پاورپوینت کلام 💯

پاورپوینت کلام

 

پاورپوینت کلام ,کلام,دانلود پاورپوینت کلام ,کلام,پاورپوینت,کلام

 

پاورپوینت کلام

پاورپوینت-کلاملینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل :  powerpoint (..ppt) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد اسلاید : 33 اسلاید

 قسمتی از متن powerpoint (..ppt) : 
 

کلام
مباحث مطرح شده ی جلسه ی گذشته 1. ادامه ی مبحث خاستگاه دین [گرایش به دین] 2. طرح شبهات پیرامون خاستگاه دین و ارائه ی پاسخ به آنها. 3. ریشه های الحادی و ضد دینی به عنوان مهم ترین اصلِ مطرح شدنِ خاستگاه دین. 4. بحث از علت گرایش مردم به دین در کلام جدید نه قدیم. 5. خرافه دانستن و رد دین توسط یک عده و طرفداری از دین توسط عده ای دیگر. 6. عدم جستجوی علت برای امور طبیعی و غریزی. 7. طرح شبهه ی جهل به عنوان خاستگاه دین و ارائه ی 4 پاسخ به آن. 8. طرح شبهه ی ترس به عنوان خاستگاه دین و ارائه ی 2 پاسخ به آن. 9. طرح نظریه ی فروید و ارائه ی 3 دلیل مخالفان به آن نظریه.
* علاوه بر ترس ، جهل ، سرکوب عقده های روانی [نظریه ی فروید] که به عنوان خاستگاه دین [علت گرایش مردم به دین] از سوی عده ای از اندیشمندان جهان مطرح شده، عوامل دیگری نیز مطرح گردیده که برخی از آنها عبارتند از: 1. میل به خلود و جاودانگی انسانها. 2. اختلافات سرمایه داران و استثمار آنها برمردم و ایجاد دینی ساختگی و در نتیجه، سرگرم ساختن مردم با دین [نظریه ی مارکسیست ها]. 3. جادو گری و … توجه: یافتن ریشه ی عقلانی برای دین، پاسخی مشترک به تمامی این شبهات است.
جلسه ی چهارم * اکتسابی یا فطری بودن گرایش به دین * معنای فطرت و مقدماتی پیرامون مسائل فطری * انواع مسائل فطری و کاربرد آن در اثبات وجود خدا

 

دانلود فایل

✔️  بهترین کیفیت 💯 از 💯
✔️  پشتیبانی 24 ساعته
✔️  مناسب ترین قیمت

◀️  فروشگاه فایل سیدا

 

دانلود پاورپوینت کلام