دانلود تحقیق · دسامبر 26, 2023 0

تحقیق جانور شناسي و گياه شناسي 23 ص ( ورد) 💯

تحقیق جانور شناسي و گياه شناسي 23 ص ( ورد)

 

تحقیق جانور شناسي و گياه شناسي 23 ص ( ورد),جانور شناسي و گياه شناسي 23 ص,دانلود تحقیق جانور شناسي و گياه شناسي 23 ص ( ورد),جانور,شناسي,و,گياه,شناسي,23,ص,تحقیق,جانور,شناسي,گياه,شناسي,ورد)

 

تحقیق جانور شناسي و گياه شناسي 23 ص ( ورد)

تحقیق-جانور-شناسي-و-گياه-شناسي-23-ص-(-ورد)لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد صفحه : 16 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

PROTOZOA
‏پروتوزوآ بیشترین جانوران تک یاخته ای هستند. اینها در سلسله جانوری پایین ترین جانوران گروههای بزرگ می باشند و گروه های دیگر جانوران بافتی پریاخته یا متازوآها هستند. از لحاظ ساختمان، یک پروتوزوآ با یک سلول از جانور متازوئر قابل مقایسه و تطبیق است. ولی از نظر عمل و وظیفه یک موجود زنده کاملی است و دارای توازن و تعادل فیزیولوژیکی است و تمام اعمال ضروری زندگی یک جانور را انجام می دهد. بعضی از پروتوزوآها از لحاظ ساختمان بسیار ساده و بعضی دیگر پیچیده و دارای اندامهای سلولی هستند. اندامهای سلولی بکار اعمال حیاتی خاص می خورند و از نظر عمل شبیه به دستگاههای جانوران پریاخته می باشند.
Mesozoa
‏این جانوران ساده ترین جانوران پر سلولی بوده، بدن باریک، کوچک و کشیده و بصورت تقارن شعاعی در این جانوران دیده می شود. از نظر جنینی بصورت دیپلو پلاستیک رشد می کنند.
‏از نظر تولید مثلی دارای دو شکل تولید مثل جنسی و غیر جنسی می باشند. یک لایه سلولهای مژکدار بدن را فرا گرفته است. این سلوله در حرکت جانور نقش داشته و همچنین از محیط اطراف، مواد غذایی ریز و میکروسکوپی را جذب می کنند.
Porifera
‏تقارن شعاعی دارند و برخی فاقد آن هستند. رویان از دو برگه تشکیل یافته است. جانوران این شاخه بطور غیر منظم تشکیل بافتهایی را می دهند که در بینشان مزانشیم وجود دارد. برخلاف جانوران عالیتر بدنشان فاقد سازمان مشخص است. تمامی و یا قسمتی از پوشش داخلی این جانوران از کوآنومیست(choanocyte‏) پوشیده شده است. بدن دارای سوراخ ها، مجاری زیادی است که دائما آب در آنها گردش نموده، غذا و اکسیژن به نقاط مختلف بدن می رساند.
Coelenterata
‏وجود تقارن شعاعی که بر حسب یک محور عرضی که از دهان آغاز و به ناحیه مقابل دهان ختم می گردد. بدن بدون بند است. بدن تنها از دو لایه بافت ساخته شده است که عبارتند از اپیدرم وگامترودرم.
‏دهان که از تانتاکول مفروش گردیده، متصل به حفره گوارش که کیسه مانند است. این حفره ممکن است
Ctenophora
‏بدن در این جانوران دارای تقارن دو طرفی است. بدن معمولا پهن و یا در بعضی گونه بدن بصورت نیمه کروی می باشد، دارای 8 صفحه شانهای مژکدار در سطح بدن خود هستند. دستگاه گوارش بصورت ناقص بوده و مخرج ندارند. از نظر تولید مثل معمولا هرمافرودیت یا تک یاخته هستند و دستگاه تناسلی دارای قسمت های مختلفی شده و نسبتا پیچیدگی پیدا کرده است.
Platyhelminthes
‏بدن دارای تقارن دو طرفی است و از سه لایه جنینی رشد پیدا کرده اند، تریپلوستیک هستند. بدن معمولا پهن و فاقد بند واقعی هستند. دارای دستگاهای مکنده و یا قلاب بوده و هر دو را جهت اتصال به بدن میزبان استفاده می کنند. دستگاه گوارش بصورت ناقص می باشد. لوله گوارش معمولا از انشعابات زیادی تشکیل می شود.

 

دانلود فایل

✔️  بهترین کیفیت 💯 از 💯
✔️  پشتیبانی 24 ساعته
✔️  مناسب ترین قیمت

◀️  فروشگاه فایل سیدا

 

دانلود تحقیق جانور شناسي و گياه شناسي 23 ص ( ورد)