پاورپوینت ژلاتين ماهي (⭐⭐⭐) 💯

پاورپوینت ژلاتين ماهي (⭐⭐⭐)

 

پاورپوینت ژلاتين ماهي (⭐⭐⭐),ژلاتين ماهي,دانلود پاورپوینت ژلاتين ماهي (⭐⭐⭐),ژلاتين,ماهي,پاورپوینت,ژلاتين,ماهي,(⭐⭐⭐)

 

پاورپوینت ژلاتين ماهي (⭐⭐⭐)

پاورپوینت-ژلاتين-ماهي-(⭐⭐⭐)لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل :  powerpoint (..ppt) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد اسلاید : 47 اسلاید

 قسمتی از متن powerpoint (..ppt) : 
 

بنام خدا
عنوان ژلاتين ماهي: جنبه هايي كه تحت آن مي ‌ توان ژلاتين ماهي را به عنوان جايگزين براي ژلاتين پستانداران به شمار آورد
چكيده
غذا و صنعت داروسازي در سراسر دنيا شاهد تقاضاي روزافزوني براي كلاژن و ژلاتين مي ‌ باشد. ژلاتين ‌ هاي پستانداران (وابسته به خوك و گاو) كه به عنوان محبوب ‌ ترين و گسترده ‌ ترين نوع ژلاتين مورد استفاده قرار مي ‌ گيرد، مبحثي است كه مورد اجبار و شك و ترديد اساسي در مصرف كنندگان قرار گرفته است و اين شك و ترديدها به علت مربوط بودن به سلامت و مباحث فرهنگي اجتماعي است، مي ‌ باشد. ژلاتين ماهي (مخصوصاً ماهي ‌ هاي آب گرم) خصوصيات مشابهي را با ژلاتين خوكي ( Porcine ) دارند و ممكن است به عنوان جايگزيني براي ژلاتين پستانداران در جهت استفاده از آنها در محصولات غذايي بكار روند. توليد و استفاده از ژلاتين ماهي نه تنها نياز مصرف كننده را ارضا مي ‌ كند، بلكه به عنوان ابزاري در جهت استفاده از برخي از فرآورده ‌ هاي فرعي صنعت ماهيگيري بكار مي ‌ رود. اين مرور بر روي خصوصيات منحصر به فرد، مزايا، اجبارات و چالش ‌ هايي كه در توليد و استفاده از ژلاتين ‌ ماهي موجود مي ‌ باشد و در جهت فراهم آوردن يك ديد جامع و يك بينش عميق ‌ تر بر روي عناصر غذايي مهم عمل مي ‌ كند، همانطور كه دورنهايي است براي بهره ‌ برداري بازرگاني در آينده و راهنمايي است براي مطالعات آينده.
مقدمه
ژلاتين، يكي از محبوبترين پلي ‌ مرهاي زيستي است كه به طور گسترده ‌ اي در غذا، داروسازي، لوازم آرايشي و كاربردهاي عكسبرداري استفاده مي ‌ شود و همه آنها به خاطر خصوصيات تكنولوژيكي و وظيفه ‌ اي آن است. در صنعت غذاسازي، ژلاتين در ساخت مرباجات و شيريني ‌ جات (اساساً براي فرهم آوردن آدامس ‌ ها، نساجي و پاياسازي كف) توليداتي با چربي پايين (براي توليد خامه، كاهش چربي)، لبنيات (براي تثبيت و پاياسازي و بافندگي) چيزهاي پخته شده (براي امولسيون ‌ سازي، تهيه ژله و پاياسازي و تثبيت) و محصولات گوشتي (براي فراهم آوردن پيوند آب) بكار مي ‌ رود. در زمينه ‌ هاي پزشكي و داروسازي، ژلاتين به عنوان جايگاهي براي ايمپلانت ‌ ، در داروهاي قابل تزريق براي ارائه ميكروسفرها و در تزريقات درون وريدي استفاده مي ‌ شود.
همچنين گزارش ‌ هايي وجود دارد كه در ان واكسن ‌ هاي ويروسي رقيق و زنده در جهت ايمني در برابر كرم كدو، اوريون، سرخجه، استفالوپاتي ژاپني، هاري، ديفتري و كزاز است كه شامل ژلاتيني است كه به عنوان تثبيت كننده بكار مي ‌ رود. در صنعت داروسازي، ژلاتين به طور گسترده ‌ اي براي ساخت كپسول ‌ هاي سخت و نرم، بسط دهنده ‌ هاي پلاسما و در معالجه زخم ‌ ها استفاده مي ‌ شود. ژلاتين حاوي كالري كمي است و به طور معمول براي استفاده در مواد خوراكي توصيه شده است. از آن جهت كه باعث افزايش ميزان پروتئين مي ‌ شود و مخصوصاً در غذاهاي مربوط به بدن ‌ سازي نيز مفيد جلوه كرده است. علاوه بر اين، ژلاتين براي كاهش ميزان كربوهيدرات موجود در غذا بكار مي ‌ رود كه براي بيماران ديابتي فرمول ‌ سازي شده ‌ اند.

 

دانلود فایل

✔️  بهترین کیفیت 💯 از 💯
✔️  پشتیبانی 24 ساعته
✔️  مناسب ترین قیمت

◀️  فروشگاه فایل سیدا

 

دانلود پاورپوینت ژلاتين ماهي (⭐⭐⭐)