مبانی نظری و پیشینه تفکر انتقادی 💯

مبانی نظری و پیشینه تفکر انتقادی

 

مبانی نظری و پیشینه تفکر انتقادی

 

مبانی نظری و پیشینه تفکر انتقادی

مبانی نظری و پیشینه تفکر انتقادی

دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل docx
حجم فایل 156 کیلو بایت
تعداد صفحات 79
برای دانلود فایل روی دکمه زیر کلیک کنید
دریافت فایل

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

2-1- تاریخچه و مبانی نظری تفکر انتقادی………………………………………………………………… 44

2-1-1- تفکر انتقادی ……………………………………………………………………………………………. 45

2-1-1-1- تلاشی در جهت ارائه تعریفی مورد توافق همگان:

پروژه تحقیقاتی دلفی در سال 1990……………………………………………. 48

2-1-1-1-1- مؤلفه‌های تفکر انتقادی……………………………………………………… 50

2-1-1-1-1-1- مؤلفه مهارتی تفکر انتقادی……………………………………….. 50

2-1-1-1-1-2- مؤلفه گرایشی تفکر انتقادی……………………………………… 52

2-1-1-1-1-2-1- مفهوم گرایش………………………………………………….. 52

2-1-1-1-1-2-2- گرایش‌های تفکر انتقادی………………………………… 54

2-1-1-1-1-2-3- سنجش گرایش‌های تفکر انتقادی ………………… 55

2-1-1-1-1-3- رابطه مؤلفه مهارتی و مؤلفه گرایشی تفکر

انتقادی ………………………………………………………………….. 56

2-1-1-2- عمومی بودن تفکر انتقادی در مقابل اختصاص داشتن آن

به زمینه‌ای خاص ………………………………………………………………………. 57

2-1-2- تمایز تفکر انتقادی از مفاهیم دیگر…………………………………………………………. 58

2-2- تحقیقات پیشین در زمینه عوامل تأثیرگذار بر گرایش‌های تفکر انتقادی……… 60

2-2-1- رابطه بین ارزش‌های فرهنگی و گرایش‌های تفکر انتقادی…………………… 61

2-2-2- رابطه بین ارزش‌های فرهنگی و ابعـاد الگـوهای ارتباطات

خانواده و دانشجو- استاد ……………………………………………………………………….. 75

2-2-3- رابطه بین ابعاد الگوهای ارتباطات خانواده و دانشجو- استاد

و گرایش‌های تفکر انتقادی……………………………………………………………………… 81

2-2-3-1- رابطه بین ابعاد الگوهای ارتباطات خانواده

و گرایش‌های تفکر انتقادی…………………………………………………………. 82

2-2-3-2- رابطه بین ابعاد الگوهای ارتباطات دانشجـو- استـاد

و گرایش‌های تفکر انتقادی…………………………………………………………. 85

2-2-4- رابطه بین ابعاد الگوهای ارتباطات خانواده و دانشجو- استاد

و ارضای نیازهای روان‌شناختی پایه………………………………………………………. 88

2-2-5- رابطه بین ارضـای نیـازهـای روان‌شنـاختی پـایـه

و گرایش‌های تفکر انتقادی……………………………………………………………………… 96

2-2-6- نقش واسطه‌گری ابعاد الگوهای ارتباطات خانواده و دانشجو- استاد

در رابطه بین ارزش‌های فرهنگی و گرایش‌های تفکر انتقادی ……………. 99

2-2-7- نقش واسطه‌گری ابعاد الگوهای ارتباطات خانواده و دانشجو- استاد

در رابطه بین ارزش‌‌های فرهنگی و ارضای نیازهای روان‌شناختی پایه 101

2-2-8- نقـش واسطـه‌گـری ارضـای نیـازهـای روان‌شنـاختـی پـایـه

در رابطه بین ابعاد الگوهای ارتباطات خانواده و دانشجو- استاد

و گرایش‌های تفکر انتقادی……………………………………………………………………… 104

2-3- فرضیه‌های پژوهش…………………………………………………………………………………………….. 106

2-4- تعریف عملیاتی متغیرهای پژوهش…………………………………………………………………… 108

✔️  بهترین کیفیت 💯 از 💯
✔️  پشتیبانی 24 ساعته
✔️  مناسب ترین قیمت

◀️  فروشگاه فایل سیدا

 

دانلود مبانی نظری و پیشینه تفکر انتقادی