پروژه آمار جامعه كل دانش‌آموزاني است كه کتاب آمار و احتمال را مطالعه کرده اند 22 ص 💯

پروژه آمار جامعه كل دانش‌آموزاني است كه کتاب آمار و احتمال را مطالعه کرده اند 22 ص

 

پروژه آمار جامعه كل دانش‌آموزاني است كه کتاب آمار و احتمال را مطالعه کرده اند 22 ص ,پروژه آمار جامعه كل دانش‌آموزاني است كه کتاب آمار و احتمال را مطالعه کرده اند 22 ص,دانلود پروژه آمار جامعه كل دانش‌آموزاني است كه کتاب آمار و احتمال را مطالعه کرده ا,,,

 

پروژه آمار جامعه كل دانش‌آموزاني است كه کتاب آمار و احتمال را مطالعه کرده اند 22 ص

پروژه-آمار-جامعه-كل-دانش‌آموزاني-است-كه-کتاب-آمار-و-احتمال-را-مطالعه-کرده-اند-22-صلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد صفحه : 25 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

2
‏اي خواجه‏ ‏ مكن تا‏ ‏ تواني ‏ ‏طلب علم ‏ ‏ كاندر طلب دانش پر روزي بماني
‏رو مسخرگي پيشه كن و مطربي آموز ‏ ‏ تا دد خود‏ ‏ از مهتر‏ ‏ كهتر سازي
‏مقدمه
‏آموزش‏ پرورش قصد دارد ميزان سواد دانش‏‌‏آموزان وضعيت تحصيلي آنان ‏و‏ تعداد قبول‏‌‏شدگان در يكي از سنوات تحصيلي را بدانند و با استفاده از آنان تعدادي كتب ‏كسر يا اضافه نمايند و يا برنامه‏‌‏ريزي ديگري را تنظيم نماي‏ند تا ميزان سواد دانش‏‌‏آموزان ار‏ت‏قا‏ يابند‏.‏ بد‏ين‏‌‏منظور‏ ‏رئيس وقت آموزش ‏و ‏پرورش‏ طبق بخشن نامه‏‌‏هاي مختلف به هر ي‏ك از واحدهاي تاليف كتب درسي از آ‏نان خواست كه در مورد وضعيت كساني كه ب‏ه آ‏نها كتب تدريس مي شود و‏ ‏نيز ميزان مرغوبيت ‏آ‏نان تحقيق كنند.
‏روشهاي جمع‏‌‏آوري داده‏‌‏ها:
‏بسياري از گرو‏ه‏‌‏ه‏ای‏ي كه روش درست‏ تحقيق را نمي‏‌‏دانستند در اين مهم باز ماند‏ند و گروه آمار تحقيقات خود را آ‏غاز كرد. اين گروه ابتدا جامعه را معرفي نمود.
‏((جام‏عه كل دانش‏‌‏آموزاني است كه اين كتاب را مطالعه مي كنند.))
‏با توجه به كثر‏ت جامعه‏ و هزينه سر سام آور وقت گير بودن نمي توانستند سر شماري كنند بس تصميم ديگري گرفتند‏.‏ يكي از اعضا پيشنهاد كرد كه از دانش آموزان تهران نمونه گيري كنند كه مورد موافقت سر گروه واقع نشد سر رگروه دلايل خود را براي رد اين در خواست چنين اعلام كرد :
2
‏دانش آموزان تهراني به دليل اينكه داراي امكانات فراواني هستند وضعيت تحصيلي آنان بسيا‏ر‏ بهتر ‏ازمناطق محروم ‏ نقاط كشور است .
‏دانش آموزان به صورت تصادفي انتخاب نشده‏ ‏اند و ممكن است نمودار آنها با نم‏و‏داري كه مي خواهند بدست آورند فرق داشته باشد .
