مشاوره قبل از ازدواج و بهداشت ازدواج (پاورپوینت ) 💯

مشاوره قبل از ازدواج و بهداشت ازدواج (پاورپوینت )

 

مشاوره قبل از ازدواج و بهداشت ازدواج (پاورپوینت ),مشاوره قبل از ازدواج و بهداشت ازدواج,دانلود مشاوره قبل از ازدواج و بهداشت ازدواج (پاورپوینت ),مشاوره,قبل,از,ازدواج,و,بهداشت,ازدواج,مشاوره,ازدواج,بهداشت,ازدواج,(پاورپوینت

 

مشاوره قبل از ازدواج و بهداشت ازدواج (پاورپوینت )

مشاوره-قبل-از-ازدواج-و-بهداشت-ازدواج-(پاورپوینت-)لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل :  powerpoint (..ppt) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد اسلاید : 23 اسلاید

 قسمتی از متن powerpoint (..ppt) : 
 

بنام خدا
مشاوره قبل از ازدواج و بهداشت ازدواج
ازدواج
مرحله ای بسیار مهم از زندگی
بهداشت روانی، روحی و عاطفی
بهداشت جسمی
مشاوره قبل از ازدواج
از موارد لازم در خدمات آموزش و مشاوره قبل از ازدواج
آموزش روشهاي تنظيم خانواده است.
بررسي سلامت زوجين و درمان بيماريها و بكارگرفتن تدابير لازم نيز در تولد فرزندان سالم و داشتن خانواده اي سالم
مشاوره ژنتيك براي افراد بيمار و افرادي كه در معرض يك اختلال ارثي هستند و آگاهي دادن زوجين نسبت به احتمال بوجود آمدن يا انتقال بيماري به فرزندان و كمك به آنان براي تصميم گيري قبل از ازدواج ضروري است.
از طرفي زوجهاي جوان، آينده سازان هر كشوري هستند و سلامت جامعه در گرو تامين سلامت جسمي، رواني و اجتماعي آنان است. ريشه بسياري از مشكلات عمده بهداشتي نظير رشد بي رويه جمعيت،‌ مرگ و مير مادران و كودكان و ناهنجارهاي ژنتيكي و غيره را بايد در دوران قبل از ازدواج و قبل از بارداري جستجو كرد و پيشگيري از بروز مشكلات ذكرشده را بايد با برنامه ريزي صحيح از دوران قبل از ازدواج شروع نمود.
مشاوره قبل از ازدواج
طرح آموزش هاي قبل از ازدواج در سال1370 در كشور به تصويب رسيده و به استان ها ابلاغ شد. بدنبال آن در كليه استان ها كلينيك مشاوره قبل از ازدواج داير گرديد و مسئولان دفاتر عقد ازدواج موظف شدند كه صيغه عقد جهت افراد در شرف ازدواج را تنها در صورتي جاري نمايند كه طرفين گواهي تندرستي مبني بر انجام آزمايش ها و گذراندن دوره آموزشي را ارائه دهند. اين طرح درحال حاضر در کلیه ا ستان ها درحال اجرا مي باشد.
هدف از اجراي اين برنامه، ارتقاء سطح آگاهي زوجين در زمينه اخلاق اسلامي، احكام و حقوق متقابل آنان، ارتقاء سطح آگاهي زوجين در خصوص اهميت و ضرورت كنترل جمعيت و روش هاي مختلف پيشگيري از بارداري،‌ ارتقاء سطح آگاهي زوجين در مورد بهداشت رواني و اصول و مهارت هاي ارتباطي، ارتقاء سطح آگاهي آنان در خصوص پيشگيري از بيماري ها و آشنايي آنان با واحدهاي ارائه دهنده خدمات بهداشتي ـ درماني بوده است.
تاریخچه

 

دانلود فایل

✔️  بهترین کیفیت 💯 از 💯
✔️  پشتیبانی 24 ساعته
✔️  مناسب ترین قیمت

◀️  فروشگاه فایل سیدا

 

دانلود مشاوره قبل از ازدواج و بهداشت ازدواج (پاورپوینت )