حقوق · دسامبر 26, 2023 0

سيستم حسابداري حقوق و دستمزد شركت بسته بندي پاژ پارس 50 ص doc 💯

سيستم حسابداري حقوق و دستمزد شركت بسته بندي پاژ پارس 50 ص doc

 

سيستم حسابداري حقوق و دستمزد شركت بسته بندي پاژ پارس 50 ص doc,سيستم حسابداري حقوق و دستمزد شركت بسته بندي پاژ پارس 50 ص, سيستم حسابداري حقوق و دستمزد شركت بسته بندي پاژ پارس 50 ص doc,سيستم,حسابداري,حقوق,و,دستمزد,شركت,بسته,بندي,پاژ,پارس,50,,,

 

سيستم حسابداري حقوق و دستمزد شركت بسته بندي پاژ پارس 50 ص doc

سيستم-حسابداري-حقوق-و-دستمزد-شركت-بسته-بندي-پاژ-پارس-50-ص-docلینک و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد صفحه : 47 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

1
?‏ ‏سيستم حسابداري حقوق و دستمزد شركت بسته بندي پاژ پارس
‏تاريخچه :
‏اين تحقيق در رابطه با شركت بسته بندي پاژپارس مي باشد كه اندك زماني از تاسيس اين شركت مي گذرد كه ساخت آن در سال 82 شروع و در سال 83 به بهره برداري رسيده است و پرسنل آن 104 نفر مي باشد و محل كارخانه در شهرك صنعتي چناران كيولمتر 50 مشهد مي باشد و دفتر مركزي آن واقع در مشهد بلوار خيام , خيام 10 , نبش زنبق مي باشد كه در اين دفتر 10 نفر حضور دارند. در شركتهاي خصوصي به استثناء مديري و مديران آن بقيه پرسنل آن كارگر مي باشند اما در شركتهاي دولتي به اين اشخاص كارمند گويند و اين تفاوت بين شركتهاي خصوصي و دولتي مي باشد و هدف از تاسيس آن ايجاد اشتغال و درآمدزايي براي نيروي فعال جامعه و خود مي باشد.
2
?‏ ‏سيستم حسابداري حقوق و دستمزد شركت بسته بندي پاژ پارس
‏1ـ1ـ اهميت شناخت قوانين و مقررات
‏معمولاً بررسي تحولات اقتصادي و اجتماعي و شناخت جامعه و روابطه در هر دوره‏‌‏ي تاريخي و قوانين و مقررات جاري آن زمان از اهميت بسزائي برخوردار است همه مي‏‌‏دانيم كه قانون كار در هر كشوري از مهمترين قانون بعد از قانون اساسي مي‏‌‏باشد. و بي ترديد آگاهي و شناخت دست‏‌‏اندركاران از قوانين كار و تأمين اجتماعي صرف‏‌‏نظر از قانون اساسي كه همه‏‌‏ي مردم بايستي از آن آگاه باشد. هم به لحاظ اجرائي و هم به لحاظ نظري مفيد و مؤثر خواهد بود، زيرا بسياري از اختلافات در محيط هاي كار كه سبب تضييع وقت و منابع مي شود از عدم آگاهي از قوانين و مقررات است. پس لازم است افرادي كه مسئوليتي را مي پذيرند به قوانين و مقررات حوزه‏‌‏ي فعاليت خود شناخت كافي پيدا كنند. به عنوان مثال يك حسابدار حقوق و دستمزد علاوه بر اصول حسابداري بايستي اطلاعات دقيق از قوانين (كار، تأمين اجتماعي، ماليات) داشته باشد تا در انجام كارها موفق باشد.
‏2ـ1 كارگر چه كسي است؟
‏كارگر از نظر قانون كار كسي است كه در مقابل دريافت حق السعي اعم از مزد، حقوق، سود، كمك عائله‏‌‏مندي، هزينه مسكن، خوار و بار، اياب و ذهاب و ساير مزايا به درخواست كارفرما كار مي كند.
‏3ـ1 كارفرما چه كسي است؟
‏شخصي است حقيقي و حقوقي كه كارگر به درخواست و به حساب او در مقابل دريافت حق السعي كار مي كند. كليه‏‌‏ي كساني كه عهده‏‌‏دار اداره، كارگاه هستند نماينده كارفرما محسوب مي شوند و كارفرما مسئول كليه تعهداتي است كه نمايندگان مذكور در قبال كارگر به عهده مي گيرند.
‏4ـ1 كارگاه چه محلي است؟
‏محلي است كه كارگر به درخواست كارفرما يا نماينده او در آنجا كار مي كند از قبيل موسسات صنعتي، كشاورزي، معدني، ساختماني، خدماتي، آموزشي و…
‏5ـ1 قرارداد كار چيست؟
‏عبارت است از قرارداد كتبي يا شفاهي كه به موجب آن كارگر در قبال دريافت حق‏‌‏السعي كاري را براي مدت موقت يا مدت غيرموقت براي كارفرما انجام مي دهد.

 

 فایل

✔️  بهترین کیفیت 💯 از 💯
✔️  پشتیبانی 24 ساعته
✔️  مناسب ترین قیمت

◀️  فروشگاه فایل سیدا

 

دانلود سيستم حسابداري حقوق و دستمزد شركت بسته بندي پاژ پارس 50 ص doc