعي داشته اند زيرا اين احتمال ‏وجود دارد که نرو از زمرد بخاطر رنگ سبز ان که باعث کاهش نور خورشيد مي شود استفاده ‏مي کرده است.
Plomy ‏اصول کلي بزرگنمايي را شرح داده ‏ولي لنزهايي که در ان موقع وجود داشته است براي بزرگنمايي مناسب نبوده است قديمي ‏ترين لنز شناخته شده در خرابه هاي Nineveh ‏باستاني کشف شده که از کريستالهاي سنگي ‏جلا داده شده ساخته شده است و قطر ان يک و نيم اينچ مي باشد.
‏اريستوفان در کتاب ابرها از يک شيشه ‏نام مي برد که براي ايجاد سوراخهايي در پوست خشک حيوانات بکار برده مي شده است و ‏همچنين استفاده از شيشه هاي سوزان را براي پاک کردن نوشته از روي قرص موم ذکر مي
‏کند طبق اظهار Pliny ‏پزشکان انرا براي سوزاندن زخم ها استفاده مي کرده ‏اند.
‏در حدود سال صدم بعد از ميلاد سنگ ‏مخصوص مطالعه يا انچه که ما انرا به عنوان شيشه بزرگنمايي کننده مي شناسيم پديدار ‏شد اين وسيله در واقع قطعه اي از يک کره شيشه اي بود که در مقابل متن مورد مطالعه ‏قرار داده مي شد تا حروف را بزرگ نمايد اين وسيله راهبان پير را قادر به مطالعه مي ‏ساخت و احتمالا اين نخستين وسيله کمک بينايي بوده است.
‏ونيزيها ياد گرفتند که شيشه را براي ‏ساختن اين وسيله توليد نمايند وبعدها نيز لنزهايي را که بجاي قرار گرفتن بر روي متن ‏مورد مطالعه در يک فريم در مقابل چشم جاي مي گرفت.
‏بعضي وقتها گفته مي شود که چينيها عينک ‏را دو هزار سال قبل ساخته اند ولي ظاهرا آنها تنها از اين وسيله براي مراقبت از چشم ‏ها يشان در برابر نيروهاي شيطاني استفاده مي کرده اند در سال 1268 Roger Bacon ‏فيلسوف انگليسي در کتاب Opus Majus ‏نوشت.
. ‏اگر کسي حروف يا اشياء ريز را از ‏طريق يک کريستال يا شيشه يا ماده شفاف ديگر نگاه کند و آن شئي شبيه قطعه تحتاني يک ‏کره باشد در حاليکه طرف محدب آن بطرف چشم باشد او خواهد توانست حروف را بهتر ببيند ‏و حروف بزرگتر بنظر خواهند آمد.
‏بنابراين چنين وسيله اي ميتواند براي ‏همه مفيد باشد و آنهايي که چشمانشان ضعيف تر باشد خواهند توانست حروف را بهتر ‏ببينند حتي اگر حروف خيلي کوچک باشند .
‏درسال 1289 در يک کتاب با عنوان Trait decon unit dela famille di popozo ‏نوشته شده که من بقدري داثر کهولت ناتوان شده ام ‏که بدون وسيله اي که به نام عينک معروف است نميتوانم بخوانم يا بنويسم . اين وسيله ‏اخيرا به افراد مسن که دچار ضعف بينايي هستند اختراع شده است واو اظهار ميدارد که ‏بيست سالي بيش نيست که هنر عينک سازي که از مفيدترين هنرهاي روي زمين است کشف شده ‏است من خودم فردي را که آنرا براي نخستين بار ساخته ديده وبا او صحبت کرده ام نام ‏نخستين ابداع کننده عينک نا شناس باقي مانده است .
‏نخستين تابلوي هنري شناخته که در آن ‏عينک بکاررفته توسط Tomaso da modena ‏در سال 1352 ترسيم شده است او دو برادررا نشان ‏ميدهد که در حال مطالعه هستنند ويکي از آنها يک شيشه بزرگ کننده را نگه داشته

 

دانلود فایل

✔️  بهترین کیفیت 💯 از 💯
✔️  پشتیبانی 24 ساعته
✔️  مناسب ترین قیمت

◀️  فروشگاه فایل سیدا

 

دانلود پروژه کارآموزی 50 ص