هماهنگی درسازمان (پاورپوینت )
هماهنگی درسازمان (پاورپوینت ),هماهنگی درسازمان,دانلود هماهنگی درسازمان (پاورپوینت ),هماهنگی,درسازمان,هماهنگی,درسازمان,(پاورپوینت
هماهنگی درسازمان (پاورپوینت )
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل : powerpoint (..ppt) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد اسلاید : 48 اسلاید
قسمتی از متن powerpoint (..ppt) :
بنام خدا
هماهنگي
Coordinating
تعريف هماهنگي
هماهنگي عبارت از، ادغام فعاليتهاي واحدهاي مختلف سازمان به منظور يكپارچه نمودن كوشش و تلاش كاركنان براي رسيدن به هدف نهايي
تعريف هماهنگي
هماهنگي عبارت از، تقسيم كار سازمان به نحوي كه بهرهوري و كارآيي افزايش يابد. براي اجراي هماهنگي سازماني، واحدها بايد از وظايف و نوع فعاليتهاي يكديگر مطلع باشند؛ به نحوي كه كاركنان بدون اصطكاك با يكديگر كار كنند.
✔️ بهترین کیفیت 💯 از 💯
✔️ پشتیبانی 24 ساعته
✔️ مناسب ترین قیمت