علوم کامپیوتر · دسامبر 26, 2023 0

موج سوم و نت ورك ماركتينگ ( رایگان) 💯

موج سوم و نت ورك ماركتينگ ( رایگان)

 

موج سوم و نت ورك ماركتينگ ( رایگان),موج سوم و نت ورك ماركتينگ, موج سوم و نت ورك ماركتينگ ( رایگان),موج,سوم,و,نت,ورك,ماركتينگ,ماركتينگ,(,رایگان)

 

موج سوم و نت ورك ماركتينگ ( رایگان)

موج-سوم-و-نت-ورك-ماركتينگ-(-رایگان)لینک و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد صفحه : 4 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

Power team
Network-center.blogfa.com
Support_center_net@yahoo.com
1
‏ ‏موج سوم و نت ورك ماركتينگ ‏ ‏ (( مسعود لعلي ))
‏(( به افراد جديد سازمانتان ديدگاه صحيح‏ ارائه‏ دهيد ))
‏(( آينده )) و مسائل آن سال هاست كه موضوع تحقيق و تفكر بسياري از انديشمندان معاصر قرار گ‏رفته است . يكي از نويسندگاني كه در اين زمينه صاحب تاليفات مهم و مشهوري است (( آلوين تافلر )) مي باشد . او در كتاب تحسين بر انگيزش (( موج سوم )) تحولاتي كه بشر در دهه آينده با آن روبرو است مي پردازد ‏. موج سوم بر اين مفهوم بنا شده است كه تاريخ بشر دو انقلاب را پشت سر گذاشته است : (( انقلاب كشاورزي )) و (( انقلاب صنعتي )) و اكنون در آستانه سومين آن يعني (( انقلاب الكترونيك )) قرار گرفته است . صنعت نت ورك ماركتينگ همزمان با توسعه و رشد اينترنت و متعاقب آن تجارت الكترونيك سوار بر موج سوم شده و با استفاده و بهينه از پديده ‏هاي موج سومي چون تجارت الكترونيك خود را به عنوان يك صنعت قدرتمند در جهان معرفي كرده است .‏ امروزه تجارت الكترونيك جزء تفكيك ناپذير نت ورك ماركتينگ شده است . در اين مقاله مي خواهيم جايگاه و آينده موج سوم را بررسي نمائيم و توضيح دهيم صنعت نت ورك ماركتينگ بعنوان يك شغل موج سومي داراي چه خصوصيات و ويژگي هائي است و اصولاً آينده اين صنعت در كشور ما چه خواهد شد و چرا بسياري در كشور ما نت ورك ماركتينگ را يك شغل نمي دانند ؟
‏1)‏ داستان موج ها
‏عصر كشاورزي : ‏آغاز موج اول را در حدود 8 هزار سال قبل از ميلاد مي دانيم ‏كه تا حدود 1750- 1650 ادامه مي يابد .
‏عصر صنعتي : ‏از قرن 18 آغاز مي شود . تمدن صنعتي از اروپا آغاز و با صنعتي شدن كشور هاي اروپائي به ديگر كشور ها گسترش يافت .
‏موج الكترونيك : ‏از دهه 50 ‏–‏ 60 ميلادي شروع گشته است . همانطور كه انقلاب صنعتي باعث ويراني ساختار هاي نظام كشاورزي شد اين انقلاب هم ساختار هاي نظام صنعتي را متلاشي كرده يا خواهد كرد . رشد اختراعات و‏ پيشرفت در زمينه كامپيوتر ، اينترنت ، تجارت الكترونيك ، ظهور دهكده جهاني و تحولات ناشي از آن و واقعياتي چون : دولت الكترونيكي ، پول الكترونيكي ، شهر الكترونيكي ، دانشگاه الكترونيكي و … باز تابي از ظهور موج سوم است .
‏درس اول براي نت وركرها
‏انتقال از هر دوره به دوره ديگري به صورت مسالمت آميز و ملايم صورت نمي گيرد بلكه اين انتقال موج ها همراه با در گيري ها و خشونت هاي فراوان صورت مي گيرد . ‏هر موج در جوامع و تمدن ها (( تغييرات )) فراواني را به وجود مي آورد . لذا اين باعث مي شود موج موجود از همه ابزار و توان خود براي بقاي خود استفاده مي كند . از طرف ديگر تمدن جديد هم براي تثبيت‏ خود از هيچ كوششي فروگذار نيست :
‏جنگ هاي داخلي آمريكا آنطور كه بسيار تصور مي كنند انحصاراً بر سر
‏مساله اخلاقي بردگي نپيوست . بلكه مساله بزرگتري را در بر مي گرفت
‏كه عبارت بود از اينكه آيا قاره ثروتمند جديد بايد به وسيله كشاورزان
‏اداره شود يا صنعت گران ؟ نيرو هاي موج اول بر آن حكومت كنند يا
‏نيرو هاي موج دوم ؟
‏(( آلوين تافلر ))
