عمومی · دسامبر 25, 2023 0

دانلود پاورپوینت سرویس اطلاعات هواشناسی كشاورزی جهانی 14 اسلاید 💯

دانلود پاورپوینت سرویس اطلاعات هواشناسی كشاورزی جهانی 14 اسلاید

 

دانلود سرویس اطلاعات هواشناسی كشاورزی جهانی 14 اسلاید تحقیق سرویس اطلاعات هواشناسی كشاورزی جهانی 14 اسلاید مقاله سرویس اطلاعات هواشناسی كشاورزی جهانی 14 اسلاید سرویس اطلاعات هواشناسی كشاورزی جهانی 14 اسلاید

 

دانلود پاورپوینت سرویس اطلاعات هواشناسی كشاورزی جهانی 14 اسلاید

دانلود پاورپوینت سرویس اطلاعات هواشناسی كشاورزی جهانی 14 اسلاید

دسته بندی عمومی
فرمت فایل zip
حجم فایل 2.863 مگا بایت
تعداد صفحات 14
برای دانلود فایل روی دکمه زیر کلیک کنید
دریافت فایل

قسمتی از محتوی ورد

تعداد اسلاید : 14 صفحه

World AgroMeteorological Information Service (WAMIS) سرویس اطلاعات هواشناسی كشاورزی جهانی World AgroMeteorological Information Service World Meteorological Organization در اكتبر سال 2001 سازمان هواشناسی جهانی1 به همراه مركز ملی اقیانوسی و جوی2 ایالات متحده آمریكا و موسسه هواشناسی و هیدرولوژی وابسته به دریای كارائیب یك كارگاه منطقه ای را با حضور 25 متخصص از 21 كشور در رابطه با گسترش بولتن های هواشناسی كشاورزی در بارابادوس برگزار كرد و شركت كنندگان در آن پیشنهادات خود را در ایجاد یك سایت اختصاصی هواشناسی كشاورزی بیان كردند.
1.
World Meteorological Organization (WMO) 2.
National Oceanic and Atmospheric Administration (NOAA) هدف از ایجاد این سایت دستیابی به بولتن های هواشناسی كشاورزی، توصیه های هواشناسی كشاورزی و روش های آموزشی هواشناسی كشاورزی كشورهای مختلف بود.
پس از آن در می 2002 كمیسیون هواشناسی كشاورزی1 سازمان هواشناسی جهانی ، نشستی از یك گروه مجرب با حضور 12 متخصص از 7 كشور جهت گفتگو در مورد ابزارها و روش های عملی مورد نیاز برای گسترش این سایت در واشنگتن تشكیل داد.
بدنبال این نشست ، سرویس اطلاعات هواشناسی كشاورزی جهانی2 به وجود آمد.
وامیس با ایجاد یك محیط مركزی به كاربران خود این امكان را می دهد كه بولتن های هواشناسی كشاورزی كشورهای مختلف را به آسانی ارزیابی كنند و به بینشی وسیع برای ارتقاء یافته های هواشناسی كشاورزی خود دست یابند.
1.
Commission for Agricultural Meteorology (CAgM) 2.
WAMIS 6 منطقه آفریقا، آسیا، آمریكای جنوبی، آمریكای شمالی و مركزی، جنوب غربی اقیانوس آرام و اروپا از مناطقی هستند كه اطلاعات هواشناسی كشاورزی خود را در وامیس قرار داده اند.
توجه : عدد نوشته شده بعد از كشور نشان دهنده تعداد مراكز و یا سازمانهای مختلف در آن كشور است كه اطلاعات هواشناسی كشاورزی را آماده می سازند.
در منطقه آفریقا كشورهای بوركینا فاسو، اتیوپی، لسوتو، مالاوی، موریتانیا، نیجر، مجمع گسترش آفریقای جنوبی1، سنگال، سودان، سوازیلند و تانزانیا قرار گرفته اند.
1.
Southern African Development Community (SADC) در منطقه آسیا كشورهای چین، هندوستان و پاكستان قرار گرفته اند.
در منطقه آمریكای جنوبی كشورهای برزیل، شیلی، كلمبیا، اكوادر و پرو قرار گرفته اند.
در منطقه آمریكای شمالی ومركزی كشورهای بلیز، كانادا ، كوبا، ال سالوادر، مكزیك و ایالات متحده آمریكا قرار گرفته اند.
در منطقه جنوب غربی اقیانوس آرام كشورهای استرالیا، فی جی، مالزی، نیوزلند، فیلیپین و جزایر آرام جنوبی قرار گرفته اند.
در منطقه اروپا كشورهای آلبانی، بلژیك، بلغارستان،مركز مدیریت خشكسالی جنوب شرقی اروپا1، آلمان، ایتالیا و تركیه قرار گرفته اند.
تهدید امنیت غذایی در سال 2004 به وسیله هجوم ملخ های بیابانی در كشورهای در حال توسعه ، توجه جهان را به این مسئله مهم معطوف داشت.
چرخه زندگی ملخ از مرحله انفرادی تا مرحله گروهی به شرایط آب و هوایی مطلوبی نیاز دارد تا بتواند خسارت گسترده ای را وارد سازد.
برای اطمینان از كنترل و نظارت موثر بر هجوم ملخ های بیابانی و با توجه به نقش مهم سرویس های

✔️  بهترین کیفیت 💯 از 💯
✔️  پشتیبانی 24 ساعته
✔️  مناسب ترین قیمت

◀️  فروشگاه فایل سیدا

 

دانلود دانلود پاورپوینت سرویس اطلاعات هواشناسی كشاورزی جهانی 14 اسلاید