عمومی · دسامبر 25, 2023 0

دانلود پاورپوینت اصول سرپرستی 102 اسلاید 💯

دانلود پاورپوینت اصول سرپرستی 102 اسلاید

 

دانلود اصول سرپرستی 102 اسلاید تحقیق اصول سرپرستی 102 اسلاید مقاله اصول سرپرستی 102 اسلاید اصول سرپرستی 102 اسلاید

 

دانلود پاورپوینت اصول سرپرستی 102 اسلاید

دانلود پاورپوینت اصول سرپرستی 102 اسلاید

دسته بندی عمومی
فرمت فایل zip
حجم فایل 874 کیلو بایت
تعداد صفحات 102
برای دانلود فایل روی دکمه زیر کلیک کنید
دریافت فایل

قسمتی از محتوی فایل

تعداد اسلاید : 102 صفحه

به نام خدا اصول سرپرستی اصول سرپرستی سرفصل های تدریس : تعریف پروژه و چگونگی شكل گیری آن انواع روشهای اجرا از نظر عوامل درگیر در اجرا بررسی فعالیت های مدیریت طرح، مشاور و پیمانكار بررسی عوامل درگیر در یك كارگاه ساختمانی و روابط بین آنها نظام ارتباطی عوامل كارگاه انواع پیمان ها برنامه ریزی و كنترل پروژه معرفی ابزارهای برنامه ریزی و كنترل پروژه كار با گانت چارت و روش مسیر بحرانی اصول سرپرستی نحوه‌ی محاسبه‌ی نمره‌‌ی درس فاینال 9 نمره امتحان میان ترم 5 نمره پروژه ی نهایی 5 نمره حضور كامل در كلاس 2 نمره اصول سرپرستی پروژه‌ی نهایی، گزارش گیری از یك كارگاه ساختمانی شامل : تعیین عوامل دست اندر كار اجرای پروژه بررسی شركت مشاور پروژه بررسی پیمانكار یا پیمانكاران پروژه بررسی وضعیت كارفرما بررسی وضعیت مدیریت طرح نحوه ی اجرای پروژه و میزان پیشرفت كار بررسی نظام ارتباطی بین عوامل دخیل در پروژه شناسایی و تحلیل نارسایی ها و نقایص پروژه مدیریت تعریف مدیریت : استعداد دستیابی به حداكثر كیفیت در كمترین زمان ممكن و با كمترین هزینه مجموعه اقداماتی كه با بهترین كیفیت و كمترین هزینه و در كمترین زمان اهداف از پیش تعیین شده ای را محقق كنند.
مدیریت انواع مدیریت : مدیریت استبدادی مدیریت پدرانه مدیریت مشاركتی پروژه تعریف پروژه : پروژه، مجموعه‌ای منحصر‌به‌فرد از فعالیتهای هماهنگ‌شده با نقطة شروع و پایان مشخص می‌باشد، كه توسط فرد یك سازمانی انجام می‌شود تا اهداف مشخصی را در قالب زمان‌بندی، هزینه و عملكرد از پیش تعریف شده، برآورده سازد.
پروژه تلاشی موقتی بوده كه برای ارایة خدمات، یا محصول یا نتیجه‌ای منحصر به‌فرد انجام می‌گیرد.
پروژه كلیة كارهایی كه سازمان‌ها انجام می‌دهند را می‌توان در قالب پروژه یا عملیات تقسیم بندی كرد.
خصوصیات مشترك : نیاز به نیروی انسانی دارای منابع محدود برنامه‌ریزی، اجرا و كنترل می‌شوند.
تفاوت اصلی: عملیات، كارهای مستمر و تكراری هستند در حالكیه پروژه‌ها موقتی و منحصر به فرد هستند.
پروژه پروژه‌ها دارای یك زمان شروع و یك زمان پایان هستند پروژه‌ها مجموعه‌ای متوالی از كارها و فعالیت‌ها هستند به‌طور كلی این توالی تحت عنوان چرخة حیات پروژه نامیده می‌شود.
به خاطر مقاصد مدیریتی، چرخة حیات به مراحل (فازهای‌) مختلف تقسیم می‌شود.
هر یك از مراحل یا فازها معمولاٌ منجر به یك نتیجة (جزء قابل عرضه- Deliverable) مشخص می‌گردند.
تعریف چرخة حیات پروژه Project Life Cycle پروژه میزان صرف هزینه‌ها و ‌استفاده از نیروی انسانی در مرحل ا‌ولیه پروژه‌ها عموماً كمتر بوده به مرور افزایش یافته و هنگامی‌كه پروژه به خاتمه نزدیك می‌شود این میزان به سرعت كاهش می‌یابد.
در مراحل اولیه پروژه احتمال موفقیت در انجام تعهدات و حصول كامل به نتایج از پیش تعیین شده كمتر‌ است و بدین لحاظ میزان ریسك و عدم قطعیت بیشتر می‌باشد.
اغلب برآورد‌ها و پیش بینی‌ها در مراحل آغازین پروژه دقیق نیست.
امكان تأثیر گذاری ذینفعان روی خصوصیات نهایی محصول پروژه در ابتدا در بیشترین حد خود قرار دارد.
هزینه تغییرات و اصلاح اشتباهات ب

✔️  بهترین کیفیت 💯 از 💯
✔️  پشتیبانی 24 ساعته
✔️  مناسب ترین قیمت

◀️  فروشگاه فایل سیدا

 

دانلود دانلود پاورپوینت اصول سرپرستی 102 اسلاید