طرح درس · دسامبر 26, 2023 0

الگوي طرح درس كامل «سناريوي آموزشي» 💯

الگوي طرح درس كامل «سناريوي آموزشي»

 

الگوي طرح درس كامل «سناريوي آموزشي» ,الگوي طرح درس كامل «سناريوي آموزشي»,دانلود الگوي طرح درس كامل «سناريوي آموزشي» ,الگوي,طرح,درس,كامل,«سناريوي,آموزشي»,الگوي,كامل,«سناريوي,آموزشي»

 

الگوي طرح درس كامل «سناريوي آموزشي»

الگوي-طرح-درس-كامل-«سناريوي-آموزشي»لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ويرايش و آماده پرينت )
تعداد صفحه : 14 صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏1
‏الگوي طرح درس كامل ‏«‏سناريوي آموزشي‏»
‏اجرا در: كلاسهاي چند پايه
‏ ‏بخوانيم پايه اول
‏عنوان
‏ ‏كتاب كار هديه‏‌‏هاي آسمان سوم
‏موضوع:
‏«‏روز برفي‏»‏ ‏«‏ياد او‏»
‏مجري: ‏بهزاد رضواني
‏آدرس منزل:
‏استان چهارمحال وبختیاری-بروجن-بلوار بوعلی-خ طوس جنوبی-بین کوچه 28و30- جنب چاه موتور شهرداری-داخل بمب بست-منزل شخصی بهزاد رضوانی
‏کدپستی: 8871969158
‏پست الکترونیک‏:behzad_rezvani_boroujeny@yahoo.com
‏بهمن 1386
‏3
‏بسم الله الرحمن الرحيم
‏الگوي طرح درس كامل ‏ي‏ا سناريوي آموزشي مربوط به كلاسهاي چند پايه
‏مشخصات
‏كلي طرح
‏پايه اول : عنوان درس : بخوانيم مقطع : ابتدايي موضوع : تدريس نشانة ‏«‏فـ ف‏»‏ ‏«‏روز برفي‏»
‏ صفحه : 63 تعداد دانش آموز : 7 نفر آموزشگاه : امام سجاد (ع) حسين آباد
‏ مدل كلاس : U
‏ نحوه كار با كلاس : محور ‏‹‹‏ م‏››‏ زمان : 45 دقيقه
‏پايه سوم : عنوان درس : هديه هاي آسمان، كتاب كار مقطع : ابتدايي صفحه : 35- 34
‏ موضوع : حسين ‏(ع) جانم ‏ تعداد دانش آموز‏: 6 نفر ‏آموزشگاه : امام سجاد (ع) حسين آباد
‏ مدل كلاس:‏ U
‏ نحوة كار با كلاس : غير محور ‏‹‹‏ غ م ‏››‏ زمان : 45 دقيقه
*‏ محور : ‏‹‹‏ م ‏››‏ خود آموخت يا غير محور ‏‹‹‏ غ م ‏››
‏ويژگي‏ ‏هاي
‏فراگيران
‏«‏عمومي،شناختي،
‏اجتماعي،
‏اخلاقي‏»
‏فراگيران اول در آستانة ورود به دوران دوم كودكي و فراگيران سوم به دوره دوم كودكي وارد شده اند بين سنين 9- 7 بوده، اسلام اين دوره را از رشد را دوران ‏‹‹‏ عبد ‏››‏ و اطاعت نامگذاري نموده و از نظر روانشناسان دورة تفكر عيني نام نهاده شده است ، دانش آموزان هر دو پاية تحصيلي مختلط بوده ، لذا معلم بايد شيوة برخورد با آنها را مدنظر داشته باشد، از نظر جسمي سالم بوده و مشكل خاص حركتي ندارند، در مرحلة تفكر عيني و نگهداري ذهني هستند و تغييرات ابعاد مختلف اجسام را درك مي كنند، علاقه مند به تحرك و فعاليت بوده و تمايل به شيرين كاري دارند، در فعاليت هاي گروهي فعالانه شركت مي كنند، دايرة لغات دختران كلاس از پسران بيشتر بوده و به آساني مسائل مختلف را تجزيه و تحليل مي نمايند. نسبت به مسائل اجتماعي و وفاي به عهد حساس بوده و احساس مسئوليت مي نمايند. الگوپذيري خاصي دارند و سخن و عمل بزرگترها بخصوص معلم را ملاك قرار مي دهند، پس لازم است بين سخنان و اعمال معلم و بزرگترها دو گانگي وجود نداشته باشد. و در پايان از بچه هاي سطح متوسط جامعة روستايي مي باشند.
