مدیریت · دسامبر 25, 2023 0

دانلود اهداف اتاق بازرگانی بین المللی 💯

دانلود اهداف اتاق بازرگانی بین المللی

 

دانلود اهداف اتاق بازرگانی بین المللی تحقیق اهداف اتاق بازرگانی بین المللی مقاله اهداف اتاق بازرگانی بین المللی اهداف اتاق بازرگانی بین المللی

 

دانلود اهداف اتاق بازرگانی بین المللی

دانلود اهداف اتاق بازرگانی بین المللی

دسته بندی مدیریت
فرمت فایل zip
حجم فایل 10 کیلو بایت
تعداد صفحات 13
برای دانلود فایل روی دکمه زیر کلیک کنید
دریافت فایل

فرمت فایل : ورد

قسمتی از محتوی فایل

تعداد صفحات : 13 صفحه

فصل اول «I.
C.
C» «اهداف اتاق بازرگانی بین المللی» اتاق بازرگانی بین المللی سازمانی غیرانتفاعی است كه در سال 1919 توسط جمعی از فعالین و صاحب نظران در تجارت بین المللی به منظور دستیابی به اهداف زیر تشكیل یافته است.
1 – تسهیل فعالیت های بازرگانی بین المللی و تلاش در جهت از میان برداشتن موانع و مشكلات توسعه آن 2 – تقویت سیستم اقتصاد بازار بر مبنای رقابت بین مؤسسات بازرگانی 3 – تسریع در پیشرفت اقتصادی كشورها اعم از توسعه یافت و در حال توسعه با تأكید بر مشاركت كلیة كشورها در فعالیت های اقتصادی جهانی 4 – یكسان سازی مقررات بازرگانی بین المللی از طریق تدوین مقررات محتدالشكل 5 – آموزش مبانی تجارت بین المللی از طریق برقراری سمینارها و انتشار كتب و نشریات 6 – كوشش در حل اختلاف بازرگانی بین المللی از طریق داوری و فراهم ساختن امكان سازش بین طرف های ذینفع الف) موقعیت بین المللی اتاق: اتاق بازرگانی به اقتضای اهدافی كه تعقیب می كند با كلیة سازمانهای ذیربط و فعال در امور بازرگانی بین المللی بسیار نزدیك دارد.
سازمان ملل متحد و مؤسسات تابعة آن از اتاق به عنوان یك نماد مشورتی مجرب و مجهز استفاده می كنند.
اتاق در كلیة شركت های جهانی مربوط به توسعة بازرگانی نقش موثر دارد و در بسیاری از موارد عهده دار عنوان و وظیفة سخنگو و مدافع بخش خصوصی است.
اكثر مقررات و ضوابط مورد عمل در بازرگانی بین المللی ازجمله مقررات مربوط به حمل و نقل كالاها و اعتبارات اسنادی و ضمانت های بانكی توسط اتاق بازرگانی بین المللی تدوین و در سطح جهانی مورد قبول واقع است.
كارنه Admission Temporafe (ATA) محصول اقدامات دفتر بین المللی اتاقهای بازرگانی ICC international Bureau of Chambere of Commerece است كه از سازمان های وابسته به اتاق می باشد.
حل و فصل اختلافات بازرگجانی را توسط دیوان داوری اتاق بازرگانی بین المللی به طور مستمر انجام می شود بسیاری از مشكلات را در روابط مالی بین مؤسسات خصوصی و حتی دولتی كشورها مرتفع می كند.
اتاق بازرگانی بین المللی در مذاكرات طولانی و مطالعات گسترده ای كه منتهی به تدوین سند نهایی GATT و اخیراً ایجاد سازمان بازرگانی جهانی (wto) World Trade Organization ب) سازمان اتاق: شورای اتاق بازرگانی بین المللی كه عالی ترین ركن آن اتاق است از نمایندگان كمیته های ملی تشكیل می شود ریاست فعلی شورا با آقای Rahmi m.
koc رئیس یكی از بزرگترین گروههای مالی و صنعتی تركیه است.
شورا سالی دو بار تشكیل جلسه می دهد.
سیاستهای كلی اتاق توسط شورا تعیین می شود.
اداره امور اتاق توسط دبیركل و زیر نظر یك هیأت اجرایی انجام می شود.
هیأت اجرایی مركب از 15 تا 21 عضو است كه توسط شورا برای سه سال انتخاب می شوند.
هر سال انتخاب یك سوم اعضاء تجدید می گردد.
هیأت اجرایی كه سالی چهار بار تشكیل جلسه م دهد مسئول اجرای سیاستهای كلی اتاق و تنظیم برنامه هایی است كه بایستی در طول سال به مورد اجرا گذاشته شود.
دبیركل اتاق كه ریاست دبیرخانه را به عهده دارد توسط شورا انتخاب می گردد.
دبیركل در كلیة مراجع و مجامع به عنوان نمایندة اتاق شناخته می شود.
دبیركل اتاق آقای J.
C.
ROUHER است كه از نوامبر 1990 به این سمت ان

✔️  بهترین کیفیت 💯 از 💯
✔️  پشتیبانی 24 ساعته
✔️  مناسب ترین قیمت

◀️  فروشگاه فایل سیدا

 

دانلود دانلود اهداف اتاق بازرگانی بین المللی