دانلود تحقیق · دسامبر 26, 2023 0

تحقیق جاوا 3 55 ص ( ورد) 💯

تحقیق جاوا 3 55 ص ( ورد)

 

تحقیق جاوا 3 55 ص ( ورد),جاوا 3 55 ص,دانلود تحقیق جاوا 3 55 ص ( ورد),جاوا,3,55,ص,تحقیق,جاوا,ورد)

 

تحقیق جاوا 3 55 ص ( ورد)

تحقیق-جاوا-3-55-ص-(-ورد)لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد صفحه : 49 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏1
‏جاوا
‏مقدمه :
‏جاوا شباهت‏‌‏هایی به ‏سی‏‌‏پلاس‏‌‏پلاس‏ دارد، ولی قابلیت انتقال آن بهتر است و استفاده از آن ساده تر از ++C‏ است. همچنین مدیریت حافظه نیز توسط خود ‏ماشین مجازی جاوا‏ انجام می‏‌‏شود. طراحی این زبان به گونه ایست که دارای اطمینان بسیاری بوده و وابسته به ‏سیستم عامل‏ خاصی نیست. و دلیل این موضوع این است که جاوا یک ‏ماشین مجازی‏ در سیستم شما راه می‏‌‏اندازد و برنامه‏‌‏ها را در آن ماشین مجازی اجرا می‏‌‏کند. این ماشین مجازی ‏«‏ماشین مجازی جاوا‏»‏ یا به اختصار JVM‏ نامیده می‏‌‏شود. البته راه انداختن یک ماشین مجازی باعث دو مشکل می‏‌‏شود. هنگامی که ‏نرم‏‌‏افزار‏ شما در یک ماشین مجازی اجرا می‏‌‏شود سرعت کمتری خواهد داشت، همچنین شما نیاز دارید قبل از اجرای برنامه‏‌‏های جاوا یکبار سیستم مجازی جاوا را که حجم نسبتاً بالایی دارد، از ‏اینترنت‏ ‏بارگذاری
‏2
‏ و یا از جای دیگری تهیه و نصب کنید ولی مزیت آن عدم وابستگی به ‏سیستم عامل‏ مقصد است.
‏تاریخچه زبان جاوا
‏زبان جاوا در سال ‏۱۹۹۱‏ ایجاد شد و در ابتدا Oak ‏نام گرفت. پیدایش آن از پروژه ای ‏به نام Green ‏منشا گرفت که زیر نظرJames Gosling ‏و با هدف اتوماسیون وسایل خانگی ‏دنبال می شد. و Oak ‏را در برنامه ریزی این دستگاه ها به عنوان زبانی قدرتمند به کار ‏گرفتند. ولی تا سال ‏۱۹۹۴‏ این پروژه در ناامیدی دنبال می شد، تا اینکه این تیم توسعه ‏پس از تغییر رویه اینترنت را در اهداف کار خود گنجاند.
Oak ‏به Java ‏تغییر نام داده شد تا بتواند به عنوان نشان تجاری ثبت شود. Netscape Navigator ‏۲.۰ ‏در سپتامبر سال ‏۱۹۹۵‏ از این زبان، که به صورت Applet ‏بکار می رفت، ‏پشتیبانی کرد و Microsoft ‏در اواخر سال ‏۱۹۹۵‏ آن را بکار گرفت.
‏4
‏از آن زمان به بعد توانایی های این زبان رو به فزونی گذاشت. در سال ‏۱۹۹۶‏ شرکت Sun Microsystems ‏نگارش ‏۱.۰‏ از Java Development Kit ‏را توسعه داد. و سال بعد نگارش ‏۱.۱ ‏از JavaBeans ‏پشتیبانی کرد. در سال ‏۱۹۹۷‏ شرکت Sun ‏بر علیه Microsoft ‏شکایت کرد ‏و این شرکت را متهم به نقض توافقنامه مربوط به استفاده از Java ‏در Internet Explorer ‏کرد. بعد از این سان JDK ‏۱.۲ ‏و Swing ‏را، که ابزار پیشرفته تری نسبت به (AWT (Abstract Windowing Toolkit ‏برای ایجاد رابط گرافیکی کاربر(GUI) ‏فراهم می ‏کرد، ارایه کرد. در حال حاضر JDK ‏در نگارش ‏۵.۰‏ وبا ویژگی های جدیدی در دسترس است. و ‏با نام J‏۲SE) Java ‏۲ Standard Edition) ‏نیز شناخته می شود. در کنار آن J‏۲EE Java ‏۲ Enterprise Edition (‏که درحال حاضر در نگارش‏ ‏۱.۴‏ است) برای ‏کاربردهای تجاری ارایه شد. J‏۲EE ‏تکنولوژی هایی از قبیل Enterprise JavaBeans EJB), Servlets, JavaServer Pages) ‏و ‏…‏ را در بر می گیرد.
Java ‏زبانی برای برنامه های توزیع شده است و زبانی شناخته شده در سطح جهانی است ‏که به کاربر امکان تعامل (interaction) ‏با یک صفحه وب را می دهد و برخلاف صفحات ‏ایستای HTML ‏فراتر از خواندن ویا فقط پر کردن یک فرم، برای کاربر امکان بازی، چت،
‏4
‏انجام محاسبات درصفحات گسترده، و حتی دریافت اخباری که به صورت همزمان به روز رسانی ‏می شوند و خیلی چیزهای دیگر را فراهم می کند. Java ‏همچنین مستقل از سیستم عامل است. ‏به این معنی که شما یک برنامه را یکبار می نویسید و این برنامه بر روی هر سیستم ‏عاملی که ماشین مجازی جاوا (Java Virtual Machine) ‏یا به اختصار JVM ‏بر روی آن نصب ‏باشد به همان شکل و بدون نیاز به هیچگونه تغییری قابل اجرا خواهد بود. Java ‏زبانی ‏ساده، کاملا شی گرا، با امنیت بالا و دارای امکانات چندبندی (Multi-threading) ‏است. ‏از نگارش ‏۱.۲‏ به بعد ابزارهای Swing‏، جاوا را به زبانی آسان و جذاب برای ایجاد یک GUI ‏کاربر پسند تبدیل کرده اند.
‏از نقطه نظر دیگر می توان گفت: که جاوا یک زبان مستقل از سیستم عامل نیست بلکه ‏همانند یک سیستم عامل مستقل و کوچک عمل می کند. همان طور که درWindows ‏زبان های ‏برنامه نویسی امکان اجرا در بستر (Platform) ‏مربوط به Windows/Intel ‏را دارند، ‏برنامه های جاوا امکان اجرا در Java/JVM ‏را دارند. و همانند Windows‏، جاوا هم یک ‏بستر نرم افزاری، تجاری و منحصر به یک شرکت است.

 

دانلود فایل

✔️  بهترین کیفیت 💯 از 💯
✔️  پشتیبانی 24 ساعته
✔️  مناسب ترین قیمت

◀️  فروشگاه فایل سیدا

 

دانلود تحقیق جاوا 3 55 ص ( ورد)