نمونه گزارش کارآموزی · دسامبر 26, 2023 0

كار اموزي ساختمان 31 ص 💯

كار اموزي ساختمان 31 ص

 

كار اموزي ساختمان 31 ص ,كار اموزي ساختمان 31 ص,دانلود كار اموزي ساختمان 31 ص ,كار,اموزي,ساختمان,31,ص,اموزي,ساختمان

 

كار اموزي ساختمان 31 ص

كار-اموزي-ساختمان-31-صلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..DOC) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد صفحه : 33 صفحه

 قسمتی از متن word (..DOC) : 
 

‏1
‏واحد گرگان
‏گزارش کارآموزی
‏رشته :
‏عمران
‏موضوع :‏
‏نحوه ساخت پی و اسکلت بتنی تا پایان سقف اول
‏فهرست مطالب
‏عنوان ‏ ‏ صفحه
‏مقدمه‏ ‏ ‏3‏
‏اجرای شبکه پی‏ ‏5
‏بتن ریزی پی‏ ‏16
‏اجرای سقف‏ ‏18
‏3
‏اجرای پله‏ ‏28
‏مقدمه
‏پیشرفت سریع جوامع و‏ن‏یازهای روز افزون آنها به انجام طرح‏ ‏های مختلف عمرانی از یك طرف و رشد و توسعه علوم مختلف از طرف دیگر، ایجاب می ‏نماید تا با یك برنامه ریزی صحیح و همه جانبه و نیز استفاده بهینه از ابزار و امكانات موجود در جامعه ، گامی بلند‏ ‏ در جهت ترقی و تعالی جامعه برداشته شود.
‏فعالیت یک مهندس عمران در هر یک ازاین قسمت ها علاوه بر تسلط در زمینه تئوری ، نیازمند تجربیات عینی و عملی است . یکی از فرصت هایی که می تواند در انتقال این تجربیات به شخص مفید باشد ، واحد کارآموزی است . اگرچه که آشنایی و شناخت تمامی مسایل و نکات عملی مستلزم سال ها تلاش و حضور در پروژه های مختلف عمرانی است ، لیکن فرصت کوتاه کارآموزی هم می تواند شخص را در رسیدن به این هدف یاری کند .
‏شروع کارآموزی مقارن پایان دیوارچینی پی و پایان آن هم زمان با اجرای ستون طبقه دوم بوده است . نوع پی ساختمان نواری دو طرفه ( شبکه ای ) و سیستم سقف آن تیرچه بلوک است .
‏گزارش کارآموزی پی‏ش رو اگرچه حاوی تمامی نکات اجرا‏یی انجام شده نیست ، لیکن مهمترین نکات را در بر دارد.همچنین قسمت هایی از نقشه های معماری و سازه ای که در طول دوره مورد استفاده قرار گرفته است در پیوست آمده است.
‏4
‏اجرای‏ شبکه ‏پی
‏قبل از انجام هر کار، سرپرست کارگاه باید ملزومات اجرای پی را فراهم ‏کند و خواسته خود را به طور کامل برای دست اندر کاران از جمله کارفرما ، مجری پی و کارگرها توضیح دهد.برخی از مصالح و و سایل مورد احتیاج به شرح زیر است :
‏1- ‏میلگرد :‏ ‏میلگردهای پی به دو قسمت طولی ( کمرکش ) و عرضی ‏ ‏ ( چنگال ) تقسیم می شوند . ‏ ‏قبل از سفارش میلگردها باید تعداد دقیق میلگردهای مورد نیاز را با توجه به نقشه محاسبه کرد . ‏برای محاسبه میلگردهای طولی‏ ، ابتدا طول هر نوار را در تعداد میلگردهای طولی ضرب می کنیم و سپس با توجه به شماره میلگرد ، نتایج را دسته بندی و جمع می کنیم. اگر حاصل را تقسیم بر 12 کنیم (طول یک شاخه میلگرد 12 متر است ) تعداد میلگردها برای آن شماره خاص بدست می آید .
‏4
‏ ‏ 12 / [تعداد میلگرد طولی*‏(‏ طول نوار پی+ ‏0.2‏)‏] = تعداد میلگردهای طولی برای هر نوار
‏برای در نظر گرفتن طول خم در ابتدا و انتهای هر نوار باید مقدار 0.2 به ‏طول هر نوار اضافه شود . اگر طول نوار یک پی بیشتر از 12 متر باشد برای پیوستگی ‏میلگردها در محل انقطاع‏ ‏،‏ بایستی از اور لپ (( overlap ‏ ‏استفاده شود . طول اورلپ مطابق آیین نامه بایستی بین 40تا 50 برابر قطر میلگرد مورد استفاده باشد .‏ برای احتساب طول اورلپ‏ در محاسبه میلگردها‏ باید مقدار آن را به طول ‏هر نوار اضافه کرد .
‏نمونه ای از اورلپ در محل قطع میلگردها
‏در محاسبه میلگردهای عرضی باید‏ ابتدا عرض نوارها را با 0.2 جمع کنیم وسپس در تعداد میلگردهای عرضی هر نواربا توجه به شماره میلگردها ضرب کنیم . آنگا هحاصل را بر 12

 

دانلود فایل

✔️  بهترین کیفیت 💯 از 💯
✔️  پشتیبانی 24 ساعته
✔️  مناسب ترین قیمت

◀️  فروشگاه فایل سیدا

 

دانلود كار اموزي ساختمان 31 ص