دانلود تحقیق · دسامبر 26, 2023 0

تحقیق بررسي نگرش معلمين و كاركنان نسبت به عملكرد مديران 34 ص 💯

تحقیق بررسي نگرش معلمين و كاركنان نسبت به عملكرد مديران 34 ص

 

تحقیق بررسي نگرش معلمين و كاركنان نسبت به عملكرد مديران 34 ص ,بررسي نگرش معلمين و كاركنان نسبت به عملكرد مديران 34 ص,دانلود تحقیق بررسي نگرش معلمين و كاركنان نسبت به عملكرد مديران 34 ص ,بررسي,نگرش,معلمين,و,كاركنان,نسبت,به,عملكرد,مديران,34,ص,تحقیق,ب,,,

 

تحقیق بررسي نگرش معلمين و كاركنان نسبت به عملكرد مديران 34 ص

تحقیق-بررسي-نگرش-معلمين-و-كاركنان-نسبت-به-عملكرد-مديران-34-صلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد صفحه : 30 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏چكيده
‏اين پ‏ژ‏وهش به بررسي نگرش معلمين و كاركنان نسبت به عملكرد مديران پرداخته.
‏تحقيق اهداف نظام اموزشي در گروه عملكرد مديران واحدهاي ‏آ‏موزشي مي باشد.
‏بررسي هاي مربوط به نيروي انساني نشان مي دهد كه جوامع پيشرفته از بيشترين نيروهاي كيفي و كمي كار آمد برخوردارند و براي رسيدن به سطح بالاتري از رشد از طريق آموزش و پرورش و تغيير در نظام آموزشي به چنين هدفي دست يافته اند اما برپايي و تحول ‏آ‏موزش و پرورش، منوط به سياستگذاري‏،‏ برنامه ريزي،‏ تصميم گيري، سازماندهي و ساختار‏دهي دقيق در جامعه است. چگونه مي توان بدون داشتن سياستگذاري، برنامه ريزان و مديران آگاه و توانمند به توسعه مطلوب دست يافت؟ ضرورت ايجاد مي نمايد كه افراد جامعه و همه اقشار جامعه (دولت، مجلس، خانواده ها و …) به فكر باشند تا بهترين و شايسته ترين افراد را جذب نظام آموزش و پرورش نمايند و ما به فكر باشيم كه گل هاي زندگي ما‏ن را به دست افراد كاردان، لايق، شايسته، مبتكر و كارآمد بسپاريم. و لازم به ذكر است كه در يك مجموعه آموزشي مدير هيچ موقع به تنهايي نمي تواند از عهده انجام كارها برآيد، چون وي با مجموعه از افراد و كاركنان در آموزشگاه مشغول به كار مي باشد. در اين پ‏ژ‏وهش به طور مفصل در مورد نگرش و عملكرد مطالبي بيان شده.
‏فهرست منابع
‏چكيده:
‏فصل‏ اول‏:
‏مقدمه
‏بيان مسئله پ‏ژ‏وهش
‏اهميت و ضرورت‏ موضوع
‏فصل دوم:
‏مقدمه
‏نگرش
‏اجرا‏ ‏نگرش
‏انواع نگرش
‏اهميت نگرش
‏نگرش هاي ‏نو وخلاقانه
‏منابع نگرش ‏و عوامل مهم در تغيير آن ها
‏چگونگي نگرش معلم
‏طبقه بندي تئوري هاي مديريت
‏مديريت آموزشي
‏رهبري آموزشي
‏تأثير نظريه هاي مديريت ‏بر مديريت ‏آموزشي
‏جايگاه و اهميت مديريت آموزشي
‏نظريه هاي، تعاريف و مفاهيم عملكرد
‏ديدگاه تاريخي درباره ي عملكرد
‏عملكرد (يا وظايف مديريران آموزشي)
‏برنامه ريزي
‏سازماندهي
‏كنترل و هماهنگي
‏ويژگي هاي عمومي مديريت
