حقوق · دسامبر 26, 2023 0

قصه پر غصه طلاق doc 💯

قصه پر غصه طلاق doc

 

قصه پر غصه طلاق doc,قصه پر غصه طلاق, قصه پر غصه طلاق doc,قصه,پر,غصه,طلاق,طلاق

 

قصه پر غصه طلاق doc

قصه-پر-غصه-طلاق-docلینک و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد صفحه : 9 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏2
‏قصه پر غصه طلاق
‏از بدو خلقت انسان، همواره زنان و مردان، با ‏تشكیل كانونی به نام خانواده، عمری را در كنار هم گذرانده و فرزندانی در دامان پر ‏مهر خود پرورش داده و از این جهان رخت بربسته اند.در یك نگاه ظاهری متوجه می شویم ‏كه عناصر اصلی تشكیل دهنده خانواده، یك زن و یك مرد است كه مطابق آداب و رسوم ‏اجتماعی خویش با یكدیگر پیوند زناشویی بسته اند و بعد فرزند یا فرزندانی بر جمع ‏آنها افزوده شده است.
‏شاید بتوان در یك تقسیم بندی كلی زندگی انسان را به دو ‏بخش اساسی تقسیم كرد.این دو بخش شامل دوران مجردی و دوران متأهلی است.متأهل كسی است ‏كه ضمن تعهد به شخصی دیگر و پایبندی به این پیوند وظایف و حقوقی را بر عهده ‏دارد.
‏در هر حال چه ازدواج را پیوند میان دو روح تلقی كنیم و چه آن را صرفاً ‏قراردادی اجتماعی بدانیم، دارای تأثیرات اساسی در زندگی فرد و اجتماع است.اساسی ‏ترین و آشكارترین كاركرد ازدواج بقای نسل است و علاوه بر آن كاركردهای دیگری نیز بر
‏2
‏آن مترتب است.طبیعی ترین شكل خانواده همین است كه هیچ عاملی جزء مرگ نتواند پیوند ‏زناشویی را بگسلد و میان زن و شوهر جدایی بیفكند. اگر ازدواج را قراردادی بین دو ‏شخص برای زندگی مشترك بدانیم، این قرارداد همواره دائم نیست و گاهی بنا به دلایلی ‏فسخ می شود.جریان فسخ قرارداد بین یك زوج را اصطلاحاً طلاق می گویند.
‏هیچ دختری ‏در آغاز زندگی و در پای سفره عقد تصور نمی كند ممكن است روزی مشكلات چنان بر او ‏غلبه كنند و شرایطی بر او تحمیل شود تا دادخواست طلاق داده و به زندگی مشتركش پایان ‏دهد.
‏طلاق، احساس باخت و بازنده بودن در ارتباط زناشویی است كه طرفین آن برای ‏رهایی از این احساس، اقدام به جدایی می كنند.گاهی طلاق، تنها راه منطقی، برای حل ‏مشكل به نظر می رسد.آنچه دارای اهمیت است، نگرش متفاوت افراد جامعه، نسبت به این ‏پدیده است.
‏طلاق دلایل گوناگونی دارد.این دلایل متناسب با موقعیت، طبقه و جایگاه ‏اجتماعی زوجین متفاوت است.شناخت عوامل مؤثر در شكل گیری این پدیده، در كنترل و كاهش ‏آن نقش بسزایی خواهد داشت.

 

 فایل

✔️  بهترین کیفیت 💯 از 💯
✔️  پشتیبانی 24 ساعته
✔️  مناسب ترین قیمت

◀️  فروشگاه فایل سیدا

 

دانلود قصه پر غصه طلاق doc