دانلود تحقیق · دسامبر 26, 2023 0

تحقیق جداسازی مدارها برای هدف کلی کاربردهای آنالوگ 11 ص ( ورد) 💯

تحقیق جداسازی مدارها برای هدف کلی کاربردهای آنالوگ 11 ص ( ورد)

 

تحقیق جداسازی مدارها برای هدف کلی کاربردهای آنالوگ 11 ص ( ورد),جداسازی مدارها برای هدف کلی کاربردهای آنالوگ 11 ص,دانلود تحقیق جداسازی مدارها برای هدف کلی کاربردهای آنالوگ 11 ص ( ورد),جداسازی,مدارها,برای,هدف,کلی,کاربردهای,آنالوگ,11,ص,تحقیق,جداسازی,م,,,

 

تحقیق جداسازی مدارها برای هدف کلی کاربردهای آنالوگ 11 ص ( ورد)

تحقیق-جداسازی-مدارها-برای-هدف-کلی-کاربردهای-آنالوگ-11-ص-(-ورد)لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد صفحه : 8 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏«‏جداسازی مدارها برای هدف کلی کاربردهای آنالوگ‏»‏
‏فهرست :
‏مرور کاربردهای جداسازی مشابه ………………..2
‏مدارهای کاربرد:
‏آمپلی فایر جداسازی هزینه پایین برای ارزیابی سرعت و موتور‏.‏
‏آمپلی فایر جداسازی برای سیگنالهای دوقطبی …………… 5
‏دریافت کننده /منتقل کننده حلقه جریان آنالوگ MA‏ 20-2 مجزاشده‏.
‏آمپلی فایر جداسازی مضاعف شده15MHZ AC ‏.
‏مبدل15-bit A/D‏ مجزاشده .
‏مقدمه :
‏برای کمک به شما در انتخاب و طراحی با عناصر جداسازی Hewlett- packrd‏ این راهنمای طراحی دارای مدارهای جداسازی مشابه برای کاربردهای صنعتی هدف از قبیل مدار هزینه کم برای ارزیابی موقعیت و سرعت موتور می باشد . ‏دو مداری‏ Hewlett- packrd‏ وجود دارند که برای کمک به شما در طرح مدار کمک می کند .
‏- مدارهای جداسازی برای IGD‏ – جداسازی مدارها برای ‏حس یابی ‏ جریان و ولتاژ
‏- اطلاعات با توجه به جداسازی Hewlett- packrd‏ در شبکه گسترده جهانی در دسترس می باشد .
‏- مرور کاربردهای جداسازی آنالوگ :
‏جداسازی ها سیگنال های مشابه و رقمی را از یک بخش مدار به بخش دیگر با وجود تفاوت پتانسیل بالا یا صدای الکتریکی میان زمین یا نقاط رایج این ‏مدول ها‏ منتقل می کند .مثال ها از کاربردهای جداسازی آنالوگ واسطه های مبدل A/D‏ مدارهای حس یابی از قبیل واسطه ها و ترموکوپل ها ، تجهیزات کنترل بیمار ، مدارهای ارزیابی موقعیت و سرعت موتور ، آمپلی فایرهای صوتی و تصویری می باشند .
HewleH- Packard‏ دو مقوله از جداسازی آنالوگ ارائه می دهد . اولین مقوله از جداسازی ها بلوک های اصلی ساختمان با ترکیب آمپلی فایر خطی LED‏ می باشد . دومین مقوله از جداسازی ها کارآیی اضافی دارند و می توانند برای جایگزینی آمپلی فایرهای جداسازی قراردادی و مبدل های آنالوگ به رقمی بکار روند .
‏* بلوک های اصلی ساختمان برای جداسازی آنالوگ : Hp,s HCNR200/1 ‏ و HCPL4562‏ بلوک ها را برای جداسازی خطی ایجاد می کنند . اشکال 1 و 2 مکانیسم های بصری را برای این دو جداساز نمایش می دهند . هر دو جداساز از عملکرد بالای A1GaAsLED‏ و ترکیبات Photodiode‏ با سرعت بالاتر در مقایسه با جداسازی های قراردادی استفاده می کنند .
HCNR200/1 LED‏ دو فتوقطبی هماهنگ را توصیف می کند یکی در طرف ورودی و یکی در سمت خروجی . با مواد کاربردهای مناسب برای HCNR200/1 ‏ ویژگی های انحراف و غیر خطی LED‏ می تواند بطور واقعی حذف شوند . ‏لامپ سه قطبی نوری خروجی جریان نوری تولید می کند که بطور خطی مرتبط به خروجی نور LED‏ می باشد . تطابق نزدیک لامپ های سه قطبی نوری و طرح پیشرفته بسته ویژگیهای امتیاز (سود ) ثابت از جداساز را به وجود می آورند .
‏جداساز HCNR200/1 ‏می توان بعنوان بلوک جداسازی آنالوگ اصلی برای انواع گسترده ای از کاربردها به کار رود که نیازمند استقامت ، خمیدگی و هزینه پایین است . HCNR200/1‏ خیلی انعطاف پذیر است و توسط طرح مناسب مدار کاربرد قادر به اجرا درشیوه های متفاوت بسیار می باشد . HCPL-4562 ‏ و HCNW4562 ‏ برای خمیدگی بالا AC‏و طرح های آنالوگ توصیه شده اند . اگر ترانزیستور خروجی در ناحیه فعال جانبداری شود ‏، جریان رابطه نسبت را منتقل می کند . که HCPL-4562‏ بتواند به عنوان IC=KLIFLIFQJN‏ ارائه شود . IC‏ جریان جمع کننده ، IF‏ جریان ورودی
