تجربه مدیریتی
تجارب مدیریتی در واقع توصیفی از یک موقعیت مدیریتی است که افراد در آن موقعیت درگیر یک موضوع پیچیده و خاص هستند و مجبورند بر سر دو راهی تصمیم بگیرند این طبقه بندیها بر حسب هدف، شکل یا منابع اطلاعاتی هستند
تجربه مدیریتی
دسته بندی | مدیریت |
فرمت فایل | ppt |
حجم فایل | 69 کیلو بایت |
تعداد صفحات | 22 |
دریافت فایل
مقدمه:
ارتباط نزدیكی بین تجربه و دانایی وجود دارد. تجربه را می توان به عنوان پالایشگر دانایی در نظر گرفت. نه تنها انواع خاصی از دانایی می تواند. به تجربه تبدیل شوند،بلكه تجربه می تواند معیاری برای تبدیل داده ها به دانایی محسوب شود.
تجربه مدیریتی:
هر کدام از ما بارها و بارها این جمله را شنیدهایم که «تجربه، بزرگترین معلم زندگی انسانهاست»؛ اما به راستی هر یک از ما چه قدر زمان در اختیار داریم تا بتوانیم هر چیزی را تجربه کنیم، این در حالیست که بسیاری افراد همان راهی را که ما مدنظر داریم طی کنیم را پشت سر گذاشتهاند و با کسب تجربه از مسیر طی شده آنان، حداقل میتوانیم ابعاد نوتری از همان مسیر را بگشاییم.
به طور كلی میتوان تجربه را از جهت مبدأ كسب آگاهی به دو قسم ذیل تقسیم كرد:
1. تجربه خارجی( حسی) : مقصود آگاهیهایی است كه انسان به وسیله حواس مادی از عالم خارج كه در اینجا به معنای عالم ماده است به دست میآورد.
2. تجربه درونی: مراد معلوماتی است كه انسان به وسیله مشاهده درونی و تفكر درباره حالات درونی و وجدانی خود به دست میآورد.
✔️ بهترین کیفیت 💯 از 💯
✔️ پشتیبانی 24 ساعته
✔️ مناسب ترین قیمت