پاورپوینت طراحی کنترل ها و انواع آن 💯

پاورپوینت طراحی کنترل ها و انواع آن

 

پاورپوینت طراحی کنترل ها و انواع آن ,طراحی کنترل ها و انواع آن,دانلود پاورپوینت طراحی کنترل ها و انواع آن ,طراحی,کنترل,ها,و,انواع,آن,پاورپوینت,طراحی,کنترل,انواع

 

پاورپوینت طراحی کنترل ها و انواع آن

پاورپوینت-طراحی-کنترل-ها-و-انواع-آنلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل :  powerpoint (..pptx) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد اسلاید : 20 اسلاید

 قسمتی از متن powerpoint (..pptx) : 
 

طراحی کنترل ها و انواع آن
طراحی کنترل ها
پژوهش ها در زمینه طراحی کنترل به وسیله وزارت امریکا طراحی و پشتیبانی شده است . هدف اصلی این پژوهش ها وضع کردن و رشد بخشیدن به اصول طراحی بوده تا بتوان طراحی کنترل را استانده کرد .
انواع طراحی کنترل داده :
1- تناسب کنترل های دستی با نوع وظیفه 2- وسایل وارد سازی داده به رایانه 3- کلیشه های حرکت کنترل 4 – سازگاری کنترل و پانچ 5- رمز گذاری کنترل ها ، ابزار دستی ، قطعه ها و لاوک ها 6- سازماندهی اجزا و قطعه ها در ایستگاه کار 8- اصولی برای طراحی ایستگاه کار
1 – تناسب کنترل های دستی با نوع وظیفه : در این روش گزینش نوع کنترل باید به گونه ای باشد که متناسب با نوع وظیفه و نوع استفاده از آنها باشد . برای نمونه : اگر کار با کنترل ، به نیروی زیاد به نیروی زیاد نیاز نداشته باشد و دو حالت جدا از هم داشته باشد مانند کنترل خاموش روشن که دو حالت دارد . از سوئیچ اهرمی – دکمه فشاری و قفل کلیدی استفاده می شود و اگر چند حالت باشد کلید چرخشی مناسب است . اگر به نیروی زیادی احتیاج داشته باشد از کنترل های انگشتی استفاده نمی شود .
کنترل برای حالت پیوسته ( حالتی که هیچگونه جدایی در حرکت کنترل وجود ندارد ) از اهرم کنترل یا فرمان مدور دستی استفاده می شود .

 

دانلود فایل

✔️  بهترین کیفیت 💯 از 💯
✔️  پشتیبانی 24 ساعته
✔️  مناسب ترین قیمت

◀️  فروشگاه فایل سیدا

 

دانلود پاورپوینت طراحی کنترل ها و انواع آن