پاورپوینت های علمی · دسامبر 26, 2023 0

پاورپوینت در مورد ویروس ایدز 💯

پاورپوینت در مورد ویروس ایدز

 

پاورپوینت در مورد ویروس ایدز ,ویروس ایدز, پاورپوینت در مورد ویروس ایدز ,ویروس,ایدز,,پاورپوینت,مورد,ویروس,ایدز

 

پاورپوینت در مورد ویروس ایدز

-پاورپوینت-در-مورد-ویروس-ایدزلینک و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل :  powerpoint (..ppt) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد اسلاید : 31 اسلاید

 قسمتی از متن powerpoint (..ppt) : 
 

بنام خدا
1
Sexual health
Sexual health is a state of physical, mental and social well-being in relation to sexuality. It requires a positive and respectful approach to sexuality and sexual relationships, as well as the possibility of having pleasurable and safe sexual experiences, free of coercion , discrimination and violence.
2
در استان کرمانشاه 3 هزار و 551 نفر مبتلا به ویروس ایدز شناسایی شده ( 34 درصد در سال 94  زنان بوده اند) و احتمال وجود ده هزار نفر شناسایی نشده نیز وجود دارد که هر کدام می توانند در روز چندین نفر را به جمع مبتلایان بیفزایند.
3
درک جنسی وهویت جنسی درمراحل مختلف زندگی:
1- دو سالگی وقبل از آن: کودک تا قبل از دو سالگی هیچ برداشتی از دختر و پسر بودن ندارد . وقتی به دو سالگی میرسد از وجود دخترها وپسرها آگاه می شود و تفاوت فیزیکی پدر و مادر را درک می کند رفته رفته می فهمد که لباس و رفتار مردانه وزنانه کدام است .
4
2- سه تا پنج سال: کنجکاوی در زمینه مسایل جنسی در سنین پیش دبستانی امری کاملا عادی و طبیعی است. پرسش های کودک ناشی از کنجکاوی اوست و منظورش کسب آگاهی به امور صرف جنسی نیست. بازی های کودک نیز با توجه به جنس سنخیت می یابد.
3- در سن شش-هفت سالگی به احساس ثبات جنسیتی دست می یابند یعنی اینکه به کدام جنس تعلق دارند و جنس آنان در طول زندگی ثابت می ماند ، ولی انعطاف پذیری در نقش جنسیتی را دارند .
5

 

 فایل

✔️  بهترین کیفیت 💯 از 💯
✔️  پشتیبانی 24 ساعته
✔️  مناسب ترین قیمت

◀️  فروشگاه فایل سیدا

 

دانلود پاورپوینت در مورد ویروس ایدز