حقوق دستمزد(سیستمهای اطلاعاتی) ( ppt ) 💯

حقوق دستمزد(سیستمهای اطلاعاتی) ( ppt )

 

حقوق دستمزد(سیستمهای اطلاعاتی) ( ppt ),حقوق دستمزد(سیستمهای اطلاعاتی),دانلود حقوق دستمزد(سیستمهای اطلاعاتی) ( ppt ),حقوق,دستمزد(سیستمهای,اطلاعاتی),حقوق,دستمزد(سیستمهای,اطلاعاتی)

 

حقوق دستمزد(سیستمهای اطلاعاتی) ( ppt )

حقوق-دستمزد(سیستمهای-اطلاعاتی)-(-ppt-)لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل :  powerpoint (..ppt) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد اسلاید : 75 اسلاید

 قسمتی از متن powerpoint (..ppt) : 
 

بسم الله الرحمن الرحيم
سيستم هاي اطلاعاتي
موضوع:
حقوق و دستمزد
مقدمه :
کسانی که در رشته های امور مالی مشغول تحصیل می باشند و اطلاعات حسابداری را فرا می گیرند یکی از انواع هزینه هایی را که با آن آشنا می شوند هزینه حقوق و دستمزد است و به تبع روش حسابداری و ثبت این هزینه را در دفاتر روزنامه و کل فرا خواهند گرفت ولی باید توجه داشت بحث هزینه و حقوق و دستمزد دارای مطالب زیادی می باشد که هر فرد حسابدار یا کسی که در حقوق و دستمزد سازمان یا مؤسسه ای کار می کند نیاز به داشتن دانش تخصصي در اين زمینه خواهد بود .
قانون كار: قانون كار جمهوري اسلامي ايران در تاريخ 1368/7/2 مشتمل بر 203 ماده و 121 تبصره به تصويب مجلس شوراي اسلامي رسيد و طبق ماده 1 اين قانون كليه كارفرمايان، كارگران، كارگاه ها، موسسات توليدي، صنعتي، خدماتي و كشاورزي مكلف به تبعيت از اين قانون مي باشند.
كارگر و كارفرما: ماده2: كارگر از لحاظ قانون كسي است كه به هر عنوان در مقابل دريافت حق السعي اعم از مزد، حقوق، سهم سود و ساير مزايا به درخواست كارفرما كار مي كند. ماده3: كارفرما شخصي است حقيقي يا حقوقي كه كارگر به درخواست و به حساب او در مقابل دريافت حق السعي كار مي كند.

 

دانلود فایل

✔️  بهترین کیفیت 💯 از 💯
✔️  پشتیبانی 24 ساعته
✔️  مناسب ترین قیمت

◀️  فروشگاه فایل سیدا

 

دانلود حقوق دستمزد(سیستمهای اطلاعاتی) ( ppt )