‏نتيجه گيري از موضوع ار‏ا‏ئه داده شده
‏ فصل اول: موضوع پژوهش
‏مقدمه
‏در جهان امروز، توسعه هدف اصلي جوامع و سياستگزاري هاي دولت هاست. اكثر صابنظران و كاركنان امور توسعه معتقدند كه ما در مقطعي از تكامل بشري قرار گرفته ايم كه منابع انساني اساسي ترين ‏نقش را در توسعه جوامع ايفا مي كند، به طوري كه كميت و كيفيت نيروي انساني تعيين كننده موفقيت يا عدم موفقيت كشورها در مسير توسعه است همچنين مديريت به ويژه مديريت آموزشي ‏به عنوان اداره كنندگان يا مسئولان سازمان ها و واحدهاي آموزشي ‏عوامل اصلي و تعيين كننده موفقيت در امر بهسازي و حتي بازسازي سازمانها محسوب مي گردند، چرا كه مديران آموزشي لايق و آگاه قادرند با بهره گيري‏ از توانائي هاي ذاتي دانش تخصص و تجربيات شغلي، اهداف سازمان را با ‏صرف منابع كمتر و كيفيت بهتر تحقق‏ بخشد. مديريت آموزشي كوشيده است و بايد بكوشد، با افزايش بهره وري، كارائي و اثر بخشي به حفظ و توسعه آموزش و پرورش بپردازد. مديران شايسته و آگاه به واسطه تجربه يا به سبب آموزشهاي تخصصي به خوبي واقف بوده اند كه نمي توانند توجه خود را صرفاً به نتيجه و بازده يعني افزايش بروندادها معطوف دارند و به متغيرهاي مياني (گرايشات، ادراكات، نيروهاي انگيزش، ارزشها و …) متغيرهاي علتي ‏(راهبردهاي مديريت، هدفهاي سازمان، آموزش ضمن خدمت و) كاري نداشته باشند. بدون شك مجموعه اين عوامل اثر بخشي سازمان را تعيين مي كند. عملكرد مديران مدارس و نگرش كاركنان نسبت به آنها سهم بسزايي در كارائي و اثر بخشي مدارس دارند، و سنجش عملكرد مديران مدارس بايد بر اساس اين دو مفهوم كليدي (كارائي و اثر بخشي استوار باشد).
‏فردلوتاز استاد بر‏جسته مديريت در دانشگاه نبراسكا ‏ ‏ ‏(1 ) Nebraska
‏)‏ مي گويد:
‏اثر بخشي مديران با دو معيار ارزيابي مي شود:
‏الف) تحقق اهداف سازمان با استانداردهاي كمي و‏ ‏كيفي
‏ب) ايجاد رضايت و تعهد كاري در كاركنان
‏مدير مراكز آموزشي استثنائي بايد در وهله ‏اول يك تشخيص دهنده خوب بوده و از چنان قدرت تشخيص برخوردار باشد كه تا حد ممكن تفاوت هاي فردي پرسنل و كودكان استثنائي را احساس و درك نمايد. مدير آموزشي زماني مي تواند اثر بخش تر باشد كه بتواند رفتار مديريتي خود را بر رشد تغييرات پرسنل و كودكان استثنائي منطبق سازد مدير آموزشي به تناسب افزايش رشد يافتگي و تغييرات (تجربه، سابقه و مدرك علاقه و انگيزه) رفتارش را نيز تغيير دهد. در نهايت مدير آموزشي آنطور كه مصلحت مركز آموزشي استثنائي است برخورد نمايد.

 

دانلود فایل

✔️  بهترین کیفیت 💯 از 💯
✔️  پشتیبانی 24 ساعته
✔️  مناسب ترین قیمت

◀️  فروشگاه فایل سیدا

 

دانلود تحقیق بررسي نگرش معلمين و كاركنان نسبت به عملكرد مديران 34 ص