پاورپوینت مبانی ارتباطات جمعی 💯

پاورپوینت مبانی ارتباطات جمعی

 

پاورپوینت مبانی ارتباطات جمعی ,مبانی ارتباطات جمعی,دانلود پاورپوینت مبانی ارتباطات جمعی ,مبانی,ارتباطات,جمعی,پاورپوینت,مبانی,ارتباطات,جمعی

 

پاورپوینت مبانی ارتباطات جمعی

پاورپوینت-مبانی-ارتباطات-جمعیلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل :  powerpoint (..ppt) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد اسلاید : 109 اسلاید

 قسمتی از متن powerpoint (..ppt) : 
 

بسم الله الرحمن الرحيم
موضوع:
مبانی ارتباطات جمعی
ديدگاههای پيرامون مفاهيم ارتباط و اطلاع که شامل مفهوم ارتباط ، مفهوم اطلاع ، فرآيند ارتباط ، انواع ارتباط و مدل های ارتباطی می شود و بخش دوم قسمتی از پيشينه یپژوهش در زمينه ی لرتباطات جمعی است که شامل تبليغات سياسی می شود که به تفصيل به هر يک می پردازيم : ابتدا با جمله ای زيبا از برنارسيلوتر فيلسوف و شاعر فرانسوی در قرن 12 م آغاز می کنيم که می گويد : ((ما همچون کودکی هستيم که روی شانه های موجوداتی عظيم ايستاده است اگر می توانيم دورتر و بهتر ببينيم نه از آن روست که ديد ما دقيق تر و عميق تر از آنهاست و يا اينکه از آنها بالاتر هستيم بلکه به اين علت است که به برکت عظمت و بزرگی آنها ، بالا رفته ايم )) .
انسان از ديرباز برای آنکه به زندگی خود معنا ببخشد و واقيعت را بشناسد به نظام های ارتباطی که پيش از او وجود داشته اند يعنی نظام های ارتباطی بدوی که متناسب با شرايط زمانی او بودند متوسل شد . در اين دوران ارتباطات جنبه ی ديداری و شنيداری داشت اطلاعات از طريق حواس لامسه ، حرکات چهره و …. از فردی به فرد ديگر منتقل می شود . سخن گفتن و ايجاد ارتباط با ديگران ، احساس اجتماعی بودن را در انسان بر می انگيزد در اين زمان زبان شفاهی موجب انتقال ارزشها و نگرش ها و باورها بود اما به علت محدوديت زمانی و مکانی امکان آن وجود نداشت که اطلاعات به نقاط دور دست برسد .
سرانجام پس از قرن ها و هزاران سال زبان نوشتاری جايگزين زبان شفاهی شد . با اختراع خط تصويری و توسعه کتابت نوع شناخت انسان از خود و جهان پيرامونش تغيير کرد . به ترتيب دستگاه چاپ در قرن 16 توسط گوتنبرگ تحولی شگرف در فرهنگ نوشتاری بوجود آورد پس از مدتی با اختراع برق و سپس تلگراف يا مخابره ی پيام از راه سيم برای نخستين بار توانست محدوديت زمانی را از ميان بردارد . اختراع راديو و پس از آن ماهواره ها در مدار پايين توانستند بر فرآيند شکل گيری ارتباطات بشر تأثير بسزا بگذارند تا به امروز استفاده از صنايع کامپيوتری ، صنايع فيلم سازی و سينما – تلويزيون و صنايع مخابراتی اطلاعات گوناگون از طريق کابل ها از جنس فيبر نوری به ما منتقل می شود که البته بالاترين حجم اطلاعات بدون محدوديت زمان و مکان را شامل می شود .

 

دانلود فایل

✔️  بهترین کیفیت 💯 از 💯
✔️  پشتیبانی 24 ساعته
✔️  مناسب ترین قیمت

◀️  فروشگاه فایل سیدا

 

دانلود پاورپوینت مبانی ارتباطات جمعی