LED‏ ، IFQ‏ جریان ورودی LED‏ می باشند که K‏ ارزیابی شده ، K‏ جریان جمع کننده است هنگامیکه IF=IFQ‏ ، و N‏ شیب IC‏ در برابر IF‏ در مقیاس الگوریتمیک می باشد . توان N‏ با IF‏ تغییر می کند اما در حیطه محدود ‏ ، N‏ می تواند بعنوان ثابت در نظر گرفته شود . برای کاربردهای سیگنال ac‏ ، 4562 ‏ – HCPL‏ می تواند در جریان مناسب قبل از دستگاه قرار می گیرد جائیکه نسبت جریان لامپ سه قطبی نوری فزاینده به جریان LED‏ فزاینده تقریبا ثابت است .
‏شکل 3 تک بعدی بودن ویژگی های HCPL-4562 ‏ را نمایش می دهد .
‏آمپلی فایرهای جداسازی ادغام شده CMR‏ بالا و مبدل A/D‏ .‏
HP‏ آمپلی فایرهای جداسازی حالت رایج ادغام شده و ارائه می دهد و مبدلهای A/D‏ برای کاربردهایی به کار می روند که صحت بالا ، سایز کوچک ، شمارش آهسته عنصر و ایمنی صدای الکتریکی موضوعات عمده می باشند . سری های 78XX‏ ‏–‏ HCPL‏ از آمپلی فایرهای جداسازی و مبدلهای A/D‏ از تکنیک های تغییر آنالوگ به دیجیتالی و سیگما ‏–‏ دلتا برای هماهنگ کردن سیگنال استفاده می کنند . با کاربرد تکنیک های مدار ، ویژگی های غیر خطی بودن و انحراف حذف می شوند . اشکال 4 و 5 آمپلی فایر جداسازی مبدل های HP‏ و A/D‏ را توصیف می کنند .
‏آمپلی فایر جداسازی هزینه پایین برای ارزیابی موقعیت و سرعت موتور
‏عملکرد مدار : پهنای نوار 1.5 MHZ‏ . سود ثابت . مدار حمایت
‏هزینه پایین : مدار فقط سیگنالهای ولتاژ مثبت را متصل می کند .
‏امتیازات : حل هزینه پایین برای متصل نمودن سیگنالهای آنالوگ ولتاژ مثبت .
‏روش ساده برای جداسازی سرعت موتور و سیگنالهای آنالوگ مثبت
‏توصیف : این آمپلی فایر جداسازی هزینه پایین و سرعت بالای است که می تواند برای ارزیابی سرعت موتور و موقعیت به کار رود . سیگنال آنالوگ که از موتور مطرح می شود 0 تا 10V‏ یا 4 ‏ تا 20MA‏ فرض می شود . این مدار می تواند در ساختارهایی که پهنای نوار ، زیاد ، هزینه کم و سود ثابت مورد نیاز باشد ، اما جائیکه صحت بحرانی نمی باشد . این مدار مثال خوبی از این است که چگونه طراح می تواند صحت و درستی را برای کسب پیشرفت در پهنای نوار و هزینه عوض کند . مدار پهنایی در حدود
1/5 MHZ‏ با ویژگی های سود ثابت دارد و نیازمند برخی عناصر خارجی است . آمپلی فایر ورودی متشکل از R4,R3,Q2,Q1‏ می باشد ، در حالیکه آمپلی فایر خروجی متشکل از R7, R6,R5,Q4,Q3,‏ می باشد .
‏کاربرد ترانزیستورهای مجزا بجای Opamps‏ به طراح این امکان را می دهد تا صحت را برای کسب طول خوب و استقامت سود با حداقل هزینه عوض کند . R1‏ برای کسب جریان LED‏ از حدود 7-10MA‏در ولتاژ اجرایی ورودی ظاهری بر طبق معادله زیر :
IF=( VIN/R1) /K1‏ انتخاب شده است . K1‏ از OPTOCOUPLER‏ معمولا حدود 0/5% R2‏ می باشد . و سپس برای کسب ولتاژ خروجی مطلوب بر طبق معادله :
VOUT/VIN=R2/R1 ‏ انتخاب شده است .
‏هدف R4 ‏ و R6‏ افز‏ایش پاسخ دینامیک مدارهای ورودی و خروجی با کاهش امتیازات حلقه محلی می باشد . R3‏ و R5‏ برای ایجاد جریان کافی انتخاب شده اند .
‏و R7‏ انتخاب شده طوریکه Q4‏ در حدود جریان جمع کننده مشابه همانند Q2‏ عمل کند .
‏* جداسازی آمپلی فایر برای سیگنال های دو قطبی :
‏1- عملکرد مدار : 0.01‏ غیر خطی بودن
‏2- تغییر امتیاز انتقال پایین :
‏3- تغییر شکل پایین میان dc‏ به 100HZ‏
‏امتیازات : حل هزینه پایین برای سیگنال های آنالوگ دو قطبی

 

دانلود فایل

✔️  بهترین کیفیت 💯 از 💯
✔️  پشتیبانی 24 ساعته
✔️  مناسب ترین قیمت

◀️  فروشگاه فایل سیدا

 

دانلود تحقیق جداسازی مدارها برای هدف کلی کاربردهای آنالوگ 11 ص ( ورد)