‏نت ورك ماركتينگ به عنوان يك پديده موج سومي و ما بعنوان يك نتوركر شرايط سختي را بايد تحمل كنيم . ما در جامعه اي زندگي مي كنيم كه در حال گذر از موج اول به موج دوم است كه موج سوم نيز از راه رسيده است . ‏جامعه با ادبيات و ويژگي هاي موج سوم بيگانه است و اين يعني حركت بر خلاف جريان آب . مثلاً در حاليكه كشور هاي پيشرفته خريد و فروش اينترنتي و بانكداري الكترونيك به پديده هايي رايج تبديل شده براي توضيح چگونگي خريد و نقد كردن پورسانت‏ در نت ورك‏ احتياج به صرف انرژي زياد براي‏ توضيح اين مساله به ديگران داريم .
Power team
Network-center.blogfa.com
Support_center_net@yahoo.com
3
‏ما آخرين نسلي هستيم از يك تمدن كهن و اولين نسل از يك تمدن ‏نوين
‏و بسياري از سرگشتگي ها ، دلواپسي ها و سرگرداني هاي شخصي مان
‏مستقيماً ناشي از تعارضي كه در درون ما و درون نهادهاي سياسي ما
‏و بين تمدن رو به مرگ موج دوم و تمدن رو به تكوين موج سوم است
‏كه رعد آسا مي آيد تا جاي خود را باز كند جريان دارد .
‏(( آلوين تافلر ))
‏2) مقايسه موج ها :
‏هر تمدن و موج شرايط مشخصات خاص خود را دارد اما ما مي خواهيم تا آنجا كه به تجارت ما بر مي گردد از چند منظر اين سه تمدن را با هم مورد مقايسه قرار دهيم .
‏1)‏ محل كار :
‏الف : موج كشاورزي : ‏محل كار مزرعه است . مزرعه اي كه جزئي از خانه كشاورز است .
‏ب : موج صنعتي : ‏در موج دوم ميان خانه و محل كار فاصله ايجاد‏ مي شود و افراد روانه كارخانه ( كارگر ) يا اداره ( كارمند ) ‏مي شوند .
‏ج : موج الكترونيك : ‏دوباره كانون تمدن به خانه باز مي گردد . افراد مي توانند از طريق اينترنت و در فضاي مجازي وب به فعاليت اقتصادي مشغول شوند در حاليكه در دو موج اول و دوم كار در فضاي فيزيكي‏ -‏ مزرعه و كارخانه يا اداره‏ -‏ صورت ‏مي گرفت . فعاليت كار در موج سوم در فضاي مجازي اينترنت رخ مي دهد .
‏2 ) انرژي :
‏الف : موج كشاورزي : ‏در جوامع موج اول انرژي قدرت يعني نيروي حيوان و انسان ( بردگان )است . تخمين زده شده كه اروپا تا زمان انقلاب فرانسه انرژي مورد نيازش را از حدود 14 ميليون راس گاو ‏و اسب ‏تامين مي كرد .
‏ب : موج صنعتي ‏: ‏اما جوامع موج دوم انرژي مورد نياز خود را از زغال سنگ و گاز و نفت تامين مي كردند .
‏ج : موج الكترونيك : ‏در موج سوم اساسي ترين ماده خام اين تمدن‏ ‏‌‌‏((‏ اطلاعات‏ ))‏ و‏ ((‏ تخيل‏ ))‏ است .
‏3) قدرت :
‏موج كشاورزي : ‏در اين عصر هر آن كس كه از قدرت بدني و جنگ آوري بيشتري بر خوردار باشد ‏صاحب قدرت است .
‏موج صنعتي : ‏مقدار سرمايه مالي هر كس در اين موج قدرت جايگاه اجتماعي افراد را تعيين مي كند .
‏موج الكترونيك : ‏هر كس از قدرت تفكر بالاتر و اطلاعات بيشتري بر خوردار باشد توانمند تر است .
‏در موج اول آنكه ثروتمند تر است قوي تر است . در موج دوم آنكه پولدار تر است قدرتمند تر است . اما در موج سوم آنكه دانا تر است قدرتمندتر است : ‏توانا بود هركه دانا بود‏ .
‏درس دوم براي نتوركرها
‏ازمزاياي شغل خود آگاه باشيد
‏1) ‏نت ورك ماركتينگ و توسعه عدالت اجتماعي :
‏در موج هاي قبلي اگر‏((‏ زور‏ ))‏ و‏((‏ زر‏))‏ نداشته باشيد نمي توانيد‏ در جامعه ‏ رشد كنيد و به قدرت برسيد . در عصر سرمايه داري اگر سرمايه نداشته باشيد جايي براي رشد‏ شما ‏ وجود نخواهد دشت . اما در موج سوم هركس مي تواند با استفاده از ‏اطلاعات دانش و خرد كه در انحصار هيچ كس نمي باشد پله هاي صعود را طي كند : آيا آنانكه مي دانند با آنانكه نمي دانند برابرند ؟ در موج سوم و صنعت نت ورك ماركتينگ جواب اين سوال (( آري )) نمي باشد . عدالت اجتماعي يعني فرصت برابر براي رشد . عملكرد اين صنعت جوان در كشور ما منعكس كننده اين واقعيت است كه بسياري از جوانان مستعد از طبقات پايين جامعه صرفاً به مدد انگيزه زياد براي پيشرفت و كسب اطلاعات توانسته اند از رهگ

 

 فایل

✔️  بهترین کیفیت 💯 از 💯
✔️  پشتیبانی 24 ساعته
✔️  مناسب ترین قیمت

◀️  فروشگاه فایل سیدا

 

دانلود موج سوم و نت ورك ماركتينگ ( رایگان)