پاورپوینت های علمی · دسامبر 26, 2023 0

پاورپوینت مفاهيم و مديريت فناوري اطلاعات 💯

پاورپوینت مفاهيم و مديريت فناوري اطلاعات

 

پاورپوینت مفاهيم و مديريت فناوري اطلاعات ,مفاهيم و مديريت فناوري اطلاعات, پاورپوینت مفاهيم و مديريت فناوري اطلاعات ,مفاهيم,و,مديريت,فناوري,اطلاعات,,پاورپوینت,مفاهيم,مديريت,فناوري,اطلاعات

 

پاورپوینت مفاهيم و مديريت فناوري اطلاعات

-پاورپوینت-مفاهيم-و-مديريت-فناوري-اطلاعاتلینک و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل :  powerpoint (..ppt) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد اسلاید : 70 اسلاید

 قسمتی از متن powerpoint (..ppt) : 
 

مفاهيم و مديريت فناوري اطلاعات
سیستمهای اطلاعاتی مفاهیم و تعاریف
طبقه بندی و تکامل سیستمهای اطلاعاتی
پردازشهای تراکنشی در مقابل سیستمهای اطلاعاتی وظیفه ای
چگونه IT فعالیتهای سازمانی را حمایت می کند.
چگونه IT زنجیره های موجودی CRM (Customer Relationship Management) و PRM (Partner Relationship Management) را حمایت می کند.
معماری و زیرساخت سیستمهای اطلاعاتی
سیستمهای Web-Based
محیط های محاسباتی جدید
فهرست مطالب
توصیف سیستم های اطلاعاتی مختلف تکامل تدریجی و طبقه بندی آنها .
توضیح تمایز سیستمهای تراکنشی و سیستمهای اطلاعاتی وظیفه ای
تشخیص سیستمهای حمایت کننده داخلی ارتباط آنها با کارهای مدیریتی .
حمایت IT در تهیه زنجیره موجودی که شامل CRM می شود .
توضیح ساختار و پیکربندی اطلاعات
مقایسه ساختار Client – Server , MainFrame ها و توضیح تفاوت آنها.
توضیح انواع اصلی سیستمهای Web-Based و طرز کارشان
توضیح محیطهای محاسباتی جدید .
چگونگی مدیریت منابع اطلاعاتی و نقش ISD و End-User ها.
اهداف
بنای تجارت الکترونيکی در شرکت FedEx
ایجاد تجارت الکترونیک ( E-Business ) در شرکت FedEx در سال 1973 با
مدیریت Fred Smit آغاز شد ، امروزه با یک ساختار کاملا مجتمع فیزیکی و مجازی
مدل تجارت FedEx پست 48 -24 ساعته را به هر جایی از جهان حمایت می کند.
FedEx یکی از فعال ترین پایگاه داده های مرکزی است با بیش از صد میلیون
اطلاعات در روز و بیش از 3000 پایگاه داده و بیش از 50000 فایل بایگانی یکی از
بزرگترین شبکه های RealTime و Client-Server OnLine در جهان می باشد
امروزه محبوبیت اصلی FedEx در حمل و نقل و راه حل های الکترونیکی است.
بنای تجارت الکترونيکی در شرکت FedEX
مدل تجارت جدید e-commerce-based FedEx تعداد مشتریان را به روشهای زیر زیاد می کند :
ارتباطات و همکاری بین زنجیره های خرید و فروش را بهتر می کند.
با کاهش هزینه و افزایش چرخه سفارش ، کارایی را بهبود می بخشد.
FedEx برای رسیدن به دو هدف زیر تلاش می کند
% 100 سرویس دهی مشتریان
% 0 اتلاف وقت

 

 فایل

✔️  بهترین کیفیت 💯 از 💯
✔️  پشتیبانی 24 ساعته
✔️  مناسب ترین قیمت

◀️  فروشگاه فایل سیدا

 

دانلود پاورپوینت مفاهيم و مديريت فناوري اطلاعات