‏سر گروه اعلام كرد كه كل شهرهاي ايران را روي كاغذ بنويسند و از اين شهرها 100شهررا بصورت ‏قرعه كشي و كاملا تصادفي انتخاب نمايند سپس اسم مدارس اين شهرها را نيز به روي كاغذ آورند و100 دبيرستان را به صورت تصادفي انتخاب نمايندو سپس اسم هر يك از دانش آموزان آن مدارس را بنويسند و از آن صد دانش آموز انتخاب نمايند و نمرات آنها را مورد برسي قرار دهند و با ابنكه اسم كليه دانش آموزاني كه به آنها كتاب آمار به آنها تدريس شده است روي كاغذ نوشته شود و100دانش آموزانتخاب شوند اكثريت اعضا به روش دوم راي دادند .
‏اسم كليدي دانش آموزان را ر‏و‏ي كاغذ ‏نوشته و 100دانش آموز را انتخاب نمودند نمرات اين دانش آموزان به شرح زير است .
‏19
‏15
‏18
‏17.75
‏16.5
‏14.5
‏15.25
‏20
‏16
‏19.75
‏18.75
‏19
‏20
‏14
‏20
‏19
‏10.25
‏11.75
‏13
‏20
4
‏18
‏20
‏15
‏16
‏18
‏18
‏19
‏20
‏20
‏20
‏18
‏19
‏19
‏19.75
‏20
‏17
‏19
‏14.5
‏14
‏12
‏20
‏20
‏20
‏18.5
‏20
‏19
‏10
‏12.75
‏10.25
‏18
‏18
‏19.5
‏20
‏20
‏17.75
‏17.75
‏17.5
‏14
‏15.5
‏14
‏17
‏15
‏16
‏14
‏19
‏10.25
‏12.5
‏14
‏16
‏17
‏13
‏12
‏10
‏11
‏19.25
‏17
‏19
‏20
‏20
‏18
‏20
‏20
‏18
‏20
‏20
‏18
‏18
‏20
‏20
‏20
‏20
‏20
‏20
‏20
‏20
‏20
‏20
‏20
‏20
‏20
‏ِ
‏اين عددها يا به عبارتي دادها با استفاده از داده هاي از پيش تهيه شده بدست آمده است
‏سپس اين گروه به مرور هدف پرداخت وضعيت دانش آموزان درس آمار و خود سازي و نيز تعداد دانش آموزاني كه نمره بالاي 15 آورده اند.
‏با وجود اين مطلب دادهها را دسته بندي كردند و نوع داد ها را مشخص نمودند وضعيت دانش آموزان در ‏متغیر ‏ كيفي و ترتيبي بود و تعداد دانش آم‏وزاني كه بالاي 15 نمره اخذ نموده‏‌‏اندو نیزكمي ‏پیوسته است.‏ يكي از اعضا به اين متغير ها اعتراض كردند و مدعي شد كه سر گروه اشتباه كرده است‏.‏
‏سر گروه در پاسخ به او چنين گفت وضعيت دانش آموزان قابل شمارش نسبت به متغير ها كيفي است و نيز اگر داده ها را از كوچك به بزرگ مرتب كنيم نوعي ترتيب طبيعي بين داده ها بوجود مي آيد و آن اين است كه داده ها از كوچك به بزرگ مرتب شده اند در مورد تعداد دانش آموزاني كه بالاي 15نمره گرفته اند نيز بايد بگوييم كه تعداد دانش آموزان قابل شمارش است پس متغير كمي استي و نيز اينكه اين متغيرها پيوسته نيز است زيرا علاوه بر 17 18 17.25 17.5 17.75 را نيز در بر مي گيرد .
4
‏با توجه به پاسخ سر گروه آن فرد قانع شد.
‏در ادامه سر گروه از يكي از اعضا خواست كه داده ها را از كوچك به بزرگ مرتب كند و نيز اين كار را كرد .
‏12.5
‏12
‏12
‏11.75
‏11
‏10.25
‏10.25
‏10.25
‏10
‏10

 

دانلود فایل

✔️  بهترین کیفیت 💯 از 💯
✔️  پشتیبانی 24 ساعته
✔️  مناسب ترین قیمت

◀️  فروشگاه فایل سیدا

 

دانلود پروژه آمار جامعه كل دانش‌آموزاني است كه کتاب آمار و احتمال را مطالعه کرده اند 22 ص