دانلود تحقیق · دسامبر 26, 2023 0

تحقیق بازرگاني 50 ص 💯

تحقیق بازرگاني 50 ص

 

تحقیق بازرگاني 50 ص ,بازرگاني 50 ص,دانلود تحقیق بازرگاني 50 ص ,بازرگاني,50,ص,تحقیق,بازرگاني

 

تحقیق بازرگاني 50 ص

تحقیق-بازرگاني-50-صلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد صفحه : 52 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏1
‏مقدمه :
‏بخش بازرگاني به عنوان بخش واسط و پيوند دهنده ديگر بخش هاي اقتصادي استان از اهميت ويژه اي برخوردار است وبطور عام كليه اقداماتي را كه در جهت كنترل و تنظيم بازار، تعيين و تعديل قيمت ها، تأمين نيازهاي عمومي، بررسي و رفع كمبودهاي كالايي و توسعه و گسترش امر صادرات غيرنفتي استان و بازرسي و نظارت از كليه واحدهاي اقتصادي به انجام مي رسد را دربرمي گيرد. براي نيل به اين مقصود با ايجاد هماهنگي ميان فعاليتها و خدمات موردنياز و انجام برنامه ريزي اساسي وظايف محوله را بخوبي انجام داده و با اقداماتي از قبيل تنظيم بازار كالاهاي اساسي ، جذب و توزيع و نظارت بر كالاها، بازرسي و نظارت از مراكز اقتصادي بخصوص اصناف و برخورد با متخلفين اقتصادي، ساماندهي و نظارت بر اصناف توليدي و توزيعي ، شناسايي پتانسيل هاي بالقوه و بالفعل صادراتي وايجاد بسترهاي لازم جهت توسعه صادرات غيرنفتي استان و همچنين بسط و گسترش دانش نوين بازرگاني به تجار و بازرگانان و اصناف و كاركنان بازرگاني استان از طريق اعمال آموزشهاي تخصصي و برگزاري كارگاههاي آموزشي خاص سياستهاي اقتصادي و بازرگاني دولت محترم جمهوري اسلامي را در استان پي گيري و اجرا مي نمايد. و در اين راستا و در چهارچوب سياستهاي برنامه سوم توسعه كشور با همكاري ساير ادارات مرتبط در جهت تحقق اهداف كلان اقتصادي گام برداشته و تلاشهاي بي وقفه اي را انجام داده است كه اهم فعاليتهاي انجام شده دريكساله گذشته ارائه مي گردد.
‏1
‏مقدمه :
‏بخش بازرگاني به عنوان بخش واسط و پيوند دهنده ديگر بخش هاي اقتصادي استان از اهميت ويژه اي برخوردار است وبطور عام كليه اقداماتي را كه در جهت كنترل و تنظيم بازار، تعيين و تعديل قيمت ها، تأمين نيازهاي عمومي، بررسي و رفع كمبودهاي كالايي و توسعه و گسترش امر صادرات غيرنفتي استان و بازرسي و نظارت از كليه واحدهاي اقتصادي به انجام مي رسد را دربرمي گيرد. براي نيل به اين مقصود با ايجاد هماهنگي ميان فعاليتها و خدمات موردنياز و انجام برنامه ريزي اساسي وظايف محوله را بخوبي انجام داده و با اقداماتي از قبيل تنظيم بازار كالاهاي اساسي ، جذب و توزيع و نظارت بر كالاها، بازرسي و نظارت از مراكز اقتصادي بخصوص اصناف و برخورد با متخلفين اقتصادي، ساماندهي و نظارت بر اصناف توليدي و توزيعي ، شناسايي پتانسيل هاي بالقوه و بالفعل صادراتي وايجاد بسترهاي لازم جهت توسعه صادرات غيرنفتي استان و همچنين بسط و گسترش دانش نوين بازرگاني به تجار و بازرگانان و اصناف و كاركنان بازرگاني استان از طريق اعمال آموزشهاي تخصصي و برگزاري كارگاههاي آموزشي خاص سياستهاي اقتصادي و بازرگاني دولت محترم جمهوري اسلامي را در استان پي گيري و اجرا مي نمايد. و در اين راستا و در چهارچوب سياستهاي برنامه سوم توسعه كشور با همكاري ساير ادارات مرتبط در جهت تحقق اهداف كلان اقتصادي گام برداشته و تلاشهاي بي وقفه اي را انجام داده است كه اهم فعاليتهاي انجام شده دريكساله گذشته ارائه مي گردد.
‏2
‏بخش اول
‏«بازرگاني»
‏3
‏بازرگاني خارجي
‏بخش بازرگاني خارجي سازمان بازرگاني استان فارس با توجه به موقعيت استثنايي استان كه داراي مجموعه اي از توانمنديهاي بالقوه و بالفعل اقتصادي و بازرگاني مي باشد و نزديكي آن به آبهاي گرم خليج فارس و بهره مندي فراوان از موقعيت جغرافيايي منحصر به فرد و توانمنديهاي اقتصادي و صادراتي فراوان بويژه در بخش كشاورزي، صنايع الكترونيك، پتروشيمي ، معادن غني، فرش و صنايع دستي و جاذبه هاي توريستي و جهانگردي بي نظير همواره با درك مطلب فوق و در جهت رشد و توسعه صادرات غيرنفتي استان و توسعه بازرگاني خارجي با برنامه ريزي هاي كوتاه مدت و بلندمدت تلاش نموده ، زمينه هاي كه در همين راستا فعاليتهايي رابه شرح ذيل در يكساله گذشته انجام داده اند كه بطور خلاص اشاره مي گردد:
‏1- انجام امور مربوط به صدور و تمديد كارت بازرگاني به شرح جدول زير :
‏رديف
‏نوع كارت
‏تعداد
‏1
‏صدوري جديد
‏186
‏2
‏تمديدي
‏356
‏3
‏ايثارگران
‏13

 

دانلود فایل

✔️  بهترین کیفیت 💯 از 💯
✔️  پشتیبانی 24 ساعته
✔️  مناسب ترین قیمت

◀️  فروشگاه فایل سیدا

 

دانلود تحقیق بازرگاني 50 ص