مدیریت · دسامبر 26, 2023 0

روش اجرائی طرح تجاری 💯

روش اجرائی طرح تجاری

 

طرح تجاری روش اجرائی طرح تجاری دلایل تهیه طرح تجاری فهرست محتویات ابلاغ طرح تجاری

 

روش اجرائی طرح تجاری

روش اجرائی طرح تجاری

دسته بندی مدیریت
فرمت فایل ppt
حجم فایل 145 کیلو بایت
تعداد صفحات 32
برای دانلود فایل روی دکمه زیر کلیک کنید
دریافت فایل

1-هدف و دامنه كاربرد :

ارائه رویه ای جهت تشریح نحوه اصلاح بازنگری و تعیین مسئولیتهای طرح تجاری
بلند مدت و كوتاه مدت مدیریتارشد مدیران اجرائی و بخصوص مدیر فرش و
واحد فروش سازمان می باشد .
2-مسئولیت :
مسئولیت اجرای این روش بر عهده مدیریت سازمان می باشد .
مسئولیت اجرای این روش بر عهده مدیریت سازمان می باشد .
3- شرح روش :
طرح تجاری (BUSINESS PLAN) :برای بقاء و پیشرفت در بازارهای جهانی باید
برای فعالیت تجاریهدف وجود داشته باشد و برای رسیدن به این هدف
راهكارهای لازم مشخص می شود كه به این راهكارها طرحتجاری می گویند.
اهداف طرح تجاری بلند مدت : این اهداف شامل اهدافی است كه سه ساله یا
بیشتربه طول می انجامد .
1-3- دلایل تهیه طرح تجاری:
الف: میزان دارائی یا سرمایه گذاری خارجی مورد نیاز را در هنگام لزوم
مشخص می كند.
ب:توانائی مدیریت ارشد در مدیریت طرح تجاری بهبود می یابد و به این ترتیب
قادر خواهد بود انرژی خود را برایانحرافات از برنامه قبل از وقوع شرایط بحرانی
متمركز كند.
ج: روحیه واقع پردازی و آینده نگری را در وجود مدیریت ارشد و مدیران اجرائی
پرورش می دهد .
د: به تعیین و تشخیص مشتریان، محدوده بازار، استراتژی قیمت گذاری، نحوه
رقابت و همكاری در شرایط سخت كمكمی كند .
ه:در صورتیكه در مقاطع سازمانی یك طرح تجاری توسط مدیریت ارشد سازمان
به روز شود، تجارت ، پول و اعتبارشركت حفظ خواهد شد .
فایل پاورپوینت 32 اسلاید

✔️  بهترین کیفیت 💯 از 💯
✔️  پشتیبانی 24 ساعته
✔️  مناسب ترین قیمت

◀️  فروشگاه فایل سیدا

 

دانلود روش اجرائی طرح تجاری