کشاورزی · دسامبر 26, 2023 0

پاورپوینت وزارت جهاد کشاورزی 💯

پاورپوینت وزارت جهاد کشاورزی

 

پاورپوینت وزارت جهاد کشاورزی, پاورپوینت وزارت جهاد کشاورزی,وزارت جهاد کشاورزی, فایل های درسی دانشجویی

 

پاورپوینت وزارت جهاد کشاورزی

پاورپوینت-وزارت-جهاد-کشاورزیعنوان فایل: پاورپوینت وزارت جهاد کشاورزی

تعداد اسلاید: 63

قسمتی از متن اسلاید ها:
بخش كشاورزي كشور با عنايات خاص خداوند متعال و پشتيباني مجلس محترم شوراي اسلامي و هيأت محترم دولت و با همت كشاورزان سختكوش و پر تلاش به موفقيتهايي در سال زراعي 81-1380 دست يافته است كه نمود عيني آن در افزايش توليد محصولات زراعي تجلي يافته است .
در سال زراعي 81-1380 شرايط اقليمي بويژه بارندگي و درجه حرارت مناسب نسبت به سال زراعي گذشته در افزايش توليد موثر بوده است ليكن در مقايسه با سال زراعي 77-1376 كه طي سالهاي گذشته بيشترين بارندگي را داشته است متوسط بارندگي كشور به ميزان 5/59 ميليمتركمتر و در برخي از استانها بيش از 200 ميليمتر كاهش داشته است و ليكن ميزان توليد در كل و همچنين عملكرد در واحد سطح به ميزان قابل توجهي افزايش داشته است .
بطوريكه در اين سال زراعي حدود نيم ميليون هكتار سطح زير كشت و 681 هزار تن توليد گندم ديم نسبت به سال زراعي 77-1376 كاهش يافته است ولي كل توليد گندم و ساير محصولات عمده افزايش قابل ملاحظه اي داشته است .
اين نكته مبين آن است كه علاوه بر شرايط مناسب اقليمي مانند بارندگي و درجه حرارت مناسب عوامل ديگري از جمله عوامل مديريتي و اعمال و اتخاذ سياستهاي حمايتي و پشتيباني نقش مؤثري در افزايش توليد داشته اند

 فایل

✔️  بهترین کیفیت 💯 از 💯
✔️  پشتیبانی 24 ساعته
✔️  مناسب ترین قیمت

◀️  فروشگاه فایل سیدا

 

دانلود پاورپوینت وزارت جهاد کشاورزی