حقوق · دسامبر 26, 2023 0

حقوق و مجازات doc 💯

حقوق و مجازات doc

 

حقوق و مجازات doc,حقوق و مجازات, حقوق و مجازات doc,حقوق,و,مجازات,حقوق,مجازات

 

حقوق و مجازات doc

حقوق-و-مجازات-docلینک و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد صفحه : 61 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

1
¤‏ ‏حقوق
‏بنام خداوند بخشنده و مهربان
‏مقدمه
‏این چه استعناست یارب وین چه قادر حاکمی است
‏ ‏کاین همه درد نها است و مجال آه نیست
‏زندگی در جوامع غربی و جامعه‏‌‏ی ما و نیز روش فعالیت‏‌‏های علمی در شرق و غرب تفاوت‏‌‏های اساسی دارد. در شرق زندگی جلوه‏‌‏ی گروهی بیشتر دارد و افراد به هم نزدیک و دارای جوشش زیادتری هستند در حالی که در زمینه‏‌‏ی فعالیت‏‌‏های علمی اغلب تک رو می‏‌‏باشند، بدین نظر پیشرفتی اساسی و ریشه‏‌‏دار در کار و تلاش آنها به چشم نمی‏‌‏خورد. حداقل در حیطه‏‌‏ی مطالعاتی خود که رشته‏‌‏ی حقوق می‏‌‏باشد این امر به وضوح به چشم می‏‌‏خورد که مولفان در تالیفات خود به تخریب طرف مقابل با موضوعات مشابه مبادرت می‏‌‏کنند یا حتی به شیوه‏‌‏ی احترام گونه‏‌‏ای نظر اساتید خود را رد می‏‌‏کنند و تنها قابل به نظرات شخصی خود هستند حتی گاهی مواقع خلاف جهت آب حرکت می‏‌‏کنند بر عکس نویسندگان غربی اغلب به شیوه‏‌‏ی گروهی سعی در کمک به اعتلای دکترین حقوقی عمل می‏‌‏کنند مثلا در حقوق جزای‏‌‏ فرانسه می‏‌‏توان از استفانی ولواسور نام برد.
‏بنابراین در غرب شیوه‏‌‏ی مطالعاتی، تلاش علمی و جلوه‏‌‏ی زندگی به گونه‏‌‏ای دیگر است ‏در زندگی شخصی تک روی و فردگرایی بیشتر به چشم می‏‌‏خورد در حالی که راجع به فعالیت‏‌‏های علمی به گونه‏‌‏ای دیگرند.
2
¤‏ ‏حقوق
‏درصدد بیان این مطلب هستیم که اغلب تحقیقات و بررسی‏‌‏هایی که در جامعه‏‌‏ی ما صورت می‏‌‏گیرد خصوصا در دانشگاه ازاد اسلامی رنگ و بوی فردی داشته و بدین نظر محدود .و کم دامنه و در حد یک مقاله یا یک بحث مختصر است و امکان آنکه همه‏‌‏ی ابعاد یک قضیه مورد بررسی قرار گیرد نیست.
‏اگر تحقیقات بر مبنای روش قاعده‏‌‏مند و نهادینه شده صورت گیرد و از سوی دیگر به شکل گروهی یا سازمانی صورت گیرد نتایج ارزنده‏‌‏ای خواهد بود.
‏در امر تحقیق و پژوهش آن چه مهم و قابل بررسی است و شاید دلیل یک واحد کار تحقیقی باشد نتایج تحقیق است و مراتبی خواهد بود. تحقیقاتی که عمدتا در دانشگاههای ما صورت می‏‌‏گیرد مختص کسانی است که نه زمینه و مایه‏‌‏ی علمی را دارند و نه دوست دارند در زمینه‏‌‏ی تلاش و فعالیت خود تعمیق و دقت روا دارند.
‏البته باید بگویک تحقیق اینجانب نیز از این قاعده مستثنی نیست نه از جهت بی‏‌‏علاقگی و عدم دقت بلکه از آن جهت که یک دانشجوی ساده‏‌‏ی حقوق بعد از گذراندن فقط یکعدد و ده واحد دروس حقوقی که آن هم اغلب مربوط به حقوق مدنی است تحقیقی شایسته‏‌‏ی طبع حقوق جزا و استاد محترم را نمی‏‌‏تواند ارائه دهد.
‏بنابراین در این پژوهش کوشش شده به مسائل به طور همه جانبه پرداخته شود و ابعاد آن مطمع نظر قرار گیرد. و در انتها به نتایجی روشن ، گویا و مستند همراه با داوری عالمانه‏‌‏ی استاد محترم با توجه به شرایط دوره

 

 فایل

✔️  بهترین کیفیت 💯 از 💯
✔️  پشتیبانی 24 ساعته
✔️  مناسب ترین قیمت

◀️  فروشگاه فایل سیدا

 

دانلود حقوق و مجازات doc