مقایسه ی محتوی کتابهای علوم پایه ایران و فنلاند بر اساس روش بررسی تصاویر و نمودارهای کتاب
چکیده هدف پژوهش حاضر مقایسه محتوی کتابهای علوم پایه اول آموزش و پرورش ایران و فنلاند بر اساس روش بررسی تصاویر و نمودارها می باشد جامعه آماری تحقیق کتابهای علوم پایه اول کشور ایران و فنلاند می باشد نوع پژوهش توصیفی از نوع علی – مقایسه ای است فرضیه های تحقیق عبارتند از تصاویر کتاب علوم پایه اول ، توانایی فکر کردن دانش آموزان را افزایش می دهد
مقایسه ی محتوی کتابهای علوم پایه ایران و فنلاند بر اساس روش بررسی تصاویر و نمودارهای کتاب
دسته بندی | علوم اجتماعی |
فرمت فایل | docx |
حجم فایل | 259 کیلو بایت |
تعداد صفحات | 121 |
دریافت فایل
چکیده
هدف پژوهش حاضر مقایسه محتوی کتابهای علوم پایه اول آموزش و پرورش ایران و فنلاند بر اساس روش بررسی تصاویر و نمودارها می باشد جامعه آماری تحقیق کتابهای علوم پایه اول کشور ایران و فنلاند می باشد نوع پژوهش توصیفی از نوع علی – مقایسه ای است فرضیه های تحقیق عبارتند از تصاویر کتاب علوم پایه اول ، توانایی فکر کردن دانش آموزان را افزایش می دهد
چکیده:
هدف پژوهش حاضر مقایسه محتوی کتابهای علوم پایه اول آموزش و پرورش ایران و فنلاند بر اساس روش بررسی تصاویر و نمودارها می باشد . جامعه آماری تحقیق کتابهای علوم پایه اول کشور ایران و فنلاند می باشد . نوع پژوهش توصیفی از نوع علی – مقایسه ای است . فرضیه های تحقیق عبارتند از تصاویر کتاب علوم پایه اول ، توانایی فکر کردن دانش آموزان را افزایش می دهد . و فرضیه دوم تصاویر کتاب علوم پایه اول فنلاند توانایی فکر کردن دانش آموزان را افزایش می دهد .
اهم نتایج به قرار زیر است :
1- کتاب علوم پایه اول ایران توانایی فکر کردن دانش آموزان را افزایش می دهد (66/0 )
2- کتاب علوم پایه اول فنلاند توانایی فکر کردن دانش آموزان را افزایش می دهد ( 7/0)
کلید واژگان : تحلیل محتوا ، تصاویر ، نمودارها
فهرست مطالب
فصل اول : طرح مسئله ……………………………………………………………………………………………………………………………..
مقدمه ………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
بیان مسئله ……………………………………………………………………………………………………………………………………………..
ضرورت و اهمیت تحقیق…………………………………………………………………………………………………………………………..
فرضیه های تحقیق…………………………………………………………………………………………………………………………………..
اهداف تحقیق………………………………………………………………………………………………………………………………………..
فصل دوم : پیشنه تحقیق…………………………………………………………………………………………………………………………….
مقدمه ………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
مبانی نظری تحقیق…………………………………………………………………………………………………………………………………..
روند تاریخی تکامل روش تحلیل محتوا ……………………………………………………………………………………………………….
مراحل تحلیل محتوا ………………………………………………………………………………………………………………………………..
ارزیابی سطح خوانایی متون ………………………………………………………………………………………………………………………
روشهای تحلیل محتوا ………………………………………………………………………………………………………………………………
سازماندهی تحلیل محتوا …………………………………………………………………………………………………………………………..
انواع روشهای شمارش……………………………………………………………………………………………………………………………..
فصل سوم : روش انجام پژوهش…………………………………………………………………………………………………………………
مقدمه ………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
منبع تحلیل…………………………………………………………………………………………………………………………………………….
تجزیه و تحلیل بر اساس روش بررسی تصاویر و نمودارها ………………………………………………………………………………….
انواع روشهای تحلیل محتوا ……………………………………………………………………………………………………………………….
جامعه تحقیق …………………………………………………………………………………………………………………………………………
نمونه و روش نمونه گیری………………………………………………………………………………………………………………………….
فصل چهارم : تجزیه و تحلیل یافته ها……………………………………………………………………………………………………………
مقدمه ………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
تجزیه و تحلیل داده ها ……………………………………………………………………………………………………………………………..
یافته های توصیفی……………………………………………………………………………………………………………………………………
فهرست جداول و نمودارها………………………………………………………………………………………………………………………..
فصل پنجم :…………………………………………………………………………………………………………………………………………..
بحث و نتیجه گیری و پیشنهادات…………………………………………………………………………………………………………………
مقدمه : ……………………………………………………………………………………………………………………………………………
یافته های توصیفی …………………………………………………………………………………………………………………………………..
نتیجه گیری در مورد فرضیات ……………………………………………………………………………………………………………………
پیشنهادات …………………………………………………………………………………………………………………………………………….
منابع
✔️ بهترین کیفیت 💯 از 💯
✔️ پشتیبانی 24 ساعته
✔️ مناسب ترین قیمت
دانلود مقایسه ی محتوی کتابهای علوم پایه ایران و فنلاند بر اساس روش بررسی تصاویر و نمودارهای کتاب