رابطه مسیحیت و حکومت ( ppt ) 💯

رابطه مسیحیت و حکومت ( ppt )

 

رابطه مسیحیت و حکومت ( ppt ),رابطه مسیحیت و حکومت,دانلود رابطه مسیحیت و حکومت ( ppt ),رابطه,مسیحیت,و,حکومت,رابطه,مسیحیت,حکومت

 

رابطه مسیحیت و حکومت ( ppt )

رابطه-مسیحیت-و-حکومت-(-ppt-)لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل :  powerpoint (..ppt) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد اسلاید : 53 اسلاید

 قسمتی از متن powerpoint (..ppt) : 
 

بنام خدا
1
2
رابطه مسیحیت و حکومت
جامعه مسیحیت که توصیف آن در کتاب عهد جدید آمده است ،کلیسای رسولان نامیده می شود و مقصود از آن ، جامعه رسولان و نسل اول مسیحیت است . این جامعه ازنظر زمانی به تقریب فاصله سال های 30 تا 100 یعنی از عید گلریزان تا تدوین آخرین بخش کتاب مقدس را در بر می گیرد.
پایه گذاری کلیسا
3
با ورود مسیحیت قدرت به دست کلیسا افتاد . قرون وسطی که هزار سال طول کشید .دراین دوران که ابتدا از طرف امپراطوران حمایت می شد به تدریج قدرت به دست کلیسا افتاد . تجربه معنی نداشت . به امور مافوق طبیعی اعتقاد داشتند . تعداد کلیساها رو به فزونی گذاشت .ثروت و نفوذ کلیسا بالا رفت یک سوم خاک اروپا به دست کلیسا افتاد و بیشتر اقوام در اثر ایمانی که کلیسا تلقین می کرد متحد شده بودند .
شکل گیری قدرت کلیسا
4
ثروت در روم جای خود را به فقر داده غرور و افتخارات جای خود را به لاقیدی داد. شهرها رو به خرابی رفت جاده ها مرمت نشد رفت و آمد و نقل و انتقال تجاری صورت نمی گرفت . تقریبا تمام امپراطوری به دست پاپ افتاد . اقوام ژرمنی وارد خاک روم شدند. صندوقهای کلیسا از صدقات اغنیا و فقرا پر شد . پس از آن تاریخ تشکیلاتی به این وسعت ندیده بود. عقل و ایمان در جا می زد.
5

 

دانلود فایل

✔️  بهترین کیفیت 💯 از 💯
✔️  پشتیبانی 24 ساعته
✔️  مناسب ترین قیمت

◀️  فروشگاه فایل سیدا

 

دانلود رابطه مسیحیت و حکومت ( ppt )