پاورپوینت صفحه نمايش هاي ال سي دي و پلاسما 💯

پاورپوینت صفحه نمايش هاي ال سي دي و پلاسما

 

پاورپوینت صفحه نمايش هاي ال سي دي و پلاسما ,صفحه نمايش هاي ال سي دي و پلاسما,دانلود پاورپوینت صفحه نمايش هاي ال سي دي و پلاسما ,صفحه,نمايش,هاي,ال,سي,دي,و,پلاسما,پاورپوینت,صفحه,نمايش,پلاسما

 

پاورپوینت صفحه نمايش هاي ال سي دي و پلاسما

پاورپوینت-صفحه-نمايش-هاي-ال-سي-دي-و-پلاسمالینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل :  powerpoint (..ppt) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد اسلاید : 49 اسلاید

 قسمتی از متن powerpoint (..ppt) : 
 

به نام يگانه خالق هستي
صفحه نمايش هاي ال سي دي و پلاسما
موضوع مورد برسي :
نمایشگر یا مانیتور دستگاهی است که تصویر تولیدشده توسط آداپتور تصویری رایانه بر روی آن نشان داده می ‌ شود. نمایشگر توسط کابلی به آداپتور تصویری متصل می ‌ شود.
مقدمه
نمایشگرهای با قابلیت های متفاوت برای کاربردهای خاص تولید می شوند. 1 – نمایشگر تک رنگ که فقط سیاه و سفید و رنگ طوسی را نشان می دهد. 2 – نمایشگر دو یا چند رنگ که رنگ متن و کادر متن را می تواند تغییر دهد. 3 – نمایشگر تمام رنگی یا سوپر وی جی ئی که بیش از بیست میلیون رنگ تولید می کند و تصاویر نسبتا طبیعی عرضه می کند. نمایشگرها در دو نوع تولید می شوند. 1 – نمایشگرهای کاتدی که تکنولوژی آنها مانند صفحه تلویزیون است. 2 – نمایشگرهای ال سی دی که تکنولوژی صفحه نمایش آنها مانند ساعت مچی دیجیتال یا صفحه نمایش تلفن همراه (موبایل) می باشد. صفحه نمایشگر ال سی دی ( Liguid crystal display ) دارای کریستال مایع می باشد. سطح صفحه نمایش نمایشگر را بر حسب اینج می سنجند. برای مثال، نمایشگر 17 اینج یعنی فاصله از گوشه سمت راست و بالا تا گوشه سمت چپ و پایین صفحه نمایش 17 اینچ می باشد.
اصطلاحات مربوط به صفحه نمایشگر
Aperture Grille
در تکنولوژی فوق ، بمنظور ایزوله نمودن پیکسل ها بصورت افقی از مجموعه ای سیم های عمودی استفاده می گردد.مانیتورهائی که از تکنولوژی فوق استفاده می نمایند، دارای شفافیت و وضوح تصویر مناسبی می باشند. پیکسل ها با توجه به ماهیت خطوط پویش استفاده شده بمنظورنگاشتن تصویر، بصورت عمودی از یکدیگر متمایز می گردند.
 
Aspect Ratio
نسبت پهنای تصویر به ارتفاع را می گویند و برای اکثر مانیتورهای موجود ، 3 : 4 می باشد .
Asset Control
ویژگی فوق، باعث صرفه جوئی در زمان بمنظور ردیابی مانیـتورها در شبکه می گردد. در صورتیکه مانیتور دارای ویژگی فوق بوده و از آن بهمراه نرم افزارهای ضروری در شبکه استفاده گردد ، امکان بازیابی اطلاعات لازم بمنظور ردیابی مانیتورها ، فراهم می گردد.( شماره سریال مانیتور ، مدل و … ) . اطلاعات فوق، برای مدیران شبکه بسیار مفید خواهد بود .
Bandwidth
سرعت ( بر حسب مگاهرتز ) داده دریافتی توسط مانیتور از پردازنده کارت گرافیک را می گویند . هر اندازه میزان سرعت فوق بیشتر باشد ، تصاویر با وضوح و شفافیت بهتری نمایش داده می شوند ( خصوصا” در مواردیکه دقت بالا، انتخاب شده باشد ) .
اصطلاحات مربوط به صفحه نمایشگر

 

دانلود فایل

✔️  بهترین کیفیت 💯 از 💯
✔️  پشتیبانی 24 ساعته
✔️  مناسب ترین قیمت

◀️  فروشگاه فایل سیدا

 

دانلود پاورپوینت صفحه نمايش هاي ال سي دي و پلاسما