تحقیق · دسامبر 26, 2023 0

تحقیق تربيت كودك در اسلام 40 ص 💯

تحقیق تربيت كودك در اسلام 40 ص

 

تحقیق تربيت كودك در اسلام 40 ص ,تربيت كودك در اسلام 40 ص, تحقیق تربيت كودك در اسلام 40 ص ,تربيت,كودك,در,اسلام,40,ص,تحقیق,تربيت,كودك,اسلام

 

تحقیق تربيت كودك در اسلام 40 ص

تحقیق-تربيت-كودك-در-اسلام-40-صلینک و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد صفحه : 40 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏1
‏بسم الله الرحمن الرحيم
‏«‏ تربيت كودك در اسلام ‏»
‏فهرست
‏بخش اول ‏
‏ساختار مقاله
‏مقدمه
‏بخش دوم
‏بررسي مفهوم
‏ شاخص ها
‏اهداف
‏ روش
‏محتوا
‏بخش سوم
‏ نتيجه گيري
‏منابع
‏3
‏ساختار مقاله
‏يكي از مسائل مهم و اساسي در جهان كنوني ، مسئله تربيت و پرورش انسانها مي باشد . و البته لازمه رشد و تعالي انسانها و جلوگيري از هزاران رنج و نا اميدي و خطر در عصر امروز نيز نه ازطريق توسعه اختراعات و افزايش وسايل مادي و تجعلي ممكن است و نه بوسيلة بالا بردن سطح اقتصاد و در آمد بلكه فقط از راه تربيت و پرورش صحيح مي توان به چنين آرزويي دست يافت . 1) تربيت و پرورش صحيح نيز تنها يا تربيت اسلامي ميسر مي شود .
‏تربيتي كه بر مبناي آموزه هاي اسلام و قرآن باشد .
‏بنابراين با توجه به اين مطلب كه تربيت صحيح تنها از طريق تربيت اسلامي بدست مي آيد هدف از نوشتن اين مقاله نيز اين است كه آشنايي بيشتري با يكي از جنبه هاي تربيت يعني تربيت كودك البته از ديد اسلام حاصل شود .
‏زيرا براي اينكه والدين فرزندان را بر طبق تعاليم اسلامي تربيت كنند ابتدا بايد خود شناخت كاملي از تربيت در اسلام داشته باشند و سپس اين تعاليم را در عمل به كار بندند و فرزندان را بر طبق اين تعاليم اسلامي تربيت كنند كه فقط از اين طريق است كه فرزندان شايسته و كاملي تربيت مي كنند كه باعث سعادت خود و جامعه مي شوند .
‏3
‏سعادتمند ‏–‏ 1362 ‏–‏ ص 9
‏4
‏مقدمه
‏اسلام ، دين استواري است كه براي تعليم انسانها و رشد و تكوين امت ها و گسترش و پويش تمدنها و تحكيم پايه هاي مجدد عظمت و مدنيت ، برنامه هايي كامل و دقيق دارد و هدفش پيراستن جان و دل انسانها از زنگار شرك و جهالت و گواهي و نفاق و تنوير افكار و اذهان به نور توحيد و علم و هدايت و ارشاد است . ‏چنانكه خداوند در قرآن (سوره مائده /آيه 15 ) مي فرمايد :
‏«‏شما را نور و كتابي مبين نازل شد كه پيروان خشنوديش را به راههاي سلامت رهنمون مي شود آنها را به اذن خود از ظلمات به نور مي برد و به راه راست هدايت مي كند . ‏»
‏اسلام ديني است كه دشمنان و مخالفان خود را به علت پويندگي و استمرار و گسترش دائمي بر صفحه گيتي ، به تواضع و تعظيم واداشته است .
‏برناردشاو مي گويد : ‏«‏آيين محمد (ص) ، چنان بر قوانين حيات مشتمل است كه در خور تقديري والاست . دين او يگانه ديني است كه مي تواند اطوار مختلف حيات را در خود هضم كند به نظر من واجب است كه محمد (ص) را منجي انسانيت بشماريم اگر مردي چون او ، زمامدار جهان امروز شود ، در حل همه مشكلات موفق مي گردد.‏»

 

 فایل

✔️  بهترین کیفیت 💯 از 💯
✔️  پشتیبانی 24 ساعته
✔️  مناسب ترین قیمت

◀️  فروشگاه فایل سیدا

 

دانلود تحقیق تربيت كودك در اسلام 40 ص