پاورپوینت های علمی · دسامبر 26, 2023 0

پاورپوینت بررسي ميزان موفقيت شرکتهاي هولدينگ 💯

پاورپوینت بررسي ميزان موفقيت شرکتهاي هولدينگ

 

پاورپوینت بررسي ميزان موفقيت شرکتهاي هولدينگ ,بررسي ميزان موفقيت شرکتهاي هولدينگ, پاورپوینت بررسي ميزان موفقيت شرکتهاي هولدينگ ,بررسي,ميزان,موفقيت,شرکتهاي,هولدينگ,پاورپوینت,بررسي,ميزان,موفقيت,شرکتهاي,هولدينگ

 

پاورپوینت بررسي ميزان موفقيت شرکتهاي هولدينگ

پاورپوینت-بررسي-ميزان-موفقيت-شرکتهاي-هولدينگلینک و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل :  powerpoint (..ppt) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد اسلاید : 31 اسلاید

 قسمتی از متن powerpoint (..ppt) : 
 

به نام خدا
1
2
موضوع :
بررسي ميزان موفقيت شرکتهاي هولدينگ
در اجراي فرآيند مديريت استراتژيک و راهكارهاي بهبود
( موردكاوي: يكي از بزرگترين سازمانهاي هولدينگ توسعه اي كشور )
اهميت اجراي تحقيق
موفقيت در دنياي كسب و کار امروز، از طريق مديريت و برنامه ريزي استراتژيك و اجراي اثربخش اين برنامه ها امكان‌پذير است. اما در اين ميان شرکتهايي وجود دارند که علي رغم تدوين و اجراي استراتژي هاي معين شده، نتوانسته‌اند به نتايج مورد نظر دسترسي پيدا كنند و به عبارت ديگر، در کسب نتايج استرات‍ژيك مورد نظر خود با شكست مواجه شده‌اند. آمارها نشان مي دهد 90 درصد شرکت هاي بزرگ دنيا در دستيابي به اهداف استراتژيک خود ناکام مانده اند، که از اين ميان 30 درصد در مرحله تدوين و 70 درصد در مرحله اجرا ناموفق بوده‌اند. بنابراين مطالعه عوامل عدم موفقيت و راهكارهاي پيشگيري و رفع آن‌ها، امري مهم در جهت دستيابي به اهداف تدوين شده و پياده سازي استراتژي هاي برنامه‌ريزي شده مي باشد.
3
موفقيت شرکتهائی که خود زير مجموعه يک شرکت هولدينگ هستند از يک سو تا حد زيادی بستگی به نظام های مديريتی شرکت تخصصی مادر در هدايت، حمايت و نظارت بر شرکتهای زير مجموعه دارد. از سوی ديگر موفقيت شرکتها به توان مديريت برای ايجاد مشارکت و همسو سازی تلاش همه کارکنان در جهت اهداف استراتژيک و برنامه های آنها وابسته است. علاوه بر آن فضای کسب و کار حاکم بر کشور نيز تاثير بسزائی بر عملکرد شرکتها دارد. در اين نوشتار خلاصه ای از يافته های اين تحقيق در خصوص دلايل عدم موفقيت در دستيابی به اهداف استراتژيک شرکتهای مورد مطالعه ارائه می شود. اين دلايل در دو دسته كلي شامل: 1- علل وابسته به عملکرد هولدينگ و شركتهاي تابعه، 2- علل وابسته به محدوديت‌هاي فضاي كسب و كار در كشور مي باشد.
4
برخي از تحقيقات انجام شده
مرتبط با موضوع اين تحقيق
5

 

 فایل

✔️  بهترین کیفیت 💯 از 💯
✔️  پشتیبانی 24 ساعته
✔️  مناسب ترین قیمت

◀️  فروشگاه فایل سیدا

 

دانلود پاورپوینت بررسي ميزان موفقيت شرکتهاي هولدينگ