‏3
‏اهداف كلي
‏الف : اول
‏- آشنايي دانش آموزان با نشانة ‏‹‹‏ فـ ف ‏››
‏- گسترش مهارتهاي زبان آموزي در دانش آموزان
‏ب : سوم
‏- آشنايي با ويژگيهاي عزاداري امام حسين (ع)
‏- ايجاد حس تنفر نسبت به دشمنان امام حسين (ع)
‏اهداف
‏جزئي
‏الف :
‏- پيشرفت فراگيران در خواندن متون فارسي
‏- آشنايي بيشتر فراگيران با فصل زمستان
‏- آشنايي بيشتر فراگيران با بازيهاي رايج در فصل زمستان
‏- گسترش دايرة لغات در فراگيران
‏- استفاده از لباس مناسب در روزهاي سرد.
‏ب : سوم
‏- زنده نگاه داشتن عزاداري امام حسين (ع)
‏- تقويت حس آزادگي و زير بار زور و ظلم نرفتن
‏- آموختن دفاع از دين اسلام
‏- پرورش ت‏لطيف عواطف با‏ رنگ آميزي صفحة 34
‏اهداف
‏رفتاري
‏«‏بادر نظرگرفتن سطوح مختلف
‏الف ) حيطة شناختي :
‏دانش آموزان پس از پايان درس :
‏1- ‏دو شكل ‏‹‹‏ فـ ف‏››‏ را به دقت و در ‏حضور دانش آموزان‏ و ‏معلم بر روي تابلو‏ مي نويسد . (دانش)
‏5
‏آموزشي‏»
‏ درجه شرايط (معيار) رفتار
‏2- دو شكل ‏‹‹‏ ف ‏››‏ را در كلمات درس شناسايي و مي خواند . (درك و فهم)
‏3- دو شكل (ف) را در كلمات بكار مي برد. (كاربرد)
‏4- محل قرار گرفتن دو شكل ف را به دقت تشخيص مي دهد . (تجزيه و تحليل‏)
‏5- از دو شكل (ف) در حد توان در كلمات جديد غير درس استفاده مي كند (تركيب)
‏6- شناخت اعمالي كه در مراسم عزاداري امام حسين (ع) انجام مي شود.
‏هدفهاي
‏رفتاري
‏ب) حيطة رواني حركتي :
‏دانش آموزان پس از پايان درس :
‏1- ا شكال ‏‹‹‏ ف ‏››‏ را در هنگام نوشتن معلم مشاهده مي نمايند (‏مشاهده‏)
‏2- براي نوشتن اشكال ‏‹‹‏ ف‏››‏ آمادگي لازم را بدست مي آورند. (دقت در عمل)
‏3- اشكال مختلف ‏‹‹‏ ف‏››‏ را در كلمات بكار مي برند. (اجراي عمل بدون كمك ديگران)
‏4-‏ با توجه به نياز از اشكال مختلف ‏‹‹‏ ف‏››‏ براي نوشتن كلمات استفاده مي كنند (هماهنگي حركات)
‏5- نگارش گزارش مراسم عزاداري امام حسين (ع)
‏ج) حيطة عاطفي :
‏دانش آموزان پس از پايان درس :
‏1- نسبت به كتاب شيرين فارسي و خواندن و نوشتن آن علاقه مند مي شوند. (دريافت و توجه)
‏2- در بحث هاي گروهي فعالانه شركت مي كنند . (پاسخ دادن)
‏3- از كتاب فارسي و نوشته هاي آن بخوبي محافظت مي كنند (ارزش گذاري)
‏4- به امام حسين (ع) و ياران او ابراز علاقه مي نمايند.
‏5- پرورش يافتن عواطف با شيوة رنگ آميزي صفحات 35 ‏–‏ 34
‏رئوس اصلي
‏مطالب
*‏ روز برفي *‏ آسمان آفتابي نيست
*‏ فرزانه و فرشته آدم برقي درست مي كنند. *‏ كاش كفش داشتم و به مدرسه مي رفتم.
*‏ احساسي كه از شنيدن و ديدن ابزار و وسايل عزاداري داريد بيان كنيد.
‏پيش دانسته ها
‏الف) دانش :

 

دانلود فایل

✔️  بهترین کیفیت 💯 از 💯
✔️  پشتیبانی 24 ساعته
✔️  مناسب ترین قیمت

◀️  فروشگاه فایل سیدا

 

دانلود الگوي طرح درس كامل «سناريوي آموزشي»