عمومی · دسامبر 25, 2023 0

دانلود پاورپوینت آشنائی با پروتكل FTP 15 اسلاید 💯

دانلود پاورپوینت آشنائی با پروتكل FTP 15 اسلاید

 

دانلود آشنائی با پروتكل FTP 15 اسلاید تحقیق آشنائی با پروتكل FTP 15 اسلاید مقاله آشنائی با پروتكل FTP 15 اسلاید آشنائی با پروتكل FTP 15 اسلاید

 

دانلود پاورپوینت آشنائی با پروتكل FTP 15 اسلاید

دانلود پاورپوینت آشنائی با پروتكل FTP 15 اسلاید

دسته بندی عمومی
فرمت فایل zip
حجم فایل 76 کیلو بایت
تعداد صفحات 15
برای دانلود فایل روی دکمه زیر کلیک کنید
دریافت فایل

قسمتی از محتوی فایل

تعداد اسلاید : 15 صفحه

به نام خداوند بخشنده مهربان موضوع تحقیق:پروتکل های اینترنت گرداورنده : نسرین نخلی آشنائی با پروتكل FTP امروزه از پروتكل های متعددی در شبكه های كامپیوتری استفاده می گردد كه صرفا” تعداد اندكی از آنان به منظور انتقال داده طراحی و پیاده سازی شده اند .
اینترنت نیز به عنوان یك شبكه گسترده از این قاعده مستثنی نبوده و در این رابطه از پروتكل های متعددی استفاده می شود.
برای بسیاری از كاربران اینترنت همه چیز محدود به وب و پروتكل مرتبط با آن یعنی HTTP است ، در صورتی كه در این عرصه از پروتكل های متعدد دیگری نیز استفاده می گردد.
FTP نمونه ای در این زمینه است .
پروتكل FTP چیست ؟
تصویر اولیه اینترنت در ذهن بسیاری از كاربران، استفاده از منابع اطلاعاتی و حركت از سایتی به سایت دیگر است و شاید به همین دلیل باشد كه اینترنت در طی سالیان اخیر به سرعت رشد و متداول شده است .
بسیاری از كارشناسان این عرصه اعتقاد دارند كه اینترنت گسترش و عمومیت خود را مدیون سرویس وب می باشد .
فرض كنید كه سرویس وب را از اینترنت حذف نمائیم .
برای بسیاری از ما این سوال مطرح خواهد شد كه چه نوع استفاده ای را می توانیم از اینترنت داشته باشیم ؟
در صورت تحقق چنین شرایطی ، یكی از عملیاتی كه كاربران قادر به انجام آن خواهند بود ، دریافت داده ، فایل های صوتی ، تصویری و سایر نمونه فایل های دیگر با استفاده از پروتكل FTP (برگرفته از File Transfer Protocol ) است.
ویژگی های پروتكل FTP پروتكل FTP ، اولین تلاش انجام شده برای‌ ایجاد یك استاندارد به منظور مبادله فایل بر روی شبكه های مبتنی بر پروتكل TCP/IP است كه از اوایل سال 1970 مطرح و مشخصات استاندارد آن طی RFC 959 در اكتبر سال 1985 ارائه گردید .
پروتكل FTP دارای حداكثر انعطاف لازم و در عین حال امكان پذیر به منظور استفاده در شبكه های مختلف با توجه به نوع پروتكل شبكه است .
پروتكل FTP از مدل سرویس گیرنده – سرویس دهنده تبعیت می نماید .
برخلاف HTTP كه یك حاكم مطلق در عرصه مرورگرهای وب و سرویس دهندگان وب است ، نمی توان ادعای مشابهی را در رابطه با پروتكل FTP داشت و هم اینك مجموعه ای گسترده از سرویس گیرندگان و سرویس دهندگان FTP وجود دارد .
برای ارسال فایل با استفاده از پروتكل FTP به یك سرویس گیرنده FTP نیاز می باشد .
ویندوز دارای یك برنامه سرویس گیرنده FTP از قبل تعبیه شده می باشد ولی دارای محدودیت های مختص به خود می باشد .
در این رابطه نرم افزارهای متعددی تاكنون طراحی و پیاده سازی شده است: ulletProof FTP ، WS FTP Professional، FTP Explorer و Smart FTP نمونه هائی در این زمینه می باشند .
پروتكل FTP را می توان به عنوان یك سیستم پرس وجو نیز تلقی نمود چراكه سرویس گیرندگان و سرویس دهندگان گفتگوی لازم به منظور تائید یكدیگر و ارسال فایل را انجام می دهند.
علاوه بر این، پروتكل فوق مشخص می نماید كه سرویس گیرنده و سرویس دهنده، داده را بر روی كانال گفتگو ارسال نمی نمایند .
در مقابل ،‌ سرویس گیرنده و سرویس دهنده در خصوص نحوه ارسال فایل ها بر روی اتصالات مجزا و جداگانه ( یك اتصال برای هر ارسال داده ) با یكدیگر گفتگو خواهند كرد ( نمایش لیست فایل

✔️  بهترین کیفیت 💯 از 💯
✔️  پشتیبانی 24 ساعته
✔️  مناسب ترین قیمت

◀️  فروشگاه فایل سیدا

 

دانلود دانلود پاورپوینت آشنائی با پروتكل FTP 15 اسلاید