مقالات فارسی مختلف · دسامبر 26, 2023 0

مقاله سوالات چند گزينه‌اي (خصوصيات – نحوه طراحي – نحوه پاسخگويي) 💯

مقاله سوالات چند گزينه‌اي (خصوصيات – نحوه طراحي – نحوه پاسخگويي)

 

مقاله سوالات چند گزينه‌اي (خصوصيات نحوه طراحي نحوه پاسخگويي) ,سوالات چند گزينه‌اي (خصوصيات نحوه طراحي نحوه پاسخگويي), مقاله سوالات چند گزينه‌اي (خصوصيات نحوه طراحي نحوه پاسخگويي) ,سوالات,چند,گزينه‌اي,(خصوصيات,نحوه,طر,,,

 

مقاله سوالات چند گزينه‌اي (خصوصيات – نحوه طراحي – نحوه پاسخگويي)

-مقاله-سوالات-چند-گزينه‌اي-(خصوصيات-–-نحوه-طراحي-–-نحوه-پاسخگويي)لینک و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد صفحه : 44 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏1
‏نام درس:‏ سنجش و اندازه گيري
‏عنوان درس:‏ سئوالات چند گزينه اي
‏هدف كلي:‏ آشنايي دانشجويان با سوالات چند گزينه اي
‏مقدمه:‏ پرسشها بهترين راه انگيزش افكار و فعاليت هاي فراگيران است و براي تحريك و برانگيختن فكر، سنجش ميزان اطلاعات آموخته شده و وادار كردن فراگيران به فعاليت هاي بيشتر بكار مي روند. يكي از انواع آزمون و پرسش ها، آزمون هاي چند گزينه اي است. ابتكار و مهارت در گنجاندن مفاهيم در يك مسئله خاص در سوالات چند گزينه اي به گونه اي كه طراحي اين نوع سوالات را نيازمند به دقت و اطلاع كافي از خصوصيات و چگونگي طراحي مي‎‏كند.
‏اهداف رفتاري:‏ پس از پايان اين درس دانشجو بايد قادر باشد:
‏ساختار سئوالات چند گزينه اي را توصيف كند.
‏چگونگي طراحي يك سئوال چند گزينه اي را تشريح كند.
‏خصوصيات تنه (stem)‏ در سوالات چند گزينه اي را توضيح دهد.
‏خصوصيات گزينه ها در سوالات چند گزينه اي را توضيح دهد.
‏قراردادن محل پاسخ صحيح (در گزينه ها) را مورد بحث قرار دهد.
‏1
‏نام درس:‏ سنجش و اندازه گيري
‏عنوان درس:‏ سئوالات چند گزينه اي
‏هدف كلي:‏ آشنايي دانشجويان با سوالات چند گزينه اي
‏مقدمه:‏ پرسشها بهترين راه انگيزش افكار و فعاليت هاي فراگيران است و براي تحريك و برانگيختن فكر، سنجش ميزان اطلاعات آموخته شده و وادار كردن فراگيران به فعاليت هاي بيشتر بكار مي روند. يكي از انواع آزمون و پرسش ها، آزمون هاي چند گزينه اي است. ابتكار و مهارت در گنجاندن مفاهيم در يك مسئله خاص در سوالات چند گزينه اي به گونه اي كه طراحي اين نوع سوالات را نيازمند به دقت و اطلاع كافي از خصوصيات و چگونگي طراحي مي‎‏كند.
‏اهداف رفتاري:‏ پس از پايان اين درس دانشجو بايد قادر باشد:
‏ساختار سئوالات چند گزينه اي را توصيف كند.
‏چگونگي طراحي يك سئوال چند گزينه اي را تشريح كند.
‏خصوصيات تنه (stem)‏ در سوالات چند گزينه اي را توضيح دهد.
‏خصوصيات گزينه ها در سوالات چند گزينه اي را توضيح دهد.
‏قراردادن محل پاسخ صحيح (در گزينه ها) را مورد بحث قرار دهد.

 

 فایل

✔️  بهترین کیفیت 💯 از 💯
✔️  پشتیبانی 24 ساعته
✔️  مناسب ترین قیمت

◀️  فروشگاه فایل سیدا

 

دانلود مقاله سوالات چند گزينه‌اي (خصوصيات – نحوه طراحي – نحوه پاسخگويي)