دانلود تحقیق · دسامبر 26, 2023 0

تحقیق جرائم رايانه اي در امور بانکي ( ورد) 💯

تحقیق جرائم رايانه اي در امور بانکي ( ورد)

 

تحقیق جرام رايانه اي در امور بانکي ( ورد),جرام رايانه اي در امور بانکي,دانلود تحقیق جرام رايانه اي در امور بانکي ( ورد),جرام,رايانه,اي,در,امور,بانکي,تحقیق,جرام,رايانه,امور,بانکي,ورد)

 

تحقیق جرائم رايانه اي در امور بانکي ( ورد)

تحقیق-جرائم-رايانه-اي-در-امور-بانکي-(-ورد)لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..docx) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد صفحه : 220 صفحه

 قسمتی از متن word (..docx) : 
 

1
‏دانشگاه آزاد اسلامي
‏مرکز آموزش بین المللی بندر انزلی‏
‏پايان نامه جهت اخذ درجه كارشناسي ارشد در رشته حقوق‏ جزا و‏ ‏جرم شناسی
‏موضوع:
‏جرائم رايانه اي در امور بانکي
2
3
‏کلیات تحقیق
‏م‏قدمه:
‏به کارگیری ابزارها و روشهای نوین فناوری اطلاعات‏ Information Technology(IT)
‏، امکانات و تسهیلات جدیدی را در زمینه بازاریابی فراروی شرکتها قرار داده است، به طوری که بهره گیری از اینترنت در عصر بازاریابی، پویایی، کاهش هزینه، افزایش سرعت و توسعه میزان اثرگذاری تبلیغات و بازاریابی را به دنبال داشته است. اثرات ناشی از به کارگیری فناوریهای ارتباطی و اطلاعاتی، به خصوص رشد فزاینده استفاده از اینترنت، در صنعت بانکداری نیز باعث تغییرات شگرفی در ارائه خدمات به مشتریان بانکها شده است.
5
‏در سالهای اخیر در بخش فناوری اطلاعات بانکهای دنیا، سرمایه گذاریهای فراوانی شده است. برخی از این بانکها به رغم پیشرفتهای سریع فناوری اطلاعات در زمان کوتاه، سیاستهای راهبردی فناوری اطلاعات خود را حتی برای دوره های پنج و یا ده ساله (به صورت کاملاً پویا) طراحی و تدوین کرده‌اند.
‏ هرچند از اوایل دهه 70 میلادی، بانکهای دنیا دریافتند که برای ارائه خدمات بهتر در نظام بانکی ناگزیر از حضور در فرآیند فناوری اطلاعات هستند،اما طی این سالها در کشور ما حرکتها و تغییرات اندکی صورت گرفته است تا اینکه طی سه سال گذشته به دنبال شکل گیری شورای راهبردی بانکداری الکترونیک در بانک مرکزی و همچنین کوششهای فراوان بانکها، روند گسترش بانکداری الکترونیکی‏ Internet banking(IB)
‏ شتاب بیشتری یافته است(افتاده و مجیدی،1388).
‏در این میان با گسترش بانکداری الکترونیکی و استفاده از رایانه در امور بانکی انواع جرایم نیز رشد یافته و تعداد قابل ملاحظه ای از جرایم بانکی به صورت رایانه ای و عمدتا در قالب جرایم اینترنتی انجام می پذیرد که موضوع مورد مطالعه این رساله قرار گرفته است.
‏بیان مساله :
‏فناوري ‏اطلاعات ‏، روش کارکرد مردم ، سازمانها و دولتها را دگرگون کرده و امور اقتصادی و اجتماعی و همچنین روش اندیشیدن مردم را نیز تحول بخشيده است. آموزش ، بهداشت ، صنعت و نوآوری ، بازرگانی ، بانکداری ، خدمات وهمچنین شيوه گذران زمان فراغت و سرگرمی نيزهمه تحت پیامدها و دگرگونيهاي این فناوري قرارگرفته اند . فناوري اطلاعات سبب افزایش پيشه هاي جدید و نوآوريهاي پیاپی گردیده و دگرگونيهاي شگرفي در روش زندگی پدید آورده است . نزدیکی روز افزون مردم دنیا به یکدیگر ، مبادله فرهنگها ، و … نمونه هایی از این پیامدهاست .

 

دانلود فایل

✔️  بهترین کیفیت 💯 از 💯
✔️  پشتیبانی 24 ساعته
✔️  مناسب ترین قیمت

◀️  فروشگاه فایل سیدا

 

دانلود تحقیق جرائم رايانه اي در امور بانکي ( ورد)