مبانی نظری و پیشینه اعتیاد به بازی های رایانه ای و ویژگی های شخصیتی
مبانی نظری و پیشینه اعتیاد به بازی های رایانه ای و ویژگی های شخصیتی
مبانی نظری و پیشینه اعتیاد به بازی های رایانه ای و ویژگی های شخصیتی
دسته بندی | روانشناسی و علوم تربیتی |
فرمت فایل | docx |
حجم فایل | 78 کیلو بایت |
تعداد صفحات | 52 |
دریافت فایل
بصورت فایل ورد
همراه با منابع
مقدمه ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………… 10
2-1- مبانی نظری بازی رایانه ای ………………………………………………………………………………………………………… 10
2-2- نظریه های راجع به بازی …………………………………………………………………………………………………………… 12
2-2-1- نظرات پیشوایان اسلام و دانشمندان اسلام …………………………………………………………………………. 12
2-2-2- نظریه ویگوستگی …………………………………………………………………………………………………………………… 12
2-2-3- نظریه پیاژه ……………………………………………………………………………………………………………………………… 13
2-2-4- نظریه روان تحلیل گری …………………………………………………………………………………………………………. 13
2-2-5- نظریه های بازی ……………………………………………………………………………………………………………………… 13
2-2-6- نظریات دیگر دانشمندان ……………………………………………………………………………………………………….. 15
2-2-6-1- نظریه ی جان سولر …………………………………………………………………………………………………………… 15
2-7- تاریخچه ی بازی های رایانه ای …………………………………………………………………………………………………. 20
2-7-1- تاریخچه ی بازی های رایانه ای در ایران ……………………………………………………………………………… 23
2-8- ویژگی های بازی رایانه ای …………………………………………………………………………………………………………. 24
2-9- اعتیاد و وابستگی به بازی های رایانه ای ………………………………………………………………………………….. 26
2-10- ساختار بازی رایانه ای ……………………………………………………………………………………………………………… 29
2-11- انواع بازی های رایانه ای ………………………………………………………………………………………………………….. 30
2-12- اثرات مختلف بازی های رایانه ای …………………………………………………………………………………………… 30
2-13- مزیت های بازی های رایانه ای ……………………………………………………………………………………………….. 32
2-14- نظریه های مربوط به شخصیت ……………………………………………………………………………………………….. 34
2-14-1- نظریه یونگ ………………………………………………………………………………………………………………………….. 36
2-14-2- نظریه آدلر …………………………………………………………………………………………………………………………….. 36
2-14-3- نظریه آیزنگ ………………………………………………………………………………………………………………………… 36
2-14-4- نظریه اریک اریکسون ………………………………………………………………………………………………………….. 37
2-14-5- نظریه گوردن آلپورت ………………………………………………………………………………………………………….. 37
2-14-6- ریموند کیل ………………………………………………………………………………………………………………………….. 38
2-14-7- جورج کلی ……………………………………………………………………………………………………………………………. 38
2-14-8- اسکینر ………………………………………………………………………………………………………………………………….. 38
2-15- بررسی تحقیقات انجام شده …………………………………………………………………………………………………….. 39
✔️ بهترین کیفیت 💯 از 💯
✔️ پشتیبانی 24 ساعته
✔️ مناسب ترین قیمت
دانلود مبانی نظری و پیشینه اعتیاد به بازی های رایانه ای و ویژگی های شخصیتی