پاورپوینت فرایند پرستاری خانواده 💯

پاورپوینت فرایند پرستاری خانواده

 

پاورپوینت فرایند پرستاری خانواده ,فرایند پرستاری خانواده,دانلود پاورپوینت فرایند پرستاری خانواده ,فرایند,پرستاری,خانواده,پاورپوینت,فرایند,پرستاری,خانواده

 

پاورپوینت فرایند پرستاری خانواده

پاورپوینت-فرایند-پرستاری-خانوادهلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل :  powerpoint (..ppt) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد اسلاید : 44 اسلاید

 قسمتی از متن powerpoint (..ppt) : 
 

بنام خدا
فرایند پرستاری در خانواده
فرایند پرستاری در خانواده
فرایند پرستاری در خانواده یک روش سازمان یافته و پویا در جهت حفظ، تامین و بازگرداندن سلامت افراد، گروهها و جامعه می باشد. فرایند پرستاری در خانواده وابسته به سازگاری موفقیت آمیز خانواده جهت شناخت نیازهای مراقبتی و حل مشکلات می باشد و بر پایه فرایند پایه پرستاری ، پرستاری خانواده و تئوری خانواده می باشد.
نکته : مددجویان، در پرستاری بهداشت جامعه، شامل فرد خانواده و اجتماع می باشندو خانواده واحد اصلی خدمات می باشد. فرایند پرستاری نیز متمرکز بر خانواده است، گیرنده خدمات هم فرد و هم جامعه جامعه می باشد و خدمات بصورت خانواده محور ارائه می گردد.
فرایند پرستاری خانواده شامل پی گیری مراحل بخصوص در خانواده به عنوان یک گروه می باشد که شامل مراحل زیر می باشد که شامل مراحل زیر می باشد.
1- بررسی Assessmen
2- تشخیص پرستاری Nursing Diagnosis
3- برنامه ریزی Planining
4- ارزشیابی Evaluation
مرحله بررسی
اولین قدم در فرآیند پرستاری، مرحله بررسی می باشد که فرآیند جمع آوری داده ها بوده و یکی از گامهای حیاتی است زیرا مستقیماً به حل مشکل می انجامد، به همین دلیل جمع آوری اطلاعات دقیق و معتبر بسیار کمک کننده است. جمع آوری اطلاعات دقیق و معتبر بسیار کمک کننده است. جمع آوری اطلاعات به روش سازمان یافته و با استفاده از یک ابزار استاندارد انجام می شود سپس اطلاعات بدست آمده مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته تا مشکل شناخته شود. هدف از بررسی، شناخت مشکلات و توانایی های خانواده می باشد. تا بتوان خانواده را به خودکفایی بهداشتی رساند

 

دانلود فایل

✔️  بهترین کیفیت 💯 از 💯
✔️  پشتیبانی 24 ساعته
✔️  مناسب ترین قیمت

◀️  فروشگاه فایل سیدا

 

دانلود پاورپوینت فرایند پرستاری خانواده