کامپیوتر و IT · دسامبر 25, 2023 0

مقاله درباره استفاده از DIS برای مربوط كردن شبیه سازی و متحرك سازی در simulink و VRML 💯

مقاله درباره استفاده از DIS برای مربوط كردن شبیه سازی و متحرك سازی در simulink و VRML

 

دانلود مقاله درباره استفاده از dis برای مربوط کردن شبیه سازی و متحرک سازی در simulink و VRML

 

مقاله درباره استفاده از DIS برای مربوط كردن شبیه سازی و متحرك سازی در simulink و VRML

مقاله درباره استفاده از DIS برای مربوط كردن شبیه سازی و متحرك سازی در simulink و VRML

دسته بندی کامپیوتر و IT
فرمت فایل doc
حجم فایل 14 کیلو بایت
تعداد صفحات 17
برای دانلود فایل روی دکمه زیر کلیک کنید
دریافت فایل

*مقاله درباره استفاده از DIS برای مربوط كردن شبیه سازی و متحرك سازی در simulink و VRML*

خلاصه:

این مقاله تكنیكهای تواناسازی كنترل سیستمهای طراح برای سادگی و یكپارچگی تجسم كامل در بررسیهای شبیه سازی را شرح می دهد. مدل تصوری (تجسمی) (مجموعه ابزارهای متحرك سازیVRML) در اجرای نخستین تأثیر متقابل با simulink دارد، اما هدفهای طرح در ساختن مفهوم شبیه ساری platform مستقل می باشد. مدل تصوری به وسیله انجام دادن اجرای اولیه ای از شبیه سازی باراندازی یك وسیله زیر آبی خودگردان برای یك ایستگاه باراندازی ارزیابی شده است.

این مقاله همچنین شبیه سازی اساسی معماری تمركز یافته را كه برای استاندارد توزیع شده IEEE DIS مورد استفاده قرار می گیرد را شرح می دهد.

كلمات كلیدی: تجسم سازی، شبیه سازی، قالب سازی

1-معرفی

تجسم سازی از داده علمی یك زمینه تحقیق فعال برای سالها بوده است و پیشرفت زیادی در این زمینه، برای نمونه تجسم سازی از مجموعه داده های بزرگ و تجسم سازی سیستم مكانیكی ساخته شده است. تجسم سازی 3D از داده علمی در فهمیدن اندازه گیریهای پیچیده بسیار مفید است. در زمینه كنترل مهندسی تجسم ساری از ننتایج شبیه سازی طرحهای زمانی مهمی بوده است. تجسم سازی 3D كمترین اهمیت را در این زمینه داشته است اما مدلهای تجسم سازی یك زمینه مفید با پتانسیل جدید كه با تكنیكهایی از مهندسی عمران و مكانیك بهتر از معماری بر پا شده است را باز كرده است.

زمینه متحرك سازی هنوز پیشرفته تر از تجسم سازی در داده های ثابت نبوده است، اما سیستمهای CAD و با معرفی استانداردها، كامپیوترهای بسیار قوی و وسایل موجود رایج برای ساختن دنیاهای مجازی چند كاربری برای بازیها، مشابه سازیها برای كشتی‌ها، هواپیماها، میدانهای جنگ و غیره و كارخانه های صنعتی مجازی شده است. پیشرفت قابل توجه ای نسبتا به وسیله قدرت بالایی از محاسبات كامپیوتری در این زمینه انجام شده است.

كار بسیاری در زمینه تجسم سازی و متحرك سازی در رابطه با كاربرد مهندسی كنترل و بار هر دوی متحرك سازی 2D و متحرك سازی 3D بسیار پیشرفته انجام شده است. به هر حال تلاشهای بسیاری در ساختن مدل و در یكپارچگی غیر استاندارد در محیط شبیه سازی سرمایه گذاری شده است. یك نیروی بالقوه بزرگ برای استفاده از متحرك سازی ها برای فهم بهتر اجرای یك سیستم مخصوصا برای مهندسان غیر كنترلی جایی

كه یك تجسم سازی ساده با طرح زمانی بسیار سنتی تركیب شده است.

✔️  بهترین کیفیت 💯 از 💯
✔️  پشتیبانی 24 ساعته
✔️  مناسب ترین قیمت

◀️  فروشگاه فایل سیدا

 

دانلود مقاله درباره استفاده از DIS برای مربوط كردن شبیه سازی و متحرك سازی در simulink و VRML