دانلود تحقیق · دسامبر 26, 2023 0

تحقیق اكولوژي عملي 18 ص 💯

تحقیق اكولوژي عملي 18 ص

 

تحقیق اكولوژي عملي 18 ص ,اكولوژي عملي 18 ص,دانلود تحقیق اكولوژي عملي 18 ص ,اكولوژي,عملي,18,ص,تحقیق,اكولوژي,عملي

 

تحقیق اكولوژي عملي 18 ص

تحقیق-اكولوژي-عملي-18-صلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد صفحه : 18 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏1
‏دانشكده علوم پايه
‏موضوع:
‏اكولوژي عملي
‏2
‏روشهاي نمونه گيري :
‏روش نمونه برداري از اکوسيستم :
‏1)‏ ‏هوا: هوا به لايه هاي مختلفي تقسيم شده است، يکي از مهمترين لايه هاي هوا اتمسفر مي باشد که موجودات زنده در آن هستند. ‏موجودات زنده ي موجود در اتمسفر دو دسته هستند: الف)‏ درشت :‏ براي نمونه گيري از اين موجودات درست که با چشم ديده مي شوند بايد از راههايي مثل تله گذاري استفاده کرد نمونه هاي اين موجودات پرندگان هستند. ب)‏ ريز : اين موجودات شامل حشرات ريز و درشت و باکتري ها مي شوند که براي نمونه گيري از آنها از وسيله اي به نام وکيوم يا آب دزدک استفاده مي شود.
‏3
‏وسايل بالابراي هوايي است که در نزديک سطح زمين قرار دارد.
‏اما براي نمونه برداري از هوايي که در ارتفاع بالا قرار دارد از دستگاه ديگري استفاده مي شود. اين دستگاه را درون بالن قرار ‏داده و تا ارتفاع معين بالا مي بريم و آن هواي آن قسمت را به داخل مي کند يعني مکش صورت مي گيرد. در اين صورت موجودات و ذرات به فيلتر درون دستگاه مي چسبند و ما مي توانيم با آوردن اين فيلتر در آزمايشگاه روي آن تحقيق کنيم .
‏ما مي توانيم با استفاده از اين وسايل که البته کمي پيچيده تر هستند آلودگي هوا را اندازه گيري کنيم .
‏2)‏ آب : آبها شامل سه قسمت هستند: ‏ الف)‏ اقيانوس و دريا ‏ ب)‏ درياچه ‏ج)‏ ‏آب جاري ‏درياچه ها شامل تالاب ها و مرداب ها و برکه ها و آب جاري شامل رودخانه ها و جوي ها و جويبارها نيز مي شوند. نمونه برداري از اقيانوسها:‏ در ساختمان درياها تا عمق خاصي نور عبور کرده که موجودات متنوعي دارد (منطقه‏ Zone photic‏)‏ ‏و از منطقه ي photic‏ Zone‏ ‏به سمت اعماق دريا که نورقابليت ‏نفوذ ‏ندارد ‏به منطقه ي Zone aphotic ‏ ‏معروف است. کوچک براي ‏نمونه گيري از موجودات ريز از بطري تاريک استفاده مي کنند که اين ‏بطري ‏تاريک شيشه اي است به ‏رنگ قهوه اي که ‏داراي يک در نيز هستند.
‏4

 

دانلود فایل

✔️  بهترین کیفیت 💯 از 💯
✔️  پشتیبانی 24 ساعته
✔️  مناسب ترین قیمت

◀️  فروشگاه فایل سیدا

 

دانلود تحقیق اكولوژي عملي 18 ص