پاورپوینت نظام پذیرش و بررسي پيشنهادها 💯

پاورپوینت نظام پذیرش و بررسي پيشنهادها

 

پاورپوینت نظام پذیرش و بررسي پيشنهادها ,نظام پذیرش و بررسي پيشنهادها,دانلود پاورپوینت نظام پذیرش و بررسي پيشنهادها ,نظام,پذیرش,و,بررسي,پيشنهادها,پاورپوینت,نظام,پذیرش,بررسي,پيشنهادها

 

پاورپوینت نظام پذیرش و بررسي پيشنهادها

پاورپوینت-نظام-پذیرش-و-بررسي-پيشنهادهالینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل :  powerpoint (..ppt) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد اسلاید : 39 اسلاید

 قسمتی از متن powerpoint (..ppt) : 
 

1
به نام خدا
نظام پذيرش
و بررسي پيشنهادها
2
تاريخچه مشاركت
تاريخ بشر آغاز نظام مشاركتي را به نظام مردم سالار يونان باستان و تا حدودي روم باستان نسبت مي ‌ دهد كه كنسول يا نمايندگان مردم در مجلس سنا به صورت فردي يا گروهي پيشنهادهايي را براي اداره حكومت ارائه داده و پس از بررسي و شور به تصميم ‌ گيري گروهي مي ‌ پرداختند.
در سال 1867 (آلفرد كروپ) در كارخانه فولادسازي كروپ، اولين قدم را در راستاي تشويق كاركنان جهت ارائه پيشنهاد برداشت و ايده ‌ پردازي و نوآوري را در شرح وظايف كارگران قرار داد.
3
در سال 1880 در انگلستان و در كارخانه كشتي ‌ سازي (ويليام دني و برادران) برنامه تشويق كارگران در مقابل ارائه پيشنهاد پياده شد.
در اوايل قرن بيستم نظام پشنهادها در صنايع آمريكا آغاز و به سرعت گسترش يافت كه تأكيد آنها بر پاداشهاي مالي بود و كمتر به انگيزه ‌ هاي دروني توجه داشتند.
پس از جنگ جهاني دوم ، مسئولين اجرايي ژاپن در هنگام بازديد خود از آمريكا با اين شيوه آشنا شده و آن را به ژاپن انتقال دادند. اما اين سرايت بسيار هوشمندانه بود زيرا ژاپني ‌ ها بر عكس آمريكاييها به جاي تأكيد بر انگيزه ‌ هاي مادي صرف به انگيزه دروني و معنوي در ارائه پيشنهاد اولويت دادند. (ماتسوشيتا، 1985، 6 ميليون، رتبه اول ، هر نفر با 17000 پيشنهاد)
4
تاريخ درخشان اسلام نيز شاهد مشاركت ‌ پذيري و مشورت خواهي امامان بزرگوار و پيامبر اكرم (ص) در زمينه ‌ هاي مختلف است كه مهمترين آن پيشنهاد حفر خندق توسط سلمان فارسي در جنگ خندق مي ‌ باشد كه به نام روز پيشنهاد در ايران پيشنهاد شده است.
نظام پيشنهادها در ايران از سال 1365 و دركارخانه رادياتورسازي ايران آغاز گرديد و به سرعت در كارخانه ‌ هاي وابسته به سازمان گسترش و نوسازي صنايع ايران ، بنياد مستضعفان و صنايع ملي ايران گسترش يافت كه از جمله مي ‌ توان به شركت ‌ هاي نورد و توليد قطعات فولادي، آكام فلز، سوليران ، نورد آلومينيوم اراك و كنتورسازي اشاره نمود.
5
شركت ايران خودرو در سال 1370 نظام پيشنهادها را آغاز نمود ، شركت ملي صنايع پتروشيمي 1375، شركت سايپا 1375 و به تدريج در اكثريت صنايع و سازمانهاي دولتي و خصوصي گسترش يافت.
در حال حاضر نظام پيشنهادها در اكثر سازمانها و شركتهاي معتبر جهاني و ايراني با استفاده از فناوري اطلاعات فعاليت مي ‌ نمايد، مانند شركت ايران خودرو كه با نصب ايستگاههاي متعدد دريافت پيشنهاد در سالن هاي شركت، ساليانه بالغ بر يكصد هزار پيشنهاد دريافت نموده و در مدت كمتر از يك هفته به آن رسيدگي مي ‌ نمايد.

 

دانلود فایل

✔️  بهترین کیفیت 💯 از 💯
✔️  پشتیبانی 24 ساعته
✔️  مناسب ترین قیمت

◀️  فروشگاه فایل سیدا

 

دانلود پاورپوینت نظام پذیرش و بررسي پيشنهادها