مدیریت · دسامبر 26, 2023 0

مبانی نظری و پیشینه تحقیق تكریم ارباب رجوع 💯

مبانی نظری و پیشینه تحقیق تكریم ارباب رجوع

 

مبانی نظری و پیشینه تحقیق تكریم ارباب رجوع

 

مبانی نظری و پیشینه تحقیق تكریم ارباب رجوع

مبانی نظری و پیشینه تحقیق تكریم ارباب رجوع

دسته بندی مدیریت
فرمت فایل docx
حجم فایل 36 کیلو بایت
تعداد صفحات 40
برای دانلود فایل روی دکمه زیر کلیک کنید
دریافت فایل

مبانی نظری و پیشینه تحقیق تكریم ارباب رجوع

1-2 تكریم :

تكریم به معنای ارجمند شمردن ، گرامی داشتن و بزرگوار و عزیز شمردن است. طرح تكریم اگرچه با بیان موضوع و به كارگیری ادبیات جدید سعی در تزریق مفهوم نو در نظام اجرایی و اداری داشته است و بر مبنای مشتری مداری تنظیم شده، اصولاً دارای ماهیتی دستوری و تكلیفی است كه مطابق آن دستگاههای اجرایی دولتی ملزم به رعایت آن می گرداند.

2-2 اهداف تكریم:

1- شفاف[1]و مستند سازی[2]، و اطلاع رسانی مناسب به مراجعان درباره نحو خدمت رسانی از طریق بروشور، كتاب راهنما- تابلو اعلانات

2- بازنگری و اصلاح و مهندسی مجدد روشهای انجام كار به منظور ایجاد سهولت و افزایش سرعت و دقت در خدمت رسانی به مردم

3- تدوین منشور اخلاقی سازمان، به منظور ایجاد برخورد مشفقانه و مناسب با ارباب رجوع

4- نظرخواهی از مراجعان به اداره ها، درباره كیفیت خدمت دهی، و چگونگی برخورد كاركنان

1- ایجاد سازو كارهای لازم، به منظور تشویق كاركنانی كه موجب رضایت خدمت گیرندگان می‎شوند و برخورد با كاركنان خطاكار

2- نظرسنجی از مردم درباره رضایت آنان از كیفیت خدمت رسانی دستگاههای دولتی

3-2 تعریف ارباب رجوع (مشتری):

مشتری شخصی حقیقی یا حقوقی است كه محصول یا خدمتی را دریافت می‎كند. از دیدگاه سنتی مشتری كسی است كه فرآورده های شركت را خریداری كند در دنیای كسب و كار امروزی مشتری را چنین تعریف می كنند (رضایی نژاد-1378) مشتری كسی است كه سازمان مایل است با ارزشهایی كه می آفریند بر رفتار وی تأثیر گذارد.

4-2 انواع دسته بندی مشتریان:

….

✔️  بهترین کیفیت 💯 از 💯
✔️  پشتیبانی 24 ساعته
✔️  مناسب ترین قیمت

◀️  فروشگاه فایل سیدا

 

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق تكریم ارباب رجوع